Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Oodi lempifarkuille

lauantai 2. kesäkuuta 2012

Oodi lempifarkuille

Onko kukaan koskaan kiinnittänyt huomiota, että aina kun mulla on farkut jalassa, lukee asukuvan alla ostopaikkana ONLY? Tai että aina kun mulla on farkut jalassa, mulla on nää mustat Ultimatet? Ai pari kertaa ollu, hmm!

Nää tän postauksen kuusi vanhaa asukuvaa on kaikki tän vuoden puolelta, ja voin kertoa, että varsinkin nyt keväällä olen oikeasti asunut näissä farkuissa. Ja jos luitte vanhaa blogiani, asuin näissä jo alkuvuodesta 2011.. Kyseessähän on siis töistäni ostetut, 24.95 euroa maksavat Ultimate Stretch jeansit, pesu 901 ja istuvuus perfecto. S/"34-koko istuu kuin nakutettu, nää pehmenee täydelliseksi käytössä, ja hintaansa nähden kestää aivan äärettömän urheasti kovaakin käyttöä. Kokeiltu on.

Että sellanen mainospuhe... Oon selkeesti joskus muutamat tällaset farkut myynyt itsekin :--D Mutta se, miksi näistä sanan tahdon teille sanoa, on mun suuri maansurua muistuttava tilani, tää pesu 901 poistuu meidän valikoimista NYYH! Mun käsittääkseni ihan kokonaan, tätä luokkaa mukaan jää kolme eri sinistä sävyä ja tilalle tulee ihan täysmusta Ultimate. Ihan jees sekin, mutta mulle eniten fiilistä on vaan tässä vähän kuluneen harmaanmustassa, ääh. Joten ennen kun viimenenkin oma kokoni katoaa, nappasin nyt ainakin yhdet töihin varaukseen ja ostan ne sieltä varmaan jo tänään turvaksi. Ihan vain, koska en tule kestämään sitä päivää, että nää nykyiset irtisanoo sopimuksensa ja hajoavat, ja oisin kokonaan ilman juuri tällaisia farkkuja.. :--D

Että jos muita innostaa harmaankuluneenmustat farkut, niin vielä niitä hetken saa ONLYsta reilulla parillakymmenellä eurolla, ei oo kovin paha. Saatan ehkä joutua haluamaan myös ne myöhemmin tulevat uudet kokonaan mustat, mutta oon kyllä aikalailla sitä mieltä, että jos jostain löytää täydelliset farkut, synti on lähinnä olla ostamatta toisia samanlaisia. Vaikka ylikuluttamista vastustankin. Mutta vastustan myös pahaa mieltä, ja jos näinkin edullisesti saa hyvät farkut, saa niitä olla pahan päivän varalle toiset samanlaiset. Ihan varmasti. Ihan hetki nimittäin menee vielä siihen, että raaskin/kykenen/haluan maksaa farkuista yli 50 euroa. Miksi turhaan, jos pärjää halvemmillakin! 

Mitkä teidän lempifarkut ikinä on? :D Vannotteko joidenkin superfarkkumerkkien farkkujen nimeen, vai kelpaako ketjuliikkeiden halppikset?

Tunnisteet:

32 kommenttia:

2. kesäkuuta 2012 klo 10.25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Dr. Denimit! Ah. ♥

 
2. kesäkuuta 2012 klo 11.26 , Anonymous Anne kirjoitti...

Mä oon kans ihan rakastunut just noihin onlyn ultimateihin. Mulla on niitä kahet tummansinisessä pesussa ja ekat on niin loppuunkulutettu, että persuuksissa on kohta reikä. Ihan mielettömät jalassa! Ei oo liian matala vyötärö ym. Mä oon kans myynyt näitä asiakkaille muutamien ylistyssanojen saattelemana :D
Toinen lemppari, mitä viime aikoina oon paljon käyttänyt on Dr.Denimin kissyt korkeevyötäröisenä. :)

 
2. kesäkuuta 2012 klo 11.32 , Blogger IraCassandra kirjoitti...

Ei oo mitään parempaa, kuin hyvännäköset, kivan väriset ja täydellisesti istuvat farkut <3 Mä vihaan farkkujen ostamista; oon yli 180cm pitkä, niin niiden täytyy olla aina superpitkät, mut sit niissä on vyötärö melkeen poikkeuksetta liian iso :( Onneks vyöt on keksitty! Pointtini oli se, että viivyttelen uusien farkkujen ostamista aina viimeiseen saakka :P

Parhaat farkut ever ostin viime vuoden puolella Saksasta Münchenistä - täydellinen väri, täydellinen istuvuus, ja ne menee mulla jopa vähän kantapään alle! <3 Hintaa niillä oli muistaakseni 20-25 € :) Mutta jos oikeesti löytää the perfect pair of jeans, ois synti olla ostamatta niitä varastoon! PS. Aikomukseni ei ollut kirjoittaa ihan näin pitkää kommenttia.. :D

 
2. kesäkuuta 2012 klo 11.33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Lempifarkkuni on juurikin noi samat <3 muotoutuu ihan täydellisesti jalkaan ja sopii kaikkien kans. En tuu pärjään ilman noita, apua! Mutta kiitos, että kerroit, että noiden valmistus ollaan lopettamassa, nimittäin tää lähtee samantien kauppaan ostaan uudet varastoon. 2010 ostin noita ensimmäiset ja siitä lähtien ollut tyyliin joka toinen päivä jalassa, vähintään :D
Jos nyt ainoo miinus noista on mainittava, niin miksiköhän ne haisee ihan törkeesti ensimmäisen puoli vuotta??? Pestäkään ei viitti hirveen usein, koska pesussa taas tuntuu väri lähtevän.

 
2. kesäkuuta 2012 klo 12.02 , Blogger Senja kirjoitti...

noi kyllä näyttää hyviltä sun päällä! itelle ei ole koskaan onlyn farkut jostain kumman syystä sopinut... :/ eikä H&M:n tai muidenkaan :D ainoat mitkä istuu on zaran kolmeneloset ja monkeyn kaksfemmat! niitä sitten ostettu eri malleissa ja eri väreissä vuosien ajan :D niin se kai on että kropasta riippuu mikä merkki ja malli istuu :) mutta toistan vielä itseäni, sun pitkissä säärissä noi näyttää täydellisiltä!

 
2. kesäkuuta 2012 klo 12.22 , Blogger Erika kirjoitti...

Mun lempparit on Vero Modan siniset farkut, joissa on vähän kulunutta pintaa. Ne oli mulla melkein koko ajan talvella jalassa. Ja voi olla näin kesälläkin, jos on hirveä sää. Ne on ihanat! <3

En vanno superfarkkumerkkien farkkujen nimeen, vaan kelpaako ketjuliikkeiden halpiksetkin. En ole siis hirveän tarkka, mistä farkut ostan. Pääasia kun mielestäni kuitenkin on istuvuus ja se, että itse pitää niistä. :)

 
2. kesäkuuta 2012 klo 12.45 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

pieces:n kahdet farkkulegginssit! ihanat <3

 
2. kesäkuuta 2012 klo 14.08 , Blogger Maia kirjoitti...

Nuo näyttää kyllä tosi kivalta sun päällä! Voin niiiiin samaistua suhun! Ite jumitan kans tummansinisissä pillifarkuissa, joista toiset on New Yorkerista ostetut legginsit (makso alle 20€) ja toiset Onlyn jotkut joiden mallin nimeä en nyt muista (nääki oli jonku 25€) :D Noita sitten vuorotellen ja aina sillon kun ahdistaa oma vaatekaappi niin noi vaan päälle ja heti tuntuu hyvältä :)

 
2. kesäkuuta 2012 klo 14.16 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mä kerran kokeilin noita mainitsemiasi onlyn farkkuja, mutta ne takataskut oli nii ihmeellisen malliset et ne sai pepun näyttämään entistä laudemmalta :D siis kun oon hoikka ja mulla on aika lättänä peppu.. mut yhet todella hyvät ja parhaimmat farkut mitkä mul on niin on ylivoimasesti ginatricon kristenit! ainoo miinuspuoli, et niillä on vaan 32 lahje pisimmillään ja mulla pitäs olla se 34 lahje.. että auttamattomasti lyhyet ne on, mut eikö ne vähä lyhyemmät lahkeet olla muotia täl hetkel :D ainoot farkut joissa peppu näyttää hyvältä

 
2. kesäkuuta 2012 klo 14.21 , Blogger Ninni kirjoitti...

Oon pitkään lueskellu sun blogia, mutta nyt vasta kommentoin.. Noi farkut! :) hyvältä näyttää! Ja voi harmi! Ovat myös mun lempparit. Kävin just hakee yhdet, kun vanhat olivat ( ahkerassa käytössä ) haalistuneet.. Täysmusta, hmm.. :)

 
2. kesäkuuta 2012 klo 17.40 , Anonymous shazz kirjoitti...

Mä vannon myös noiden Kristenien nimeen! Kahdet eriväriset on jo, kolmannet on ostoslistalla. Harmi vaan kun ginan farkuiks aika hintavat (huimat 50e). Tosin mulla on pituuden kaa päinvastoin: ne on ainoita housuja, joista saa lahjepituuden 30". Tuo pituus on mulle jotai nii täydellistä, tämmönen tynkä kun oon :)

 
2. kesäkuuta 2012 klo 17.53 , Blogger Juuli kirjoitti...

Mun lemppareimmat farkut on Ginan Kristenit. En enää edes jaksa vaivautua sovittamaan muita, kun ne on kerta toisensa jälkeen täydelliset :D Täytyypä kuitenkin ehkä käydä kokeilemassa noita Onlyn farkkuja, kun niitä on kehuttu niin paljon!

 
2. kesäkuuta 2012 klo 19.57 , Blogger emma kirjoitti...

en oo vielä löytänyt niitä täydellisiä farkkuja! etsintä on kuitenkin kova....:p

 
2. kesäkuuta 2012 klo 21.31 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mun lempifarkut vaihtelee vähän vuodenajan ja hmm.. kehon massatilanteen :D mukaisesti. Kuitenkin jo monta vuotta ykkösinä on säilyneet yhdet H&M:n perussiniset, lievästi kulutetut farkut. Hinta on ollut joku kolme-neljäkymppiä. Syy miksi ne säilyy lemppareina on varmasti tuo kaikkeen sopiva, ei liiian sininen värisävy ja paksu farkkumainen eikä liian venyvä materiaali! Ja on oikeesti kestäneet monta vuotta (johtunee tosta paksummasta materiaalista), tosin välillä ovat ahkerassa käytössä ja välillä viikkoja kaapin perällä. Toiset lempparit olis olleet myöskin H&M:ltä.. vastaavanlaiset tummansinisenä, ellei olis alkaneet jo yhden syksyn/talven käytöstä haalistua ja rispaantua saumoista.. :/

-Taija

 
2. kesäkuuta 2012 klo 22.40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ite tilasin just hetki sitte dr.denimit ja niitten pitäs saapua piakkoin :-) kaikki on niitä nii paljo kehunu ja nellyltä ne saa ½-halvemmalla ku liikkeestä, ni toivon kovasti et ne on maineensa väärti! ja ostin ginasta pinkit farkut ja ne on siis aivan sydämeni ostanut! aivan ihanat päällä :-) joustaa ja istuu ku nakutettu, ja hintaa oli vaan 19,90e (:
ja noit hyvii farkkui ei voi koskaa olla liikaa, nimim.tytsy joka omistaa 2 oikeesti hyvät farkut...

 
3. kesäkuuta 2012 klo 14.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

en oo käyttäny enää varmaan johonki 7 vuoteen farkkuja. farkkuleggareiden voittaneita ei löydy! ehdottomasti parhaat on dr denimin kissyt mustina. mulla on ollu niitä jo..öö..viidet. vuoden ne suunnilleen kestää päivittäisessä käytössä ja sit kuluu usein puhki jostain kohtaa (yleensä haaroista :D). kissyissä on yks pieni vika, oon nimittäin 177cm pitkä ja xs:t on semisti liian lyhyet mut eipä kauheesti haittaa menoa.
sulla noi onlyn ultimatet näyttää kyllä hyviltä! mulla itelläni on sellanen pakkomielle et housujen lahkeiden on oltava ERITTÄIN kireät. oon muuten huomannu et ne kissyt sopii paremmin kapealantioisille ja ihan farkkufarkut leveämpi lantioisille. pääasia et kaikille löytyy hyvät :) fiilistelen muuten iteki tollasia harmaanmustia vähän kuluneen näkösiä farkkuja!

 
3. kesäkuuta 2012 klo 21.56 , Blogger llaura kirjoitti...

ih!

 
3. kesäkuuta 2012 klo 21.57 , Blogger llaura kirjoitti...

haha, täydelliset, jep! rakastan sitä viime kesänä ollutta korkeavyötäröistäkin mallia näistä, sitä ultimate exclusivea myös hyvin paljon! <3

 
3. kesäkuuta 2012 klo 21.58 , Blogger llaura kirjoitti...

vyöt joo, ja tuumakokofarkut? onhan esim dieselillä varsin pitkiä lahkeita ja pieniä vyötärönympäryksiä? ja zaralla kans? ja onlyllakin on joistain farkuista jopa "36-pituutta :--)

 
3. kesäkuuta 2012 klo 21.59 , Blogger llaura kirjoitti...

emmä oo huomannu mitään haisuja? :D yritin tätä töissäkin tänään tutkia, mutta en huomannu mitään? hmm :D

 
3. kesäkuuta 2012 klo 21.59 , Blogger llaura kirjoitti...

hih, voi kiitos! :) ja joo, tärkeintähän se onkin löytää malli, joka on imartelevin ja paras omalle kropalleen!

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.00 , Blogger llaura kirjoitti...

sepä onkin ihan totta :) ei se hinta sitä mielekkyyttä niissä onneks kerro!

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.00 , Blogger llaura kirjoitti...

mulle ne jää ihan nilkkapitusiks aina, hö :< saisivat lisätä valikoimiinsa pidemmän lahkeen ;)

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.01 , Blogger llaura kirjoitti...

jep! nää pelastaa jokaisen päivän asukriisiltä, kaikki näyttää vaan niin hyvältä näiden farkkujen kanssa, haha :D

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.03 , Blogger llaura kirjoitti...

anonyymi: uusiin mustiin ultimateihin ollaan vähän muuttamassa taskujen paikkaa ja kokoa, kantsii käydä sovittaa kunhan liikkeisiin ilmestyvät ;)

shazz: noo, onneks viiskymppiä ei farkkumarkkinoilla oo ihan hirveesti! etenkään siihen nähden, miten paljon täydellisiä farkkuja yleensä tulee käytettyä :)

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.04 , Blogger llaura kirjoitti...

täysmustaa odotellessa, toivottavasti ovat kans hyvät! :) meillä loppu mun omat koot jo tosta nykyisestä, eipähän jää ainakaan miettimään oisko pitäny ostaa kolmannet... :D

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.05 , Blogger llaura kirjoitti...

ja mun varmaan pitäis sovittaa noita Kristeneitä kun ovat niin paljon kehuja saaneet. Paitsi jos niitä ei saa "34-lahkeella.. :D

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.05 , Blogger llaura kirjoitti...

toivottavasti hyvät vielä löytyy :)

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.06 , Blogger llaura kirjoitti...

hmm joo, onhan nois halvemmissa farkuissa ehkä myös hieman halvempi valmistusprosessi.. vaikka kaippa ne jotkut merkkifarkutkin voi olla maanantaikappaleita ja alkaa rispaantua vähän liian nopsasti!

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.07 , Blogger llaura kirjoitti...

haha, mä en uskalla edes mennä kattelee nellyltä mitään kun kohta oon sinne taas ihan liikaa velkaa! :D

 
3. kesäkuuta 2012 klo 22.08 , Blogger llaura kirjoitti...

hmm, pakko olla vähän eri mieltä: farkkufarkut käy ihan ehdottomasti ihan kaikille, kun löytää vaan sen oman mallin :) farkuissa on kuitenkin niiiiin monta eri mallia, korkeutta, pituutta, pesua yms, että sieltä löytyy kyllä varmasti ihan jokaiselle jotain!

 
6. kesäkuuta 2012 klo 3.30 , Blogger Iina kirjoitti...

kun tuossa farkkujasi kuvailit niin tajusin, että juurikin samaiset farkut samaisella pesulla löytyvät myös omasta kaapistani! Hiukan yli 2 vuotta ovat olleet käytössä ja nyt _kuluneet_ puhki haaruksista. Omistan kyllä samanlaiset mutta vaaleandenimin siniset ja niilläkin sama kohtalo :( Täysmustia odotellessa..:--)

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu