Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Vuoden luontokuva

perjantai 12. elokuuta 2011

Vuoden luontokuva

Mulla oli tälle päivälle ajateltuna jo ihan toinen postaus, mutta mun oli pakko laittaa nää eilen otetut kuvat tänne nyt kun ne vielä ennen töihin lähtöä tässä nopeesti muistikortilta koneelle siirsin :D Tarkoituksenani oli siis laittaa kyseiset otokset koneelle, ja käyttää niitä vaikka ensi viikolla joku päivä asukuvina höystettynä jollain turhanpäiväsellä löpinällä siitä miten ah-niin-kiva toi tunikaponchoneulejuttu on ja voi kun noi maiharit ei puristais niin niitä vois pitää muulloinkin kun neljän tunnin työpäivinä.


Tätä duuniasua olin teille siis kuvaamassa.


Ajattelin ottaa muutaman kuvan myös ulkonaoloajan asulisästä, eli asusta höystettynä poikkisbleiserillä. Elviä kiinnostaa lähinnä nurmikon tuoksut.


Seuraava kuva, ja Elvillä on edelleen omaa puuhaa.


"Oo äm kee, mitä tuolla tapahtuu?"


"Hei mä tahdon kans tähän kuvajuttuun mukaan, oottakaa!"


Elvi ja paikallaan pysymisen sietämätön vaikeus.

Nää on näitä hetkiä, kun olen onnellisin blogipaluustani, on välillä aika ihana kun kamera on kaikkialla mukana :D

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin, hyvää alkavaa viikonloppua murut! Palataan asiaan taas sunnuntaina ♥

(Ja ps: bleiseri&huivi: H&M / neule: ONLY / kengät: Pieces / rakkauskangaskassi: Peetalta)

Tunnisteet:

7 kommenttia:

12. elokuuta 2011 klo 10.18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihana elvi<3 (ja ihana asu ja ihana sinä!)

 
12. elokuuta 2011 klo 16.45 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihanimmat kuvat, aww! Mulla on ejkä ollukin jo ikävä sua ;) -vvivvi

 
12. elokuuta 2011 klo 17.29 , Anonymous Erika kirjoitti...

Öö.. Saako teillä vaatekaupassa olla farkkushortsit? Niissä työpaikoissa, joissa itse olen ollut, ei saanut kovin "paljastavia" vaatteita käyttää.. Mutta oli miten oli, ihan kiva asukokonaisuus kuitenkin! :)

 
12. elokuuta 2011 klo 18.35 , Blogger emma kirjoitti...

eikää oon niin kaikannu näitä elvin kuvia!:-D ihana asu jälleen(:

 
12. elokuuta 2011 klo 22.34 , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Ihania tilannekuvia :)

 
13. elokuuta 2011 klo 18.55 , Blogger Ira kirjoitti...

Aivan ihana neule, ja kokonaisuus muutenkin :)

 
14. elokuuta 2011 klo 10.35 , Blogger llaura kirjoitti...

paulahelena: ite oot :D

vvivvi: kiva kuulla :D

Erika: luojan kiitos saa, tonne liikkeeseenhän ois paahtunu kuoliaaks jossain pitkissä housuissa tän kesän helteillä :D enkä mä tota asukokonaisuutta yleensäkään nyt kovin paljastavana pitäis :)

emma: voi kiitos!

Reetta: kiitos :)

Ira: kiitos :)

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu