Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Megabasic

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Megabasic




takki: Zara | kengät & toppi: H&M | farkut & huivi: ONLY | kassi: Carlings

No niiiiinpä niin, mä täällä teille rokkikuvia olin illaksi laittamassa kunnes aloin ihmetellä, että missäs ne siskon kameralla otetut, mun muistikortille laitetut kuvat ovatkaan.. No isäni koneellahan ne. Ei se sitten niitä viitsinyt siirtää mulle jäävälle kortille, vaikka erikseen vielä vannotin että kattookin kaikkien kuvien päätyvän samaan paikkaan kun erikseen piti rueta eilen venkslaamaan kortteja ees taas. ARGH :---D Noooh, ei oo onneks maailmaa kaatava juttu, saan ne ehkäpä huomenna! Ja kyllähän noista mun 350 kuvastakin jo ehkä postauksen jos toisen saisi jos niikseen tulee.. 

Tulin eilen 00:00 aikoihin kotiin, vähän väsytti tänään raahautua kasiks töihin! Kivvaa oli silti, ja tänään on melkein paistanu aurinkokin ainakin tunnin ajan! Käytiin Kimmon kanssa keskustassa palauttaa yks mun paita + Sellon kirjastossa ja vielä Helsingin jäätelötehtaan banaanijäätelöillä. Joka on muuten näemmä värjännyt meikän huulet oransseiksi, ha! Oli hyvää! Ja aurinko paistoi kuvissa silmiin, jee! Tänä kesänä saa olla onnellinen edes tollasista pienistä, mitään lämmittämättömistä säteistä... Mutta hyvähän se on osata olla pienestä ilonen, on elo kummasti helpompaa kun ei turhia ressaa!

Tunnisteet:

6 kommenttia:

17. heinäkuuta 2012 klo 23.15 , Blogger Unknown kirjoitti...

Olen itse talsinut hyvin samantyyppisissä asuissa pari päivää. Tänään vähän hätkähdin kun muistin että on vielä Heinäkuu ja vasta puolivälissä. Olin mielestäni ollut jo ihan syksyssä menossa..

 
18. heinäkuuta 2012 klo 7.49 , Blogger Minka kirjoitti...

Banaanijäätelö kuulostaa herkulta :-) Tosiaan saa olla valppaana sään kanssa. Ollaan lähdetty monta kertaa innoissamme ulos kun aurinko on muka vähän paistanut ja hyvä kun on pyöräkellarille asti kerennyt kun taas on satanut kaatamalla! Läpimärkänä on kyllä ihana päästä kotiin vaihtamaan vaatteet ja keittää kuppi teetä :-)

 
18. heinäkuuta 2012 klo 16.06 , Blogger Sisko kirjoitti...

So chic!

Jess xx

http://showponyblog.blogspot.com.au/

 
19. heinäkuuta 2012 klo 20.31 , Blogger llaura kirjoitti...

joo heinäkuuhan se tääällä edelleen, vaikkei ihan uskoisi.. mä elän itse ehkä jotain huhtikuuta, aikamoinen shokki varmaan jossain vaiheessa tajuta että kesä meni jo.... :D

 
19. heinäkuuta 2012 klo 20.31 , Blogger llaura kirjoitti...

se oli! kesäsade on välillä kyllä ihanakin, mutta ei tälleen jatkuvalla syötöllä siitäkään osaa niin nauttia... :D

 
19. heinäkuuta 2012 klo 20.31 , Blogger llaura kirjoitti...

thanks! :>

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu