Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lintsipäivä!

keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Lintsipäivä!







Hellurei ja hellät tunteet vaan tällekin puolelle! Olen ollut aiemmin tässä kuussa niin megadraiveissa tän blogin kanssa, että tällanen melkein kahden päivän postaustauko tuntuu jo kovinkin omituiselta! Meinasin jo jättää nämäkin kuvat huomiselle, mutta kun vietän vaihteeksi kaksi seuraavaa päivää iltavuoroissa, ajattelin olla kaukaa viisas ja postata mielummin nyt kun aikaa ainakin on. Ihan kuin sitä huomenaamulla ei olisi, mutta toisaalta se on myös ihan mukava käyttää nukkumiseen.

Mutta juu, ihana, pieni sisareni (siis ihan 22-vuotias kyllä) oli meillä kylässä sunnuntaista tähän päivään, siinä hieman syytä blogilaiminlyöntiin! Ainahan siskot nyt edelle menevät. Maanantaina meillä meni vähän aikataulut ristiin kun mulla oli ilta töitä, mutta eilen meillä olikin sitten aamuvuoroni jälkeen Linnanmäki-ilta! Ostettiin ihan rannekkeet mieheen ja juostiin kaikissa hurjissa laitteissa. Mulla tosin iski vähän aikaisemmin jo pieni heikohko olo, joten Kimmo ja Sanni jatkoivat iloisesti vielä parin kerran matkaa Ukkoon ilman minua. Kävin minä siinä kyllä itsekin kerran - kuten kaikki helsinkiläiset ehkä siitä huudon määrästä saattoivatkin huomata :--D KA-MA-LA! Vanha vuoristorata on ihan helmi, samoin raketti, mutta oonko ainoa, jonka mielestä vanha TopSpin aka Kieputin on nykyään laimea? Tai sehän vaan keikutelee, oon mä siinä ennen enemmänkin ylösalaisin roikkunut? Hmm... 

Muita Lintsi-faneja? Mitkä teidän lempilaitteitanne on? Ei kai kukaan tykkää siitä kamalasta Kiepistä, jonka katsomisestakin mulle tulee jo paha olo?

Tunnisteet: ,

15 kommenttia:

23. toukokuuta 2012 klo 21.42 , Blogger Karo kirjoitti...

!!voihan pimpula, oon lintsil töis mut olin tänää just vapaal, olis ollu kiva nähä sut siel pyörimäs :DD tykkään aina bongailla siel tuttui kasvoi! mut toivottavasti viihdyit (:

 
23. toukokuuta 2012 klo 21.59 , Blogger paula kirjoitti...

raketti on parhautta! (jos se siis on entinen spaceshot, en oo ikinä oikein päässy sisään näihin suomenkielisiin nimiin vaik annankin propsit sille et nimet nykyään on suomeks) ja oon niin onnellinen et ikuisuuslempparini enterprise tuli takasin<3 ennen tykkäsin hulluna rainbowsta ja viikinkilaivasta mut nykyään ne ottaa vatsasta tosi paljon, täytyy kai hyväksyy tulleensa vanhaks.

 
23. toukokuuta 2012 klo 22.02 , Blogger llaura kirjoitti...

eilen me siellä oltiin ;) oli hauskaa kuten aina tuolla on!

 
23. toukokuuta 2012 klo 22.03 , Blogger llaura kirjoitti...

haha joo mä jouduin kans tarkastaa tätä postausta tehdessäkin noi nimet Lintsin sivuilta kun ei niitä osaa.. :D paitsi uusimmissa laitteissa! hyiii enterprise on ihan kamala, erehdyin siihen toissa vuonna, ja YÖH... :--D en kestä pyörimistä yhtään!

 
23. toukokuuta 2012 klo 22.07 , Blogger Erika kirjoitti...

Kävin Lintsillä ekaa kertaa elämässäni viime kesänä, mutta mulle tuli sellanen olo, että jotenkin pidän Särkänniemestä enemmän..

Minä sitten INHOAN tuota Kieppiä! Ja hetken aikaa inhosin poikaystäväänikin, koska raahasi minut tuohon kamaluuteen..

 
23. toukokuuta 2012 klo 22.45 , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Mä en ole päässyt moneen vuoteen Lintsille, höh! Aina on ollut ajatuksissa, mutta on sitten jäänyt, varsinkin kun asuu kolmensadan kilsan päässä :D

Mun mielestä vanha kunnon Vuoristorata on paras kaikista ikinä. Uusimpia laitteita olisi kiva päästä testaa, mutta mun pää ei kestä niitä kaikista pyörittävimpiä laitteita, esim. just joku Kieppi. Mutta kaikenlaiset pyörivätkin vuoristoradat on mun mielestä ihania! :)

 
23. toukokuuta 2012 klo 22.51 , Anonymous noora kirjoitti...

Vuoristoradat on parhaita! :) Inhoan kaikkia kieputtimia, niissä tulee vaan paha olo. En ole ollut lintsillä varmaan kymmeneen (!) vuoteen, että ois jo korkea aika päästä uudestaan. Sinne on ehtinyt tulla jo vaikka kuinka paljon uusia laitteitakin. :D

 
23. toukokuuta 2012 klo 23.01 , Blogger Hanna ja Anni kirjoitti...

oi lintsi ! musta on tullut ihan hirvee mamis, kun nykyisin oon ihan kuolemankielissä vähänki hurjemmissa laitteissa. ääntä löytyy :---D ennen ei tuntunut missään ! paras on kyllä vanha vuoristorata, kamalin se Kieppi (ei Kieputin) mikä riuhtoo ympäri ja sivulle ja just kun luulet et se loppuu, aloittaa uudestaan. meinasin yökätä ja muutenkin oli hieman heikko pää sen jälkeen.

 
24. toukokuuta 2012 klo 10.35 , Blogger llaura kirjoitti...

hmm, mä en oo käyny Särkänniemessä kuin pari kertaa, pitäisi varmaan piiitkästä aikaa joskus sielläkin vierailla :)

 
24. toukokuuta 2012 klo 10.36 , Blogger llaura kirjoitti...

vuoristoradat ylipäätään on ihan parhaita :) niissä pyörimisenkin kestää, mutta jos laitteen tarkoitus on vain pyörittää eri suuntiin, menee mulla hyvin nopeasti olo sinne pahoinvoinnin puolelle.. :D

 
24. toukokuuta 2012 klo 10.37 , Blogger llaura kirjoitti...

onhan sinne siinä ajassa laite jos toinenkin kerennyt tulla! :D meidän kesäreissuperinteisiin kuului jo lapsesta asti jokavuotinen Lintsi-vierailu, ihana on ollut tota perinnettä edelleen jatkaa! :)

 
24. toukokuuta 2012 klo 10.38 , Blogger llaura kirjoitti...

haha joo, en mäkään ennen alle kolmessa tunnissa olisi vielä väsähtänyt, vaan juossut noiden kahden kanssa vielä moneenkin kertaan samat laitteet.. :D nyt kerta riittää ja sit voikin keskittyä siihen hattaraan.. :D

 
24. toukokuuta 2012 klo 11.38 , Blogger Kaisa kirjoitti...

Ollaan menossa kans tässä piakoin Lintsille! En oo käynyt siellä moneen vuoteen, vaikka asutaan ihan lähellä :D ehkä liian lähellä sitten. Tykkään kans tuosta vuoristoradasta, mutta se kyllä häviää PowerParkin vuoristoradalle, mikä on paras vuoristorata Suomessa! Muutenkin PowerPark on noussut mun lemppari huvipuistoksi. Siellä tulee käytyä kesäisin, kun avomiehen perhe asuu Seinäjoella eli suht lähellä :)

 
25. toukokuuta 2012 klo 0.52 , Anonymous milde kirjoitti...

Kieppi on paras!! Ainoa mikä tuntuu enää missään :D Ennen rakastin myös Kieputinta mutta olet valitettavasti oikeassa: sen taso on laskenut radikaalisti!! Rakastan huvipuistoja näin 19-vuotiaanakin ihan yhtä paljon kuin kymmenen vuotta sitten ja pakko tänä kesänä päästä pakollisen Lintsin lisäksi myös Särkänniemeen!:)

 
25. toukokuuta 2012 klo 18.46 , Blogger mirja kirjoitti...

Raketti on paras! se on hurja mut hyvällä tavalla toisin kuin joku Kieppi. Kävin siinä ensimmäistä ja viimeistä kertaa viime kesänä. Heti kun se lähti käyntiin, ja ekan kerran ku meni pää väärin päin niin se mun 'turvavyö' naksahti ja löystyi, olin aivan paniikissa että mitä teen jos se irtoaa kokonaan. Onneksi ei irronnut, mutta siihen mua ei kyllä enää saa menemään.

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu