Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

11. fakta ja vähän viileää shortseissa

maanantai 5. joulukuuta 2011

11. fakta ja vähän viileää shortseissa




takki & shortsit: ONLY / neule: GT / laukku&sukkikset: H&M / kengät: Spartoo.fi

Saatte vielä minusta yhden faktan, jonka eilen unohdin kertoa: mulle on diagnosoitu joskus 16-vuotiaana TOS-oireyhtymä. Hurjan katu-uskottavasta nimestään huolimatta kyse ei kuitenkaan ole mistään supervakavasta ja hitaasti tappavasta taudista, vaan lähinnä siitä, että synnynnäisen rakennevian vuoksi käsiini ei mene yhtä paljon verta kuin normaalisti ja ovatpa siinä myös hermot ahtaalla. Yleensä tää ei vaikuta mun jokapäiväiseen elämään juuri mitenkään, mutta NYT voin kertoa, että vaikuttaa :--(

Oon ilmeisesti taas dataillu ihan liian paljon, mutta mun vasen käsi tekee kuolemaa, ja mun tekis mieli ottaa parin tunnin välein Sirdaludia ja pysyä vaan peiton alla katsomassa Muumeja.. Nää kädet ovat olleet viimeksi näin kipeät kesällä 2009, jolloin olin mun 10 viikon kesätyöstä muistaakseni 4 viikkoa sairaslomalla, koska en saanut tällä kädellä suunnilleen edes haarukkaa nostettua. Tai sain, koska rasituksessa kipuun turtuu, mutta tää lepokipu on joku järkyttävin ikinä. Tuntuu siis aikalailla samalta kun käden rasitusvammat, ainoana erona on se, että tää sattuu ranteesta olkapäähän ja en välillä tunne mun pikkusormea, koska se on niin puutunut :--) Jänskää.

No, nyt oon siis rasittanu itseäni taas selkeästi liikaa, koska eilisen työpäivän jäljiltä oon niin megakipeä, ettei mitään rajaa. Kirjottelen tätäkin nyt yhdellä kädellä, oikein kivaa. Onneksi tänään ja huomenna (luonnollisestikin) on vapaata, niin voin keskittyä siihen Muumien katsomiseen ja odottaa vaan et Kimmo tulis töistä kotiin lohduttamaan minua.. Elvistä ei oo paljoa lohdutusta, kun se vaan katsoo mua loukkaantuneena tossa lattialla kun ei jaksetukaan käydä tavanomaisella piiitkällä aamulenkillä..

Niin ja sit niille, ketkä ei oo kiinnostunu mun käsivammaisuudesta, niin palautin sit kuitenkin sen Barbapapa-takin ja vaihdoin tuohon yllänäkyvään parkaan. Olen nimittäin huomannut, että jos en laita jotain uutta vaatetta päälleni heti kun vain on mahdollista, en sitä juurikaan tule käyttämään. Ja koska noin kävi muhkutakin kanssa, palautin sen, ja ostin kokeiluun tuon ONLYn kevyttoppisparkan. Sen, jonka laitoin päälle heti seuraavana päivänä jo sinne aamulenkille :)

Tunnisteet: , ,

8 kommenttia:

5. joulukuuta 2011 klo 10.24 , Blogger Unknown kirjoitti...

Hyvännäköiset sukkikset!!

 
5. joulukuuta 2011 klo 12.13 , Blogger Hanna ja Anni kirjoitti...

ihana asu ! haluaisin niiiin tuon palmikkoneuleen :---)

 
5. joulukuuta 2011 klo 15.48 , Blogger heinis kirjoitti...

Voiihh :// Kuulostaapas kurjalta taudilta! paranemisia <3

 
5. joulukuuta 2011 klo 17.23 , Blogger Peeta kirjoitti...

:(( kuulostaa kovin kurjalta. Paranemisia!

 
5. joulukuuta 2011 klo 19.42 , Blogger Riikka kirjoitti...

Ihana asu!!

 
5. joulukuuta 2011 klo 23.25 , Blogger entente kirjoitti...

Mistä huivi on? Ihana! :------)

 
6. joulukuuta 2011 klo 22.13 , Blogger llaura kirjoitti...

Minna: heh, löytö omasta kaapista suursiivouksen ansiosta :D joskus kannattaa näemmä heittää koko vaatehuone kokonaan ympäri!

Hanna: kiitos :) tuo on kieltämättä ihana neule!

heinis: voi kun se oiskin tauti, josta voisi parantua.. :D no, ehkä tää taas tässä helpottaa. :)

Peeta: lepoa ja kolmiolääkkeitä, kyl tää tästä :--D

Riikka: tack!

entente: se on Lindexin hupullinen ponchoviitta, käärittynä huiviksi :)

 
7. joulukuuta 2011 klo 13.37 , Blogger entente kirjoitti...

Oijjoi, kamalan kiva! :)

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu