Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Väriä kynsiin

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Väriä kynsiin

Nyt kun aurinkokin jaksaa taas paistaa, kaivoin pitkästä aikaa kaapin perukoilta kesäkynsilakkani! Syksy ja talvi meni lähinnä tummien kynsien kanssa, oli mustaa, violettia, hopeista, harmaata ja viininpunaista. Nyt kynsilakkojen kanssa onkin ollut melkein kolmen viikon tauko, mutta tänään kaivoin ihanat vähän keväisemmät sävyni tuolta kylpyhuoneen peilikaapista esille!


Nää kaikki on viime vuonna hankittuja, ja kuten kuvasta näkyy, neljä esimmäistä on H&M:n valikoimista, mintunvihreä on IsaDoran lempparilakkani ja vedensininen Mavalan sävy! Kaikki lakat on hankittu vähintään vuosi sitten, mutta hyvin ne edelleen putellista irtoavat. Minttu oli viime kevään erityislemppari, kesäsuosikki oli tuo pinkki ja tällä kertaa kynsiin pääty ihana pastellin-/banaaninkeltainen!


Tästä keltaisesta tulee ihan pääsiäistipuvibat, ja toisaalta myös oletan jotenkin, että tää tuoksuis vähän sellaiselle sitruunarahkalle. Ei tuoksu, höh! Vanhoilla lakoilla pärjätään varmaan pitkälle ensi kesäänkin, mutta ihan vähän himottaisi käydä kurkkimassa löytyisikö jostain lisää kivoja pastellinsävyjä. Kyllä - myös minä olen tänä keväänä aivopeseytynyt tuohon trendiin.. Millasia kevätkynsiä teillä on lähiaikoina ollut? :)

Tunnisteet:

15 kommenttia:

27. maaliskuuta 2012 klo 16.36 , Blogger Hanna kirjoitti...

IsaDoran Wonder Nail-lakat on kyllä aika hyviä. Mun lemppari on tällä hetkellä sellainen ihana vaaleanvihreä Maybellinen lakka. Ennen en olisi voinut kuvitellakaan laittavani vihreää lakkaa kynsiin (ajatuksesta tuli sellaiset kynsisieni-fiilikset), mutta löydettyäni sopivan raikkaan vaaleanvihreän sävyn olen tykästynytkin kovasti :) Joku tollanen keltainenkin voisi olla aika kivaa vaihtelua!

 
27. maaliskuuta 2012 klo 16.49 , Blogger Erika kirjoitti...

Mulla on ollut lähinnä hyvin lyhyet kynnet, joten lakkaa niihin ei ole voinut laittaa. Mutta ehkä nyt, kun kynnet on jopa edes vähän pitkät, ja koska kevät on tullut, vois niitäkin vähän lakalla piristää. :)

 
27. maaliskuuta 2012 klo 16.52 , Blogger Tiina kirjoitti...

Onks noi H&M:n lakat hyviä? Musta on viime aikoina tullut kauhia kynsilakkafriikki, mutta suurin osa mun lakoista on vaan Mavalaa. Sit joskus ku oon uskaltanut ostaa jotain muuta merkkiä niin ne onkin ollut ihan huonoja. L'Oréal on mun uusin suosikki. :)

 
27. maaliskuuta 2012 klo 17.07 , Blogger llaura kirjoitti...

ne on kyllä! tai ainakin toi mun minttu on, ei mulla muista oo kokemuksia :)

 
27. maaliskuuta 2012 klo 17.07 , Blogger llaura kirjoitti...

mä taas tykkään laittaa lakkaa vaan ja ainoastaan lyhyisiin kynsiin, mun mielestä pitkät kynnet on vähän.. ällöt, emt :D

 
27. maaliskuuta 2012 klo 17.08 , Blogger llaura kirjoitti...

On! :) Mun mielestä näissä on ehdottomasti parempi hinta-laatusuhde kuin vaikka Mavalan lakoissa. Niiden koostumus on mun makuun vähän liian laimea, Hennesin lakat on oikeesti varsin hyviä :)

 
27. maaliskuuta 2012 klo 20.29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

itellä on ollu vaaleenpunanen hm lakka mut se on jo ni vanha ja loppusuoral enkä jaksa ostaa uutta, niin tilasin elfistä viime kesänä semmosen räikeen punapinkin ja seki on loppu :-D mut rimmelil on semmonen hot shot lakka ni sitä ja sitte lähinnä glitterii laittelen :-)
rimmelin turkoosi oli suuri pettymys, tosi vetinen ja laimee väri, pitäs laittaa tosi paljo, että se oikeesti näyttäs ees vähä turkoosilt :-(

 
27. maaliskuuta 2012 klo 22.26 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Viime aikoina pyöriny kynsissä tosi paljon punasta. Mutta tykkäänkin punasista kynsistä ihan hulluna, melkein aina on punasina :DMutta uusina tuulina on tullu mullekin vaaleensininen ja vaaleenvioletti. Varsinkin vaalean violetti on tosi kiva, kynnet onkin ainoat missä siedän tätä pastellihöpötystä :-D

vuokko - http://365dayswithvuokko.blogspot.com/

 
27. maaliskuuta 2012 klo 23.14 , Blogger Jose / ajastaika.com kirjoitti...

Postipate toi tänään eBaysta hankitun avaruuslakan, jota oli pakko sutia saman tien kynsiin. On se vaan h-i-e-n-o! Kyseessä siis Orlyn Cosmic-kokoelman turkoosi Halley's Comet.

Vaikka on se ehkä ehkä enemmän kevät/syksylakka, kesällä kaipaa vähän erilaisia sävyjä: mintunvihreää, sitruunankeltaista, oranssia, korallia... :)

 
28. maaliskuuta 2012 klo 11.53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä tykkään eniten IsaDoran lakoista. Tossa joskus viime vuoden puolella innostuin lakkailemaan kysiäni ja ennen sitä en juuri koskaan, epäonnisia kokeiluja lukuunottamatta, lakkaa käyttänyt. Lakkausinnostuksen myötä onkin tullut ostettua montaa väriä; sähkönsinistä, turkoosia, vaaleanpunaista, liilaa, oranssia, kirkkaankeltaista ja viimeisimpänä vaaleankeltaista. Tällä hetkellä himottaisi ostaa minttu ja vaaleansininen. :)

 
28. maaliskuuta 2012 klo 13.22 , Blogger llaura kirjoitti...

mulla on vähän sama fiilis välillä mavalan lakoista, varsinkin noista vaaleista että niitä saa laittaa jonkun 5 kerrosta, ennen kun edes oma kynsi peittyy?? :D onneks H&M:n lakoissa on parempi pigmentti!

 
28. maaliskuuta 2012 klo 13.22 , Blogger llaura kirjoitti...

mä alan melkein kans pikkuhiljaa lämpenee tolle vaaleenvioletille, vaikka se onkin mun inhokkiväri aina ollut :--D mutta kynsissä se näyttää kivalta!

 
28. maaliskuuta 2012 klo 13.23 , Blogger llaura kirjoitti...

oi, IHANA! apua mun on ehkä kans pakko saada joku noista, mieletön!

 
28. maaliskuuta 2012 klo 13.24 , Blogger llaura kirjoitti...

kynsilakalla saakin ihanan helposti vähän vaihtelua asuihin ja tyyliin, pieniä muutoksia mutta silti niin näkyviä! :)

 
28. maaliskuuta 2012 klo 19.26 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mavalan manikyyrin tippilakassa on just se sama, lakkasin valkosella kynnet ni piti laittaa varmaa miljoona kerrosta ainaki että ei jää inhottavii viivoi kyntee (ja tietysti onnistuin tökkäämä ne miljoona kerrosta joka paikkaa). se vaatii sitte oman kärsivällisyytensä :-(
hm lakat on täyttä rakkautta ! ne on hyvän hintasia opiskelijabujdetille,(tota toitotin aina kavereille viel ku opiskeltii) ja ne on hyvälaatusia ja ei vissiin ikinä ees petä.

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu