Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Hamepäivä

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Hamepäivä


huivi & vyö: Pieces / toppi & hame: H&M / kengät: Converse

Lana Del Rey : Blue Jeans

Sanokaa taas mitä sanotte kenkävalinnasta hameen kanssa, mutta mä en vaan kyennyt laittamaan mitään muita!! Mä sovitin jok'ikisiä kenkiäni kyseisen asun kanssa, kokeilin korkkareita, kokeilin korollisia nilkkureita, korottomia nilkkureita, maihareita, ja taas yritin palata korollisiin nilkkureihin, wedgeihin, mutta ei. Hame ja yhtään tyttömäiset kengät, ne eivät yksinkertaisesti vaan näyttäneet tippaakaan minulta. Joten jos jatkossakin näkyy enemmänkin näitä asuja tuon ihanan hameen kanssa, voin luvata jo valmiiksi, että en tule keksimään muita kenkiä niiden kanssa kuin noita tennareita, sorry.. :D

Olen viettänyt tänään vapaapäivää niin töistä kuin koulustakin, ja kiertelin kyseisessä asussa vähän kauppoja. Ostin kaksi huivia (jos ette ole vielä huomanneet, niin ei ole olemassa asua, jossa mulla ei ole huivia kaulassa..) ja Ginaan jäi kaksi neuletta varaukseen, voisin niitä ehkä huomenna käydä ennen luentoa sovittelemassa vielä uudemman kerran. Zarassa oli myös maailman ihanimmat karvavuorelliset nilkkurit n. 12 cm:n korolla, niissä ei mun kokoa ollut jäljellä ja mun nyt ehkä ei tarviis noin huimia korkoja tän pituuteni puolesta käyttää, mutta mun on ehkä pakko perjantaina vilkaista Jumbon Zarasta vielä uudemman kerran oisko siellä sopivaa kokoa kyseisistä ihanuuksista.. Ja kyseessä oli muuten nämä kaunokaiset!

Nyt mulla on kuitenkin hyvin vahvasti sellanen fiilis, että kaivaudun syvälle peiton alle katsomaan vaikka jotain kivaa sarjaa - en yhtään jaksaisi tällä hetkellä käyttää aivojani! Onneks mulla on maailman parasta iltanaposteltavaa: Kimmo nimittäin toi mulle äsken kaupasta paketillisen muumikeksejä!

Tunnisteet: ,

14 kommenttia:

28. syyskuuta 2011 klo 17.48 , Blogger Mari kirjoitti...

Tosi nätti tuo hame. Pitää varmaan pyörähtää Henkkikselle kattomaan, oisko nuita vielä myynnissä. :)

 
28. syyskuuta 2011 klo 18.40 , Blogger Senja kirjoitti...

hitsi näyttää kivalta toi midin ja conssien yhdistelmä :))!

 
28. syyskuuta 2011 klo 18.57 , Blogger kinaolivia kirjoitti...

näyttää tosi kivalta hame ja tennarit :)
jos haluut samantapaset kengät kun noi zaran mut matalemmat nii kato nää:

http://www.hm.com/fi/product/92218?article=92218-B

tosin ei noi oo ehkä niin kivat kun noi zaran :D

 
28. syyskuuta 2011 klo 20.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

todella kiva asu <3
nasu86

 
28. syyskuuta 2011 klo 20.30 , Blogger Aino kirjoitti...

Mä voisin listata hame+tennarit yhditelmän harrastuksiin. :D Nyt ku baltsukelit alkaa olla jo ohi ja saapikkailla vois tulla kuuma ei oo oikeen muuta vaihtoehtoa. Eikä se edes mun mielestä näytä hölmöltä, ehkä joittenki tyyliin ei istu, mutta mun (ja näköjään sunki!) ainaki istuu oikeen kivasti. ;P On pakko sanoo vielä, että tykkääntykkään tosta huivista (ja paidasta :D) hirveesti!

 
28. syyskuuta 2011 klo 20.51 , Blogger diamond girl kirjoitti...

aivan ihana asu! tykkään muutenkin sinun tyylistä älyttömän paljon :)

diamondgirl-janika.blogspot.com

 
28. syyskuuta 2011 klo 22.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

En minäkään keksi mitään muuta jotka toimis paremmin kuin converset. Mietin maiharityyppisiä punasia tai vaaleanpunaisia "pikkukenkiä" mut hame on niihin ihan liian pitkä. Joten täydellinen combo. - Nick

 
28. syyskuuta 2011 klo 22.43 , Blogger Jenni kirjoitti...

musta toi kenkävalinta näyttää oikein hyvältä ja asu on muutenkin onnistunut! :)

 
29. syyskuuta 2011 klo 10.08 , Blogger llaura kirjoitti...

Mari: tuo on jo heinäkuussa ostettu, mutta nettikaupasta löytyy edelleen puuteria ja mustaa ainakin :)

Senja: kiva kuulla! :)

karoliina: noikin on ihan kivat, mutta kun on nähny yhdet "täydelliset", ei osaa enää tykätä muista yhtä täysillä :D mut kiitti vinkistä :)

nasu86: kiitos!

Aino: hyvä kuulla :D ei toi asu ois ollu yhtään mua jos siinä ois jotkut tyttökengät mukana :D

diamond girl: voi kiitos! :) <3

Nick: hyvä siis niin, kiitos tästä :)

jenni: kiitti muru!

 
29. syyskuuta 2011 klo 11.41 , Blogger Sita kirjoitti...

Mun päällä tuo asu näyttäis hassulta mutta sulle istuu niin hyvin. Minusta on kiva että sie pidät kiinni omasta tyylistäs, osaat kyllä yhdistellä erilaisia juttuja :)

http://colours-and-carousels.blogspot.com/

 
29. syyskuuta 2011 klo 13.26 , Anonymous Erika kirjoitti...

Mun mielestä noi lenkkarit taas nimenomaan sopii tähän asuun. :)

 
29. syyskuuta 2011 klo 17.17 , Blogger Saara kirjoitti...

mun mielestä noi tennarit itseasiassa sopii tosi hyvin tähän asuun!(:
Muumikeksit on muutenihan sikahyviä!

 
29. syyskuuta 2011 klo 22.07 , Blogger Peeta kirjoitti...

Tosi kiva asu! Ja nimenomaan tennareilla. Jos olis korkkarit niin se olis liian tylsä =)

 
30. syyskuuta 2011 klo 10.05 , Blogger llaura kirjoitti...

Sita: kiitos :) <3

Erika: tennarit, ei sentään ihan lenkkarit ;) mutta kiva kuulla! :)

Saara: hih, hyvä ja eikö ookin!!

Peeta: jep, niin minustakin :)

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu