Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Asiointiasu

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Asiointiasu

neule: Zara | farkut: ONLY | kengät: Converse | laukku: H&M

Sorgen hieman ankeasta taustasta, oli vain pihan ainoa tuuleton kohta, jossa pystyi juuri ja juuri viettämään sen viisi minuuttia ilman takkia kun näitä kuvia otettiin.. Eilisen asua tässä siis, viettelin asioita hoidellen ja Peetaa treffaillen melkein kuusi tuntia kaupungilla! Saldona ystävänpäivälahja Kimmolle, ja ehkä ystävänpäivä lahja myös minulle Kimmolta - sen ihastusjutun taidan käydä ostamassa tänään itselleni, jotta Kimmokin näkee mitä olen häneltä lahjaksi saanut :D Ja huomasitteko, mulla on HUULIPUNAA tossa kuvassa!! Mua ei ehkä oo luotu niin yhteen tuon naisellisen koristuksen kanssa, mutta ei se nyt kovin pahalta kuitenkaan näytä.. En vaan meinaa osaa olla huulipunineni, pyyhin mm. kielellä koko ajan neuroottisesti hampaitani, ettei niihin vaan jää huulipunatahroja!

Kävin eilen postissa myös hakemassa neljä (!!) pakettia, joista yksi oli Topshopin tilaus. Ja ekaa kertaa ikinä mulle käy näin, koko setti oli nimittäin ihan pettymys :--( No, ehkä pääsen testaamaan ekan kerran miten ton lafkan palautussysteemi toimii, en nimittäin tee mitään liian pienillä shortseilla ja megaluirulla huivilla, joka näytti ehkä viisi kertaa muhkeammalta kuin se todellisuudessa olikaan. No, näitä sattuu, onneksi esim. myös hakemani H&M:n paketti sisälsi vain kivoja juttuja, mukavia uusia urheiluvaatteitakin vähän, jos tää mun liikkumattomuuskausi alkaisi viimein väistyä!

Tunnisteet:

10 kommenttia:

15. helmikuuta 2012 klo 10.34 , Blogger Tara kirjoitti...

kerro mulle sitten miten meni tuossa yhessä palaverissa, kun en ite päässyt paikalle. lähinnä siis, että oliko mitään kiinnsotavaa :D
ps. pusuja

 
15. helmikuuta 2012 klo 10.38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kattelin Peetan blogista, että näytit kuvassa jotenkin erilaiselta, kunnes keksin, että sulla on huulipunaa. Tän postauksen ekassa kuvassa taas en kiinnittänyt siihen huomiota, ennen kuin luin tekstin, mutta kyllä tuo puna sulle sopii. :)

 
15. helmikuuta 2012 klo 12.01 , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Onpas tuossa neuleessa kiva yksityiskohta tuo palmikko takana :)

Mä pelkään monesti että huulipunat ja vahvemman väriset huulikiillot tarttuu hampaisiin mutta yleensä se pelko on kyllä ollut ihan turhaa.

 
15. helmikuuta 2012 klo 12.10 , Blogger Jonna kirjoitti...

Oon nähny sut ihan tosi monta kertaa livenä, millon missäkin :D Eilen Forumin H&M:ssä, enpä uskaltautunu moikkaamaan.. :p

 
15. helmikuuta 2012 klo 12.45 , Blogger llaura kirjoitti...

oli siel aika kiinnostavaa, mut ois sit kans muutoksia..! mä voin laittaa sul viestiä tosta tarkemmin, mut sen palaverinpitäjätyypin pitäis kans laittaa kaikille mailia täs lähipäivinä! :) pusut itelles! <3

 
15. helmikuuta 2012 klo 12.45 , Blogger llaura kirjoitti...

hmm, mä näytän siinä kuvassa lähinnä kuolleelta zombielta, ja luulen et 6h aiemmin laitetusta huulipunasta tuskin oli enää kamalasti kuvanottohetkellä jäljellä.. :D mutta kiitos!

 
15. helmikuuta 2012 klo 12.46 , Blogger llaura kirjoitti...

ei se aina oo, koska huomasin jo eilen matkalla huulipunaa omassa etuhampaassani..... :D

 
15. helmikuuta 2012 klo 12.46 , Blogger llaura kirjoitti...

höh, no oisit ihmeessä tullu, en ois purru :)

 
22. helmikuuta 2012 klo 18.01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Onko noi farkut Onlyn Ultimat / Ultimatet? Jos on, niin muistatko minkä kokoset? :) Mä oon varmaan aika samankokonen ku sä, ni mietin vaan et jos tilaan.

 
22. helmikuuta 2012 klo 18.10 , Blogger llaura kirjoitti...

ultimatet, sellasta farkkua ei ookaan kun ultima, vaikka Mungo-Annaseni kyseistä nimeä niistä käyttääkin.. :--D noi on S/34:t, niistä kannattaa ottaa niin pieni koko kuin mahdollista, koska venyy aika reippaasti käytössä :)

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu