Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Meikä muualla!

perjantai 23. maaliskuuta 2012

Meikä muualla!



Twitter
Lookbook
Fashiolista
Last.fm
Goodreads
Blogilista
Muotiblogi.fi
Bloglovin'


Saa seurata ja lisätä kaveriks ja tykätä ja tehdä mitä huvittaa, olisi kiva! :--) Anteeksi, etten jaksanut askarrellapaskarrella niin paljon, että kuvat toimisivat linkkeinä, mutta ehkä me tolla kuvan alla olevalla linkkilistalla pärjätään! Ja ei - ei ole enää blogillani naamakirjassa sivuja, ne katosivat siinä samalla kun poistin oman henkilökohtaisen Facebook-profiilini kokonaan. Oon ollu nyt 1,5 kuukautta poissa, ja voin kertoa, että ei muuten oo takaisin ikävä. ..tai no, ainakin väitän, että ei ole, ja olen sijaisaddiktoitunut nyt tuohon Twitteriin varsin lujaa :--D Mistäs teitä löytää?!

Tunnisteet:

13 kommenttia:

23. maaliskuuta 2012 klo 13.08 , Blogger Materialgal kirjoitti...

Hauskat kuviot, tuosta muotiblogi.fi:stä en ole kuullutkaan :D


http://manifest2materialism.blogspot.com

 
23. maaliskuuta 2012 klo 13.23 , Blogger llaura kirjoitti...

no nytpä olet :--)

 
23. maaliskuuta 2012 klo 13.24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Etkös oo livejournalissaki?? 8)

 
23. maaliskuuta 2012 klo 13.26 , Blogger llaura kirjoitti...

mahdollisesti, mutta sitä nyt on vähän turha tässä mainostaa, jos ei kirjota siellä (julkisesti) mitään? :--D

 
23. maaliskuuta 2012 klo 14.15 , Blogger Outi / Mandariinililja kirjoitti...

Olen Feississä, Twitterissä, Bloglovin':issa, Blogilistallakin muistaakseni, Polyvoressa.... Vähän ehkä turhan monessa paikassa. Tullut huomattua, että ei tuolla Feississä niinkään tule enää juteltua kavereiden kanssa, lähinnä tekstarit ja puhelin laulaa. :D Twitteriin olin aivan koukussa jossain vaiheessa, mutta nyt siitäkin villityksestä olen hieman päässyt laantumaan. Näin ainakin haluan itseäni huijata. :D

 
23. maaliskuuta 2012 klo 15.00 , Blogger llaura kirjoitti...

mulla on yleensä kerralla kans yks addiktiosivusto, jolla oon 24/7 ja josta oon superinnoissani, ja siit se sit pikkuhiljaa laantuu. mut toisaalta, on toi ikuisuussuosikki last.fm edelleen sellanen sivu, jolla tulee käytyä kovinkin usein uuden musan perässä!

 
23. maaliskuuta 2012 klo 15.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

alkaa itelläki jotenki tulla facebook korvista ulos mut se ku toimii ainoona tiedotuskanavana vähän turhan monessa jutussa, nii ei viitti itteään sieltä poistaakaan. t. maailman huonoin puhelimen käyttäjä :D

lisäks löydyn bloglovinista ja blogilistalta tietty, melkosen epäaktiivisesti twitteristä ja onhan mulla monessa muussakin paikassa tili, mut niitä en käytä senkään vertaa. nykyään oon töissä niin paljon koneella et kotona ei oikein huvittais ollenkaan, mut pakkohan täs on jotain kouluhommia vääntää ja samalla sit tulee noita höpösivujakin selailtua.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 15.36 , Blogger Erika kirjoitti...

Olen Blogilistassa ja Bloglovin'ssa. Kiinni saa myös meilillä. :)

 
24. maaliskuuta 2012 klo 23.41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mä just huomasin että et oo enää facebookissa ja pitiki tulla kysymää sulta siitä mut nyt sainki jo asian varmistettua :D oot selvästi lukenu mun ajatuksia!

 
25. maaliskuuta 2012 klo 9.40 , Blogger llaura kirjoitti...

yllättävän hyvin sitä on pärjänny ilman sitäkin tiedotuskanavaa - ja jos joku unohtaa esim. kutsua mut juhliinsa, koska en oo fb:ssa, niin se tuskin on mikään maailman eniten mua ajatteleva ystävä sit muutenkaan :D

 
25. maaliskuuta 2012 klo 9.41 , Blogger llaura kirjoitti...

haha, ehkä! helpottais vaan kun tietäis ootko esim. ollu entinen fb-kaveri vai muuten vaan katellu mun profiilia sieltä :--D

 
25. maaliskuuta 2012 klo 19.20 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

eiei, en oo ollu!:D ihan blogin sivuja vaa seurailin ja tajusin et eikä, et oo päivittäny pitkää aikaa ja sit etin sitä sivua eikä löytyny enää höh!

 
26. maaliskuuta 2012 klo 12.35 , Blogger Outi / Mandariinililja kirjoitti...

Tavallaan bloggerinkin voisi mukaan lukea näihin addiktoitumisiin, ei täällä varmaan muuten tulisi näin ahkerasti vierailtua :) last.fm:ään en oo uskaltanu kirjautua, kun kuitenkin hengaan siellä vähän liiankin kauan :DD

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu