Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Se äijempi joululahja!

perjantai 2. joulukuuta 2011

Se äijempi joululahja!

Linkki
Herrasmieskirja: Adlibris.fi How To Be A Man -kirja,neule, viiksipaperiklipsit, hattu, kello & kuulokkeet: Topman.com lakanat: Quincy Bokserit & t-paita: Kandeeshop

Ja jotain ideanpoikasta niiden poikaystävien ja veljien lahjapaketteihin :) Ihastuin itse varsin moneenkin Topmanin lahjaosaston hauskaan tuotteeseen. Saa nähdä mitä Kimmo tänä vuonna paketistaan löytää ;) Aiempina vuosina sieltä on paljastunut mm. lautapelejä, PS-pelejä, vaatteita, tuoksuja, kello, solmioneula ja erilaisia DVD-bokseja!

Yks mun mielestä ihana lahja ihmiselle, jolla on jo kaikkea, on ehdottomasti kaikenlaiset elämysjutut, kuten liput erilaisiin konsertteihiin/tapahtumiin, mukava viikonloppu jossain kauempana tai lahjakortti vaikka benji-hyppyyn tai tatuointimestaan :--) Tokikin siis toisen persoona tuntien, mä veikkaan että iskä ei ehkä kamalasti lämpeis tatuoinnista... Mutta mulla onkin tänä vuonna Kimmon lahjan kanssa jo vähän enemmän miettimistä kun ajattelin ostaa vähän useammankin paketin, eikä ideoita ookaan ihan niin paljoa, kun yleensä.. Etenkin kun vinkkasin mun porukoille parhaan ideani K:n lahjan suhteen, hölömö minä...

Mitä lahjaideoita teillä veljillenne/poikaystävillenne löytyy? Tai vaikka isillenne? :)
Linkki

Tunnisteet:

12 kommenttia:

2. joulukuuta 2011 klo 11.32 , Blogger BabyJane kirjoitti...

Toi neule on aivan ihana! Kelpuuttaisin jopa itselleni. Poikaystävälläni on muuten juuri tota Versacen hajuvettä ja ah, se on ihanaa.
Mulla on jo ideoita poikaystävän joululahjoiksi, jotka on aika perusjuttua miehille; kuten pyjamahousut, boksereita, sukkia, joku neule yms.

 
2. joulukuuta 2011 klo 11.41 , Blogger bonbon kirjoitti...

Mä en oo isäni enkä puolikkaankaan kanssa tekemisissä, joten niille ei lahjoja tuu osteltua. Ukille (ja mummille ja eniten oikeestaan pikkuveikalle) on tullu jo perinteeks piparit, jotka tietenkin koristellaan. :) Poikaystävälle annankin lahjoja sit kaikkien muidenkin puolesta. :D Tänä vuonna paketeista löytyy Calvin Kleinin alushousuja, sellanen kolmen kirjan boksi, kolme CD-levyä, ab-roller vatsalihas väline, Armanin hajuvesi/aftershave lotion/suihkugeeli paketti, PS3:lle Elder Scrolls V Skyrim (siinä on hyvä ehdotus, jos ei vielä hyllystä löydy! Kysyin poikiksen parhaalta kaverilta vinkkiä ja sieltä tuli kun apteekin hyllyltä, että jos ton ostan niin mä ja T ei harrasteta enää ikinä seksiä. Kuulemma niin koukuttava... En tiiä, teinkö nyt sit suurimman virheen kun ostin sen, mutta ainakin pitäs tykätä :D Vuoden toisiks myydyin peli, et varmasti on monen mieleen) ja sit tietenkin suklaata! :) Mä niin rakastan lahjojen ostelua, ei oo parempaa, kun antaa rakkaimmalle ja tärkeimmälle ihmiselle sellasia asioita, joista tietää, et tulee tykkäämään. No okei, no alkkarit tuskin nyt on sellanen "jei näitä oon aina toivonut!" -lahja, mut super hyödylliset. Aikasempina vuosina ollaan menty aika samanlaisilla lahjoilla ja tuskin tulevaisuudessakaan tulee joulua oleen ilman levyjä ja kirjoja. Hajusteetkin tuppaa loppuun aina sopivasti joulun aikaan. :) Tän vuoden lahjojen lempparit onkin toi peli ja ab-roller, koska niitä T ei tuu ikinä arvaan etukäteen. Joskus puoli vuotta sitten T sano salilla, et ab-roller olis kätsy kotonakin enkä edes muistanu koko juttua, kunnes FeelUniquessa(??!) sellanen tuli vastaan. Peliäkään ei varmasti arvaa, koska enhän mä nyt sellasta osais ostaa + ilmotin PS3:n ostoreissulla, et kaikki lahjat on jo hankittu. Enhän mä nyt ostais peliä, jos ei oo viä konsoliakaan, jolla pelata sitä ;)
Kerrothan sit viimestään joulun jälkeen, et mitä ostit? :)

 
2. joulukuuta 2011 klo 12.23 , Blogger veera s. kirjoitti...

Mä kokoan isukille herkkukorin :) kaikkea kivaa pientä kori täyteen ja sellofaania päälle :) isäpuoli saa multa lahjakorti videovuokraamoon, se on ihan kanta-asiakas siellä.. :D pikkuveli saa pyjaman :) tää joulu on ensimmäinen kuuteen vuoteen kun ei tarvi poikaystävälle mitään ostaa, ja se on ihan hassua :D

 
2. joulukuuta 2011 klo 12.54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä kaipaisin lahjaideoita joita voisi toteuttaa pienellä budjetilla :)

 
2. joulukuuta 2011 klo 13.02 , Blogger llaura kirjoitti...

BabyJane: Kimmo osti Hulluilta päiviltä ton kans tänä vuonna, se on ihan superhyvä tuoksu!! :)

bonbon: kerron kyllä! :) ja huippuja lahjaideoita sulla! mun porukat osti kimmolle kans viime jouluna jonkun huikeimman ps3-pelin "ikinä" (näin kimmon sanoja lainatakseni:D), mut onneks ne on pelattu edes suht nopeasti läpi niin saa sitä seuraakin sit taas joskus itselleen.. ;) ainakin siihen asti, kun hankitaan seuraava peli..

veerra: oi, kuulostaa hyvältä! :)

anonyymi: tuolta tyttölahjapostauksesta
(http://rokkirekki.blogspot.com/2011/11/tyttomaista-joulua.html) löytyy varmasti jotain vinkkiä sellaseenkin, voihan miehellekin tehdä vaikka tryffeleitä tai neuloa itse lapasia/villasukkia :--) ! ja ainahan toiselle voi antaa vaikka hyvän illan -lahjakortin, jossa lupaa hemmotella hieronnan, leffan ja hyvän seuran avulla toista koko illan ajan!

 
2. joulukuuta 2011 klo 13.27 , Blogger Hannatic kirjoitti...

mulla on ostettuna lippu miehen lempparibändin keikalle ja ajattelin vielä vingauttaa luottokorttia feeluniquessa ja tilata MUN lempparituoksun sille, se kun meni ja loppui pari viikkoa sitten! en tiedä onko se lahja sitten enemmän mulle vai miehelle, se kun varmaan elää ihan mielellään muunkintuoksuisena mutta mun täytyy saada haistella juuri sitä tiettyä tuoksua :D

 
2. joulukuuta 2011 klo 13.30 , Blogger Heidi kirjoitti...

ukille ja sedälle tuli ostettua fingerpori-mukit, ne kun tykkää siitä sarjakuvasta tosi paljon ^^ poikaystävälle taas ostin calvin kleinin hajuvettä ja jotai pitäs sihen vielä kylkeen keksiä... iskällekään en oo vielä mitään keksinyt... :D mulla on kanssa kaksi pikkuveljeä, 17-vuotiaalle sain tästä postauksesta idean ostaa kuulokkeet (et kiitos paljon!) se kun on niiden puutetta manaillu koko ajan... 13-vuotiaalle taas aattelin jotain vaatteita ^^

 
2. joulukuuta 2011 klo 18.16 , Anonymous Tiiiia kirjoitti...

mä ostin poikaystävälle Calvin Kleinin tuoksun (oli hiukan ongelmallista ostaa tuoksua miehelle, joka omistaa jo kaikki ne tuoksut, jotka on musta hyviä, esimerkiks just tossa kollaasissakin olevan Versacen)sekä parit dieselin bokserit. Iskälle ostin Lumenen uuden miesten sarjan kasvojen pesuaineen ja kosteusvoiteen sekä Topi Sorsakosken viimeisen cd:n :) poikaystävän lahja saa todennäkösesti vähän täydennystä vielä sen lemppariherkuista ja iskälle aattelin tehdä täältä sun blogista bongaamallani ohjeella Baileys tryffeleitä :) 8 vuotiaalle pikkubroidille lähtee autot 2 leffa ! ;) tykkään ostaa miehille lahjoja, kun tiiän mistä ne tulee tykkäämään eikä tarvii olla epävarma siitä, mitä antaa !

 
2. joulukuuta 2011 klo 23.46 , Blogger Kata kirjoitti...

Mun miehelle lahjojen ostaminen on aina yhtä tuskaa! Sillä on niin tarkka maku, että vähintään puolet menee pieleen :-) Varsinkin elektroniikan alue on yks miinakenttä. Nyt vihdoin 10 vuoden yhdessäolon jälkeen alkaa mennä useammin nappiin :-) Kiitos vinkeistä!

 
3. joulukuuta 2011 klo 23.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä olen ostanu iskälle reinot ja veljelle cd:n (: Viime vuonna neuloin sukat :D

 
4. joulukuuta 2011 klo 19.32 , Anonymous henna kirjoitti...

ihanat viiksijutskelit :)

 
5. joulukuuta 2011 klo 11.18 , Blogger imlacking kirjoitti...

Jotkut tommoset värikkäät kuulokkeet ois tosi kivat. Hirveän usein kuulokkeet on tosi tummia, mutta onhan nykyisin mm. pinkkejä ja just noita vihreitä.

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu