Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Keskiviikon inspiraatiota

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Keskiviikon inspiraatiota


kuvat: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

Mä en edelleenkään pysty käsittämään, miksen ostanut viime keväänä meiltä duunista ihan täydellistä armeijanvihreää parkaa, kun siellä kerran sellainen myynnissä oli. Arvatkaapa vaan onko yhtä kivoja (ja mulle edullisia) näkynyt sen jälkeen. No ei ole ei. Pah. Ehkä siitä hyvästä odotan taas jotain mukavaa hetkeä, jolloin pääsisin leikkimään hiusmaskarallani, mulla on nähkääs edelleen järjetön kuume saada vaaleanpunaiset hiukset.. :--D 

Mistä te olette tänään/lähiaikoina inspiroituneet? ♥

Tunnisteet: ,

6 kommenttia:

9. toukokuuta 2012 klo 10.39 , Blogger Karo kirjoitti...

pakko nyt sanoa että mulla on noi vanssit ja on varmaan paras ostos mitä oon koskaan tehny <3

 
9. toukokuuta 2012 klo 10.58 , Blogger llaura kirjoitti...

no voin uskoa! yritin metsästää noita Brandosilta, mutta niillä ei oo piiiitkään aikaan ollu enää mun kokoa jäljellä, nyyh :<<

 
9. toukokuuta 2012 klo 12.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vaaleenpunanen hattaratukka! Kannatan!

 
9. toukokuuta 2012 klo 13.25 , Anonymous Ohikulkija kirjoitti...

Käy tsekkaa Ponkesista!

 
9. toukokuuta 2012 klo 23.05 , Blogger llaura kirjoitti...

pitää käydä kurkkiin :)

 
9. toukokuuta 2012 klo 23.06 , Blogger llaura kirjoitti...

mä tykkäisin niiiin paljon, mutta mun kanssaeläjät vastustaa ideaa jostain kumman syystä kamalasti :D

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu