Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

10 faktaa pöytään

sunnuntai 4. joulukuuta 2011

10 faktaa pöytään

Blogeissa on kiertänyt syksyn mittaan nyt useamminkin haaste, jossa bloggaajan pitää kertoa kymmenen faktaa itsestään. Myös Peeta haastoi mut johonkin 8 faktan -juttuun tossa jokin aika sitten, ja ajattelin nyt yhdistää nämä jutut ja "paljastaa" jotain huimia faktoja itsestäni. Lisänä kuvis vanhan blogin ajoilta, olkaapa hyvät :--)

01. Oon melko varma, että kävelen unissani. Harrastin tätä käsittääkseni enemmänkin ollessani pieni, mutta luulin, että tää vaihe olis jo takana. Ainoa asia mikä ilmeisesti on kuitenkaan muuttunut, on se, ettei kukaan enää herää jos kuljeskelen täällä ympäri kämppää täysin mistään mitään tajuamatta, mikä nyt toisaalta olisikin paljon vaadittu mieheltä, joka ei herää yöllä edes koiransa haukkumiseen.... No mutta, mistäkö tiedän, että vedän täällä öisin jotain maratoonia ympäri asuntoa? Siitä, että mun sääret on aina mustelmilla. AINA. Aiemmin luulin, että oon vaan töissä kolhinu huomaamatta itseäni, mutta kun kolmisen viikkoa sitten jalassani oli valehtelematta n. 10 cm pitkä, aivan helvetin kipeä ja täysin jonkun tason-/sängynreunan muotoinen mustelma aamulla herätessäni, ei sille enää oikein muuta selitystä löytynyt. Toki mulla voi olla joku kamala ja piilevä sairaus, joka aiheuttaa itsestään tulevia mustelmia, mutta tällöin olettaisin, että niitä olisi muuallakin kuin säärissä....

02. Kuuntelen aina ja koko ajan musiikkia. Mun mielestä Spotify on siisteintä mitä on keksitty, ja aina jos oon yksin kaupungilla/julkisissa liikennevälineissä, on mulla kuulokkeet korvilla. Joku lukija joskus kirjoitti nähneensä mut bussipysäkillä, ja olin kuulemma näyttänyt tosi maani myyneeltä, mutta todennäköisesti oon vaan kuunnellu jotain melankolista biisiä. Tai sit oon kohdannu oikean, kammottavan katastrofin ja unohtanut kuulokkeet kotiin ja kärsinyt jo valmiiks siitä, että joudun kuuntelee ihmisten ääniä bussissa. Oh noes!


03. Mulla on ollut ulkonäköäni kohtaan varmaan kaikki mahdolliset kompleksit mitä voi vaan olla. Oon vihannu mun pituutta, hiuksia, nenää, lantiota, reisiä, mahaa, pientä rintavarustusta, varpaita, polvia, you name it. Okei reisiäni inhoan edelleen jollain tasolla, monia muita entisiä vihankohteitani olen sittemmin oppinut rakastamaan. Mutta muistan esim. kerran yläasteella kouluun mennessäni hiuksia laittaessani, että mun korvat ei ookaan keskenään symmetriset. Meni varmaan 10 vuotta ennen kun tän jälkeen uskalsin laittaa hiuksia kiinni, JOKUHAN OIS VOINU HUOMATA OMG!!

04. Kirjotin vanhassa blogissa pariinkin otteeseen ujoudestani, hiljaisuudestani ja siitä, miten mun on välillä vaikea tutustua uusiin ihmisiin. Oon kuitenkin nyt viimeisen parin vuoden kuluessa kehittynyt tuossa asiassa valtavasti, koska kehitin itselleni systeemin, että mun on PAKKO sanoa tilanteissa jotain, että saan joskus edes luotua jonkinlaisia ihmissuhteita. Siinä missä ennen olisin ollut vain hiljaa, ja odottanut että muut tulee juttelee, oonkin keksiny valmiiks jotain laineja, mitä sanoa, että saan edes jotain sanottua. Ja sen jälkeen kun on saanut rikottua sen jään, kaikesta on paljon helpompi puhua. Ja kun on monta kertaa nolannut itsensä sanomalla ensimmäisenä jotain todella typerää, kasvaa siinä ehkä vähän itseluottamuskin, kun näkee, ettei siitäkään ihan oikeasti seuraa mitään kovin kamalaa :) Tässä on kyllä ehdottomasti myös auttanut (ja tähän toimeen pakottanut) asiakaspalvelutyö, täysin tuntemattomat ihmiset on hyvää "harjotusta" sille, mistä kaikesta sitä voikaan saada juttua aikaan, niitä kun harvoin tarvii enää uudelleen nähdä!


05. Inhoan tupakointia, mutta tykkään tupakansavun tuoksusta. En tosin vaatteissa, enkä läheltä, eli Kimmo haisee pahalta. Vaikka on siihenkin tottunut. Päätin muuten seurata äitini jalanjälkiä ja olla koskaan itse maistamatta tupakkaa. Kesti kauhean kauan ja maistoin tupakkaa ekan kerran ehkä ysin keväällä? En oo kuitenkaan koskaan kunnolla polttanut, paitsi kerran eräällä blogiristeilyllä askillisen Vogueta putkeen, koska piti avautua röökikopissa yhden ihanan Annan kanssa...

06. Rakastan kamalasti kaikkia tilastoja, listoja ja lukuja, mutta vihaan kaikkea muuta matematiikkaa yli kaiken. On kuitenkin ihan huippua katsella aikansa kuluksi vaikka blogin kävijätilastoja, luettuja kirjojaan listoista vuodesta 2008 saakka, ja tehdä asioista kaikenlaisia keskiarvoja (esim. monelta keskimääräsesti julkasen näitä blogipostauksia...:D). Teenpä ihan fiiliksissäni yleensä myös huutisjuttuja myydessäni taulukoita voittajista, siitä kuka on ottanut jo yhtyettä, kuka maksanut ja mitkä tuotteet on postitettu :D


07. Oon hirveen saamaton lähtemään yhtään minnekään, ja jos mua haluaa nähdä, mut pitää raahata pois kotoa. Ehdottelen aika harvoin kavereille näkemisiä, vaikka heitä haluaisinkin treffata enemmän. Eli jos mua haluaa nähdä, mua pitää pyytää jonnekin. Mä tiedän, ettei se ehkä oo kivaa aina niille kavereille olla pyytämässä, ja mun pitäis skarppaa tän asian suhteen, mutta kun sohvalla on vaan niin kivaa...

08. Ja tuli tuosta skarppaamisesta mieleen karppaaminen, ja mun on vähän pakko sanoa, että mä en oikein ymmärrä superkarppaamista. Okei, ymmärrän idean, mutta toisaalta, en kyllä ymmärrä mitään ääriliikkeitä. Ja joo, nyt näemmä rinnastan äärikarppaajat ääriuskovaisiin ja ääribehavioristeihin, mutta itse uskon, että kohtuus kaikessa on oikeasti se paras asia, ja jos tekee mieli pastaa, niin sit syön pastaa, vaikka IIIIK - siinä onkin ihan hirveesti nopeita, pahoja hiilareita!! On toki oikeasti hienoa, että jengi kiinnittää ruoassa huomiota terveellisyyteen ja alkuperään, mutta kyllä mua ihan vähän naurattaa se, ettei porukka enää voi syödä niin kaamean epäterveellistä leipää, ja samalla uutisoidaan pullan myynnin nousseen ennätyspaljon.. :---D Ja niin kauan kun jenkkien lihateollisuus tukee suurimmin karppaustutkimusten tekoa, on pakko vähän suhtautua tälleen kasvissyöjänä aiheeseen skeptisesti..


09. Inhoan yli kaiken iltapäivälehtiä, juorulehtiä ja BB:ta. Mutta niitäkin vähemmän ymmärrän kuitenkin ihmisiä, jotka mässäilee tuollasilla juorujutuilla? Okei, BB menee ja sitä en lähde arvostelemaan, tykkää ken tykkää, mutta jos otetaan esimerkiksi vaikka Tukiaisen Johanna, niin mun mielestä on enemmän Johannaa itseäänkin pipiä seurata kyseisen naisen tempauksia. Koska eihän se siellä julkisuudessa olisi ilman ihmisten mittavaa kiinnostusta?! Jos toinen on selkeästi enemmän tai vähemmän pihalla todellisuudentajunsa kanssa, niin silloin ei kyllä voi mennä kuin itseensä, jos kokee sellaiselle ihmiselle naureskelun erityisen hauskana. Koulumaailmassa tuota sanottaisiin kuitenkin kiusaamikseksi. No, ihmismieli ei yleisestikään ole ehkä kovin jalo, ja kuten aikamme kuulusin ajattelija anonyymi sanoisi "kukin tietysti tavallaan, mutta.." en mä silti pysty käsittämään median ja ihmistenkin sensaatiohakuisuutta ja itseään "tyhmemmille" naureskelua.

10. Yritän aina loppuun asti vastustaa siirtymistä halppistuotteista kalliiden puolelle. Mulle nimittäin käy aina niin, että kun rakastun johonkin laadukkaaseen, en enää ikinä haluakaan mitään halpahommia, vaikka ne voiskin olla oikeestaan ihan yhtä hyviä.. Näin on käynyt jo meikkien kanssa, ja vaikka miten vielä pari vuotta sitten kuulutin TIGIn olevan ylihinnoiteltua huijausta, on mun kaikki lempihiustuotteet TIGIä.... Hups. Viimeks tein sen eeppisen virheen, että tilasin Nelly.com:sta Wonderbran rintsikat :---( Ne on täy-del-li-set. Oikeasti. Nyt mulla on tilauksessa jo toiset moiset, ja syrjin kaikkia vanhoja, yhtäkkiä huonoks muuttuneita rintsikoitani. Mutta okei, tälle on oikeutus se, että kun kävin ennen noiden Wonderbraiden tilaamista mittaamassa Changen sivuilla todellisen kuppikokoni, olinkin 65D enkä 75A niin kun oon aina luullu. :--D (tosin Wonderbraasta otin 70C:t jos jota kuta kiinnostaa, ja ne on ne täy-del-li-set!)

Tunnisteet: , , , , ,

34 kommenttia:

4. joulukuuta 2011 klo 10.39 , Blogger Paula kirjoitti...

Ens yöksi kamera nauhoittamaan sun yöunia/-kävelyitä, saisit samalla tietää millaset Paranormal Activity meiningit teillä on kotona meneillään, hahah :)

Ja Vogue! Oon tosi ärsyttävä tupakoitsija, sillä aina kun joku ystävistä tai sukulaisista menee ulkomaille, niin mulle täytyy tuoda ainakin muutama aski Vogueta tuliaisiksi!

 
4. joulukuuta 2011 klo 11.06 , Blogger Laura-Maria kirjoitti...

Oot kyllä ihan mielettömän kaunis, jotenkin niin luonnollisen näköinen :-) Tuli vaan mieleen postauksen kuvia katsellessa.

 
4. joulukuuta 2011 klo 11.55 , Anonymous volyym kirjoitti...

ihana postaus! :--) ei mulla muuta.

 
4. joulukuuta 2011 klo 12.03 , Blogger Kit kirjoitti...

Mahtavaa kuulla että jotain muutakin kiehtoo sohva! Itsehän valitsen kyllä mielelläni sohvan jos joku meno ei oo pakollista. Sitä on vain usein vaikea myöntää ihmisille.

En kanssa tajua noita äärikarppaajia, mutta hassuinta karppaamisessa on se, ettei se kohtuukarppaajan ruokavalio hirveesti eroa suomalaisten käsityksestä terveellisestä ruokavaliosta, muuten kuin että peruna pois ja vähän isommat liha-annokset. Koska vähän ruisleipäähän on siinä ihan ookoo. Tykkään niin paljon perunasta kyllä ettei taida koskaan onnistua multa : D

 
4. joulukuuta 2011 klo 12.08 , Blogger Katri kirjoitti...

Käytätkö sinä goodreadsia kirjojen listaukseen? Tuli vaan mieleen! :D

 
4. joulukuuta 2011 klo 12.41 , Blogger ♥ nana kirjoitti...

Noista wonderbran rintsikoista, onko niitä helppo tilata? En ole uskaltanut tutustua kun ei ole sopinut budjettiin :D

Tuli hyvä fiilis tosta Changen mittaus jutusta. Varmaan parhaimman tiedon saa jostain erikoisliikkeestä, mut silti. Oon tyytyväisempi tohon Changen antamaan tulokseen ku siihen mitä oon kuvitellu :D Ei sillä, normaaleista kaupoista ei tuota Changen kokoa kertaakaan ole edes löytynyt...

 
4. joulukuuta 2011 klo 13.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itse kanssa nuorempana kävelin tosi paljon unissani. Vanhemmat kerto aina aamulla ihan älyttömiä juttuja mitä olin tehny. Kerran olin jopa ollu lähdössä ulos, onneks äiti oli sitten kuitenkin heränny ja vieny mut takaisin nukkumaan... Nykyään asun yksin joten ei oo kukaan kertomassa että jatkuuko tää mun unissakävely vieläkin, toivottavasti ei, onhan se vähän pelottavaa ajatella että jos vaikka talvipakkasilla lähtis ulos saakka hortoilemaan tollasessa tiedottomassa tilassa...

 
4. joulukuuta 2011 klo 13.28 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Heippa!
Tuli tuosta Changen laskurista mieleen, että ihan kaikkea ei kannata uskoa tai siis, varmasti pätee heidän malleissaan nuo koot, mutta muissa liikkeissä tuskin :)
Oma kuppikokoni 70C ja olen monet rintaliivit käynyt esim. Stockmannilta asiantuntevalta myyjältä ostamasta ja aina on löytynyt oikean kokoiset ja juurikin tuo 70c pitänyt paikkaansa. Kävin mittaamassa "todellisen" kokoni Changen sivuilla ja näyttäisi minullekkin kooksi 65F. Mistä liikkeestä ees löytää tuon kokoisia liivejä?
Olisikohan tässäkin kyseessä se, että ihmiset ostavat mieluummin rintaliivit isommalla kupilla ja pienellä ympäryksellä? :)

-Orme-

PS. Mahtava kun olet palannut, blogisi on huippu :)

 
4. joulukuuta 2011 klo 13.47 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Apua, mäki kokeilin tota todellista rintaliivikokoa ja ihan eri ku mitä olen luullu! :D Käyköhän toi tosissaan muihinkin rintsikoihin ku Changen omiin? Pakko ens kerralla kokeilla.

 
4. joulukuuta 2011 klo 14.54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oot niin ihana! <3 ja mä oon ihan samanlainen tos kotoa lähtemisessä, must on huippua nähä kavereita mut en vaan ite osaa ikinä ehdottaa mitään ku kotonaki on niin kivaa :D sitä paitsi puhelimessa puhuminen on vaikeeta tai ei se ite puhuminen mut se soittaminen ja puhumisen alottaminen nii en voi vaan soittaa sillee spontaanisti jollekin :D onneks teekkarikaverit irkkaa!

 
4. joulukuuta 2011 klo 15.29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Toi karppaamiskohta, aamen sille. Naurettaa jokainen kerta, kun katsoo erään suositun nimeltä-mainitsettoman blogin ruokapäiväkirjoja. Aamulla jugurttia ja illalla kaksi porkkanaa... Rasvat ja kalot muotiin kiitos! <3

 
4. joulukuuta 2011 klo 15.41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oot valinnut tosi kivat kuvat tähän postaukseen. :) Ei sillä, et se mulle kuuluis tai mua jotenkin haittaisi, mut jäi vaivaamaan toi 5. kohta. Polttaako Kimmo?

 
4. joulukuuta 2011 klo 15.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

anteeks random kysymys mutta miks sää et tee tatuoinneista postausta ? :O

 
4. joulukuuta 2011 klo 16.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei, ihan saman on tehnyt tuo asiakaspalvelutyö mullekin. Okei, tiiän, et ollaan aika erityylisissä paikoissa ja itse joudun välillä kuunteleen päivän pappojen jauhaamista säästä, joten se on aika blah. Mutta musta on ihanaa myydä esim. kosmetiikkaa ja siinä samalla jauhaa vaik mitä :)

ja hei joo, ihan kamalaa kuunnella ihmisten keskusteluja esim. bussissa! Kuuntelin AINA radiota kun vielä busseilla kuljin (eli kun asuin kaupungissa, en siksi, että oisin rikas sika ja haluaisin tuhota ilmaston).

 
4. joulukuuta 2011 klo 16.44 , Blogger hennu kirjoitti...

oi, Hania :) tykkään lukee näitä postauksia! varsinkin tutuista ihmisistä ;)

 
4. joulukuuta 2011 klo 18.00 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Pieni rintavarustus? Sulla? Eikä oo! Oon aina aatellu, että sulla on aika isot tissit.

 
4. joulukuuta 2011 klo 18.15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

65D ja 75A ??melkonen muutos:-D

 
4. joulukuuta 2011 klo 18.29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mäkin kävin kokeilemassa tuota rintaliivikokoa ja mulle tuli sellainen tulos josta en oo ees koskaan kuullutkaan: 65J! :D Googlettelin sitten muita tuollaisia mittaushommeleita ja muilla sivuilla tuli mun normaali koko, mutta myös tuo 65J ja siinä sanottiin, että 65J on brittikoko? Eli oiskohan niin, että tuolla Changen laskurissa ne koot tulee brittikokoina eikä samoina kokoina ku esim. normaalit rintsikat Suomessa on? :)

 
4. joulukuuta 2011 klo 18.32 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

huhhuh, täytyy kyllä sanoa, että rakastan kaikkia näitä sun biisivalintoja! Tää sun blogi on muutenkin ihana ja tykkään lukea näitä sun postauksia :)
Joutuu kyllä sanomaan, että oon ihan samanlainen tuon tupakan kanssa :D En halua mäkättää kavereille polttamisesta, koska se savu vaan tuoksuu niin hyvälle :D
Jatka ihmeessä hyvää työtä, kiitos tästä :))

 
4. joulukuuta 2011 klo 18.59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oi ihana postaus !! :)
Ja ihania kuvia myös :)
ihanaaihanaaihanaa

-Srapers

 
4. joulukuuta 2011 klo 20.28 , Blogger llaura kirjoitti...

Paula: haha, en oo ihan varma haluanko tietää mitä öisin tietämättäni teen.. :D

Laura-Maria: voi kiitos! <3

volyym: kiva että tykkäsit :)

Kit: jep, niinpä.. ja sit ollaan ihan fiiliksissä kun ollaan löydetty uus mahtava ruokavalio.. :--D no joo, mä oon niin pullafani, etten kyl ikin vois luopua nopeista hiilareista!

Katri: ei kun oon megavanhanaikainen ja kirjotan ne ylös mun kalenteriin ihan käsin! paljon tunnelmallisempaa!

nana: nellyltä niitä voi tilata ihan yhtä helposti kun mitä tahansa muutakin, ne voi myös sinne ihan normaalisti palauttaa jos ei ollukaan hyvät! :) ja mitä noihin Changen kokoihin tulee, niin mitä oon muilta kuullu ja keskustelupalstoilta lukenu, niin kantsii ottaa yhtä kuppii pienempi ja yhtä ympärysmittaa isompi ni sopii hyvin muidenki merkkien rintsikoihin! itselläni juuri siis myös meni, eli siellä luki 65D ja otin 70C:n niin löyty täydelliset :)

anonyymi: no on kieltämättä joo.. :D meidän äiti ilahdutti mua usein kans mitä hienoimmilla tarinoilla mitä öisin olin aina tehnyt, kamalaa jos teen yhtä omituisia juttuja edelleen :---D! oon mm. joskus levittäny mun siskon päiväpeiton olohuoneen lattialle, ja hakenu jokaiseen kulmaan yhden kengän, WTF ?? :D

Orme: kuten tuolla ylempänäkin jo kerroin, niin tosiaan kun ottaa rinnakkaiskoon yhtä isommasta vyötärömitasta niin varsin hyvin natsaa myös muiden liikkeiden kokotaulukoihin :) ja 65F:n rinnakkaiskoko on siis 70D, joten ei se sullakaan kovin kauas menny oikeasta :)

anonyymi: ainakin wonderbrassa menee aika hyvin niin, että ottaa rinnakkaiskoon yhtä isommasta vyötäröstä (jollon kuppi on siis yhden kirjaimen pienempi), jolloin toi Changen antama koko oli oikein hyvä :) Eli jos Change antaa kooksi esim 65D, niin kannattaa ottaa 70C :)

karpalokinuski: haha, ehkä täs on se syy miksei koskaan päästy niille sukulakuille :D?!

anonyymi: jep. mut siin vaihees ei kyllä enää ees naurata, kun lukee lehdistä et jengi laittaa lapsensakin karppaamaan, ihan oikeasti, haloo!

anonyymi: ei kun se käyttää tupakantuoksusta hajuvettä? :D

anonyymi: siks kun en oo keksiny vielä yhtään hyvää syytä, miks tekisin :)

asetonihuuruja: on kamalaa joutua kuuntelee jos vaikka takana istuva puhuu puhelimeen koko matkan jotain henkilökohtaisia asioitaan bussissa, c'mon! mä en ees vastaa yleensä bussissa puhelimeen, emmä halua et kaikki voi kuulla mun keskustelut! :D

Hennu: <3

anonyymi: no oli ne ehkä 14-vuotiaanat tuon kompleksin aikaan vähän eri mitoissa? :) ja ei noista isoja nyt saa kun hyvällä mielikuvituksella, ja nykyään tykkäänkin näistä paljon tällasina, ne on juuri sopivankokoiset kun voi käyttää avarampiakin paitoja näyttämättä liian härskiltä ;)

anonyymi: no eihän siin oo ku yhden koon ollu kuppi liian pieni :) periaatteessa 65D:n rinnakkaiskoon rinnakkaiskoko on 75B, joten ei se oo muuten haitannu ku olkaimettomissa rintsikoissa, ne ei oo tolla 75:n ympärysmitalla tahtonu millään pysyä päällä!

anonyymi: ihan normieurokoon se kyllä mulle anto, joten tuskin se randomilla osalle antaa eurokokoja ja osalle brittikokoja :D samalla systeemillä mulle hennesiltä 70C:n rintsikat on sopivat. 70C kun on 65D:n rinnakkaiskoko.

anonyymi: kiva kuulla! :) ja joo, sen savun tuoksu on tietyltä etäisyydeltä oikeasti hyvä! mutta ei esim sillon jos naapuri tupakoi ja ne savut tulee jostain tuuletuskanavista, sillon se paras osa siitä savusta on jääny jonnekin matkan varrelle..? :D

srapers: kiitos! :) kiva että tykkäsit!

 
4. joulukuuta 2011 klo 21.19 , Blogger airaam kirjoitti...

Kiitos kun kerroit, että changella on informatiiviset sivut :)

 
4. joulukuuta 2011 klo 23.52 , Anonymous milde kirjoitti...

Yllä sanoit, että 65F:n rinnakkaiskoko on 70D, eikö se olekaan 70E vai käsitinkö nyt jotain väärin? En jotenkin yhtään nyt tajua :D itse sain Changen sivuilta kooksi 60F ja olen yleensä ostanut kuppikoolta paljon pienempiä liivejä.. ups!

 
5. joulukuuta 2011 klo 10.02 , Blogger llaura kirjoitti...

Maaria: eipä kestä :)

milde: ajatusvirhe, toki siis 70E eikä 70D :) eli jos ottaa isommat ympäryskuun, niin yhtä kirjainta pienempi aina kuppi.

 
5. joulukuuta 2011 klo 15.53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Polttaako Anna, kun tupakkakopissa piti avautua sille?

 
5. joulukuuta 2011 klo 15.57 , Blogger llaura kirjoitti...

anonyymi: no jos luit sen kohdan muiltakin osin, niin saatat huomata että kerroin juuri itse polttaneeni askillisen vogueta, joten saattoikohan siinäkin olla jo syytä miks ollaan oltu siellä röökikopissa eikä esim hytissä? :)

 
5. joulukuuta 2011 klo 20.10 , Blogger jennie kirjoitti...

Hih, ollaa tän perusteella monissa asioissa pelottavan samanlaisia :) Suunnillee puolet noista faktoista on ku suoraa itteni kirjottamia.

 
5. joulukuuta 2011 klo 20.24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

nomuthei ei oo myöhästä vielä! sukulakutarjous on aina voimassa ;)

 
7. joulukuuta 2011 klo 15.09 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

no en mä usko, että ne karppaajat sitä pullaa syö - ei kukaan ihan niin tyhmä ole. minä siirryin karppauksen kannattajaksi, kun hiilareiden jättämisen jälkeen vyötäröltäni katosi 4 senttiä reilussa kuukaudessa. mitään vastaavaa kun ei ole koskaan tapahtunut tavallisella laihdutuksella.

 
7. joulukuuta 2011 klo 15.41 , Blogger llaura kirjoitti...

jennie: hih, hauska kuulla! :)

karpalokinuski: ryhdistäytykäämme siis ;)

anonyymi: mä oon kuullu kyl sellasesta jännittävästä laihdutuskeinosta kun liikunta, se kuulemma antaa vielä parempia tuloksia :--) ja mitä mielettömämpää, ne jopa vielä kestää, toisin kun kaiken maailman hömppädieettien tulokset! :) toki jos on päämääränä saada mahdollisimman nopeasti senttejä pois ainoastaan hetkellisesti, niin miksei, mutta niin kauan kun urheilijoiden kropat näyttää siltä miltä ne näyttää ottaen huomioon, että heidän ruokavalioonsa kuuluu varsin vahvastikin nopeat hiilarit, liputtaisin kuitenkin enemmän siihen suuntaan kuin totaalikarppaamisen :)

 
8. joulukuuta 2011 klo 21.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

" ja kuten aikamme kuulusin ajattelija anonyymi sanoisi "kukin tietysti tavallaan, mutta.." " haha, tää oli niin paras kohta :-D

 
10. joulukuuta 2011 klo 0.27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

pakko sanoa tohon karppaukseen uskon kohtuuteen. Vähensin hiilareita(huomasin ettei närästä enää jatkuvasti!) mutta vähensin myös rasvoja! Suosin ns. hyvä karppi linjaa.

 
10. joulukuuta 2011 klo 5.38 , Blogger llaura kirjoitti...

anonyymi: <3

anonyymi: kohtuus on aina hyvä, itse puhuinkin noista ns. äärikarppaajista, jotka laittaa lapsensakin karppaamaan ja kuvittelee että peruna on suurin uhka maailmalle.. :D

 
11. joulukuuta 2011 klo 19.52 , Blogger Kissis kirjoitti...

Mulla on sama juttu tupakan suhteen, rakastan sen tuoksua! :D Mutta vaatteissa se haisee yök-hyi-pahalta. Ja itse olen tähän asti säästynyt, en ole vielä edes maistanut. Vähän kyl mieli tekis.

Tota ulkonäköhommelia ihmettelen, sillä olet musta yks kauneimmista ihmisistä, mitä olen tavannut! Mut niinhän se menee, että itseään kohtaan on aina kriittisin...

terkuin, Heini

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu