Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

180 cm ja risat, kengillä

maanantai 7. marraskuuta 2011

180 cm ja risat, kengillä






neule: Cubus / huivi&farkut: ONLY / kengät: Skopunkten / kangaskassi: Carlings / sormukset: Glitter

Ah, siinä ne nyt ovat, perään huutelemani wedget in action. Kengät löytyivät pari viikkoa sitten Myyrmannin Skopunktenista ja irtosivat mukaani 34,95 euron hintaan. Keinonahkaahan nuo ovat, ja vähän jännityksellä ne ostin kun kyseisistä popoista oli koko 39 loppunut enkä sitä näin ollen päässyt edes sovittamaan, mutta olen ehkä onnellisin, että tuon koon 38 parin kotiutin, koska nuo yksilöt ovat jalassa ehkä yhdet parhaimmista kengistä, jotka olen aikoihin omistanut! Korkoa on juuri sopivasti arkikäyttöön, ja noilla jaksaa kävellä tuntikausia ilman minkäänlaista tuskaa tai väsymisen merkkiä. Hehkutihehkuti, mutta olen itsekin kovin yllättynyt siitä, miten hyvät nuo voivatkaan jalassa olla! Ja juu, kuvat siis otettu ennen viimeviikkoista kampaajakäyntiäni, oli jo ehkä aikakin noista hapsulatvoista päästä eroon!

Noista koroista vielä sen verran, olen nimittäin nyt jonkin verran lukenut niin blogistani kommentteja kuin kuullut muuallakin päiviteltävän sitä, että "Olisi ihana käyttää korkoja, mutten kehtaa kun olen valmiiksi jo niin pitkä.." Pyh sanon minä! Olen 178 cm pitkä, ja mun monissa juhlakäytössä olevissa kengissä on 12 cm korkoa. Arkena menee kevyesti 8-10 cm korot. Enkä silti koe, että olisin liian pitkä. En tietenkään voi puhua kenenkään muun puolesta ja jokainen tuntekoon itsensä millaiseksi haluaa, mutta lähinnä haluan sanoa tällä sitä, että itse ajattelen korkojen ainoastaan korostavan pituuttani, kiinnittävän ihmisten huomion siihen, mihin se mahdollisesti kiinnittyisi joka tapauksessa. Itse rakastan omaa pituuttani hyvinkin paljon, enkä oikein näe miksei siitä kannattaisikin pitää - ei se häpeilemällä siitä lyhene. Pituutensa hyväksyminen, oli se sitten mitä tahansa 145-185 sentin väliltä ja molemmilta puoliltakin, helpottaa elämäänsä vain kummasti, koska se ei siitä tosiaan juurikaan mihinkään enää muutu. Ja jos on valmiiksi 178 cm pitkä, ei ne extrasentit kengistä ketään enää niin paljon pidennä, että sitä liian pitkäksi voisi mennä.. :) Itse rakastan yli kaiken pitkiä naisia, ja mun ehdottomat pituusidolit onkin muutamien mallien lisäksi ihana Taru, joka huitelee kanssani samoissa mitoissa ilman kenkiä, ja usein vielä korkeamallakin kenkien kanssa sekä muutaman sentin minua lyhyempi Anna, joka minut on saanut enemmän korkoja käyttämään. Ja kaikkein eniten ehdottomasti se supersievä, minulle tuntematon tyttö, joka on kerran jos toisenkin mua Jumbon käytävillä tullut vastaan - tuolla kaunottarella on pituutta varmasti omasta takaa vähintään 180 cm ja silti aina korot alla. Seuraavan kerran mun on kyseistä neitosta ehkä ihan pakko jo kiskaista hihasta, ja mennä kertomaan kuinka upea ilmestys hän onkaan! Koska ei upeus ole kiinni pituudesta. Se on kiinni siitä, miten itsensä kantaa, oli sitten minkä pituinen tahansa.

Tunnisteet: ,

31 kommenttia:

7. marraskuuta 2011 klo 11.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ostin itse samantyyliset wedget tänä kesänä ja ponnahtivat heti suosikikseni tänä syksynä, niin hyvät kävellä ja hyvännäköiset! Itsellänikin on pituutta 176 cm ja nyt olen parin viimeisen vuoden aikana alkanut itsekin käyttää enemmän korkoja, sillä kuten sanoit, pitkähän tässä on jo valmiiksi joten eipä ne kengät sitä hirveästi muuta :) Sitä paitsi sitä missais niin paljon kauniita kenkiä jos ei pystyis käyttää korkkareita! - Eve

 
7. marraskuuta 2011 klo 11.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itse 177cm pitkänä olen jokseenkin aina ajatellut olevani liian pitkä, ja miettinyt että miten voisin heittää siihen päälle vielä korkkarisentit! Aina vaan ei ole mukavinta olla kaikkia pidempi, esimerkiksi baarissa. Mutta toisaalta onhan se mukavaa auttaa mummoja kaupassa nostelemalla ylähyllyiltä heille tavaroita :D Lähiaikoina olen kuitenkin ajatellut kuinka paljon ihania kenkiä olen joutunut sivuuttamaan tämän kompleksini kanssa, ja esimerkiksi mekkojen kanssa korkkarit nyt vaan näyttävät parhaimmilta. Joten kiitos meitä pitkiä kannustavasta tekstistä, ja ehkä minäkin nyt uskaltaudun ostamaan vihdoin kengät jotka saattavat nostaa senttejäni,mutta ovat kerrankin ne kaupan eniten silmääni miellyttävimmät! :)

-Tintti

 
7. marraskuuta 2011 klo 11.29 , Blogger Rumpalin äiti kirjoitti...

Itse kuulun juuri noihin korkokenkien väistelijöihin. Olen saman mittainen, kun sinä, mutta ongelmaksi koen sen, että mieheni on myös saman mittainen. Ei ehkä häiritsisi olla muita ihmisiä pidempi, mutta jos pistän kymmenen sentin korot jalkaan tarkoittaa se, että olen kymmenen senttiä häntä pidempi. No onhan siitäkin toki monia esimerkkejä, että nainen on miestä pidempi. Onko silläkään loppujen lopuksi väliä, jos on itse sinut pituutensa kanssa? Se on kyllä totta, että monet kauniit kengät jäävät ostamatta korkeiden korkojen takia, mikä on kyllä harmi:( Pitäisi varmaan ottaa sinulta siis oppia tässä:)

 
7. marraskuuta 2011 klo 11.36 , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Ihanat kengät ja neule!

Mulla oli pitkään ongelmana se että olen "vain" 159,5cm pitkä mutta olen onneksi jo tottunut siihen mutta joskus tuntui että en voi olla aikuinen kun olen niin lyhyt.. Onneksi ei tartte pelätä että korkkareilla pää osuisi kattoon, on siinä hyviäkin puolia ;)

 
7. marraskuuta 2011 klo 11.39 , Blogger Duussi kirjoitti...

Täällä yksi 176-senttinen on samaa mieltä - pituus kunniaan! :) Korkojen käyttö on tosin itelläni tällä hetkellä jäähyllä, koska välilevynpullistuma ei oikein tykkää niistä...

Vaikka yleensä kannankin senttini ylpeänä, tuli mieleen yksi syy, miksi ainakin itseäni joskus arveluttaa laittaa korot jalkaan. Nimittäin kun on pitkä, mutta ei yhtä hoikka kuin esim. sinä, tulee lyhyempien kavereiden rinnalla helposti aika amatsooni olo. No, onneks mun heppu on reilusti itseäni pidempi ja skrodempi, sen rinnalla kelpaa keikkua koroillakin ;)

 
7. marraskuuta 2011 klo 12.11 , Anonymous Lulu kirjoitti...

AAMEN! <3

 
7. marraskuuta 2011 klo 12.30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hyvä kirjoitus!
täytyy myöntää, että itse kuulun just niihin pitkiin naisiin (177cm), jotka eivät käytä korkoja, koska tuntevat itsensä liian pitkiksi niillä. varmasti yksi syy itselläni on myös se, että poikaystäväni on "vain" 6cm pidempi. toisaalta exä oli yli 2metrinen enkä silloinkaan halunnut käyttää korkkareita eli ehkä en vaan oo sen tyylinen. ei mun kaveritkaan toisaalta käytä korkoja, vaikka monet ovat lyhkäsiä ja mun poikaystävän mielestä korkkarit on yleensä aina rumia. ehkä oon vaa ikuisesti conssityttö vaik ikääkin on "jo" 25.
toivottavasti joku pitkä, korkkareita himoitseva tyttö nyt tän rohkaisevan tekstin luettuaan uskaltautuu nappaamaan kunnon korot kaupasta mukaansa ja kantamaan pituutensa ylpeydellä!

ps. mä kylläkin rakastan pituuttani, mun mielestä vaatteet näyttää AINA paremmilta pitkän ja hoikan(/laihan) päällä.

 
7. marraskuuta 2011 klo 13.40 , Blogger bonbon kirjoitti...

Moi! Ite oon vaan 164cm, joten pitkäksi mua ei saa, vaikka olis millaset korot. Se mikä mua aiemmin esti käyttämästä "liian" korkeita korkkareita oli poikaystävän pituus. Hän kun ei ole mua kun 6cm pidempi. Aluks aattelin, että onks se vähän noloo ja varsinkin sitä, että haittaako poikaystävää se. Sanotaanko näin, ettei poikkis siitä mitenkään nauti, että oon 7cm sitä pidempi esim kaikissa ylppärikuvissa ja ihan arkenakin vähintään muutaman sentin, mutta eipä se sitä onneks haittaakkaan. :) Mua itteeni ei haittaa se ollenkaan, pussailukin on paljon kivempaa, kun ei tarvii niskat väärällään olla takaraivo selässä kiinni ;) Korot kohottaa niin paljon itsevarmuutta ja tuntee ittensä paljon kauniimmaks, etten oliskaan niistä ihan helpolla luopumassa :D

 
7. marraskuuta 2011 klo 14.06 , Blogger Anna kirjoitti...

Ihanan muhkea neule!♥:)

 
7. marraskuuta 2011 klo 14.21 , Blogger Emma kirjoitti...

Jep mä oon ilman kenkiä vähän päälle 160... en tosiaa oo ku pari senttii ton päälle, ja musta on tosi ihana käyttää korkoja ja ihailen todella pitkiä ihmisiä joille minusta korot sopivat kuin nenä päähän! Kyllä ne korot sopii minkä pitusille tahansa, olet ihan oikeassa!

 
7. marraskuuta 2011 klo 14.25 , Blogger llaura kirjoitti...

Eve: no nimenomaan, jos himoitsee jotain kenkiä paljon, niin kamalahan ne olis jättää ostamatta vain siksi, että niissä olisi muka liikan pitkä! :)

Tintti: joo kyllä mäkin huomaan että itsevarmuuteni koroilla on suurimmillaan, kun en ole porukan ainoa pitkä :) mutta suosittelen ehdottomasti uskaltautumista, upeat kengät lisäävät parhaimmillaan itseluottamusta vain entisestään :)

Polaliina: mun on ehkä helppo tosiaan sanoa, kun Kimmokin on 190cm pitkä, mutta ymmärrän kyllä että se on vähän eri asia, jos on jo valmiiksi samanpituinen toisen kanssa. mutta jos oma (ja miehen) itsetunto sen vain kestää, niin ei kai se muutaman sentin pituusero korkojen kanssa niin paha ole, että kannattaisi jättää ihania kenkiä hyllyyn vain sen takia :)

Reetta: onneks katot on aika korkeita, niin ei oo tullu pahemmin päätä kolhittua korkojenkaan kanssa ;) mutta nauti siitä lyhyemästäkin pituudesta, pääasia onkin että itsellään on hyvä olla :)

Duussi: pitkät miehet auttavat kieltämättä hyvin hyväksymään oman pituutensakin ;) ja en mäkään mun pienten ja sirojen 155cm pitkien kavereiden kanssa kyllä ihan ensimmäisenä korkoja ole laittamassa jalkaan, välillä tosiaan tulee vaan itsellekin sellainen olo että on kamalan SUURI, mutta toisaalta, jos oon jo valmiiks näitä ihania sen 23 cm pidempi, niin korostaako ne korot sitä nyt sit yhtään enempää, mene ja tiedä :D

Lulu: <3

anonyymi: conssityttö on oikein hyvä myös, eihän sitä onneksi korkoja mikään pakko ole käyttää jos ne ei omaan tyyliin istu :) pääasia että itse tykkää eikä välttele mitään vain siksi että "voi kun oisin tällanen tai tällanen, niin sit voisin käyttää", vaan uskaltaa käyttää juuri niitä mitä haluaa, ajatteli muut mitä tahansa :)

Anna: se on!

Emmma: niinpä, ja koroilla tai ilman, kunhan itsellä on hyvä olla :)

 
7. marraskuuta 2011 klo 14.39 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kiitos valaisevasta ja rohkaisevasta tekstistäsi! Itse olen ollut epävarma pituudestani (174cm), enkä ole koskaan kehdannut käyttää korkokenkiä, koska ajattelen olevani liian pitkä. Ehkä se johtuu siitä että kaikki ihmiset ympärilläni - lukuunottamatta perhettäni - ovat lyhyitä. Voisinpa siis joku päivä vielä sovittaa korkojakin kaupassa :)

 
7. marraskuuta 2011 klo 15.58 , Blogger petra kirjoitti...

Moi! Mä olen 179,5 cm (suunnilleen, jollakin mitalla on ollut 179,9:D) enkä kyllä yhtään tykkää olla näin pitkä, tuntuu että kaikki ajattelee just että vaan pienet ja söpöt voi olla kauniita. Mä ostin joskus toissatalvena (?) maailman ihanimmat kengät, sellaset prätkäbootsit jonka tyylisiä olin vaikka miten kauan ihaillu muilla mut en koskaan ollu uskaltanu ostaa itelleni tän pituuden takia, koska niissä oli joku n. 8 cm korkoa. No sitten mä sellaset kerran ostin ja käytin yhen talven, mutta sen jälkeen en oo juurikaan jalkaani pistänyt. Jotenkin tuli liian epävarma olo itelleni siitä:(
Kiitos ihanasta kirjotuksesta, ehkä mä en ihan vielä raaskikkaan niitä kenkiä myydä jossakin huuto.netissä, vaan säästän ne ja sit joskus kun mun itsetunto on tarpeeks korkeella ja mulla on sellanen 2 metrinen poikaystävä niin otan taas käyttöön;) siihen asti voin ihailla niitä mun kaapissa:D

mut kiitti tästä postauksesta, oot huippu:)!

 
7. marraskuuta 2011 klo 17.19 , Blogger Aino kirjoitti...

Mulla on täsmälleen samat wedget, ostettu Skopunktenista Oslosta ;) Ja on kyl tosiaan hyvät jalassa!

 
7. marraskuuta 2011 klo 17.27 , Anonymous kerttu kirjoitti...

ite oon jopa 153 cm pitkä, enkä oo ikinä käyttänyt korkoja! ehkä pitäisi opetella, en tiiä... :D oon vaan tottunut olemaan näin matalalla ja ehkä salaa vähän tykkään niistä miesten "mistä noin pieniä ja söpöjä tyttöjä löytää"- lässytyksistä, heh.
mutta ei musta tulis sellaista upeaa mallin mitoissa huitelevaa tyttöä vaikka pistäisin maailman korkeimmat korot jalkaan :D

 
7. marraskuuta 2011 klo 18.39 , Blogger Saara kirjoitti...

Tosi kiva asua ja tykkäilen sun tyylistä tosipaljon! Itse olen 175cm pitkä ja silti itsekkin hiihdän usein melkein aina korkkareissa enkä pelkää käyttää korkeitakaan korkoja! Onneks poika ystävä onkin 22cm pitempi niin voi ihan rauhassa huidella koroissa tuntematta itseään ylipitkäksi:D

 
7. marraskuuta 2011 klo 19.01 , Blogger Sara kirjoitti...

Sulla on tosi kiva tyyli ja on hienoo että uskallat käyttää korkoja! Ite oon 155cm joten oli mulla millaset korot tahansa oon melkeen aina lyhyin :D
Kiva blogi ja hienoja kuvia!

 
7. marraskuuta 2011 klo 19.25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei onks toi sun neule pysyny hyvänä? sähköstyttääks se hiuksii? :)

 
7. marraskuuta 2011 klo 21.35 , Blogger Peeta kirjoitti...

Hellöy Laura! Mulla olis sulle haaste. Kiinnostais kuulla jotain yllättävää susta >:::)


http://coolnbored-peeta.blogspot.com/2011/11/8-outoa-faktaa-peetasta.html

Ps. ihanan näköinen neule!

 
7. marraskuuta 2011 klo 22.13 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kiitos tästä tekstistä !
En ole edes itse mikään mallin mittainen, tasan 170cm ja silti olen aina ollut hieman epävarma pituudestani. Nyt olen kuitenkin sinut vartaloni ja pituuteni kanssa. Monet ystäväni ovat minua paljon lyhyempiä, mutta käytän heidän seurassa silti yli 10cm korkoja. Näissä tilanteissa omat jalkani alkavat ystävän navan korkuudelta ja monesti heiltä tuleekin kommenttia 'en kyllä varmasti seiso sun vieressä, kun sulla on noi koivet'. Tämä teksti on loistavaa rohkaisua niille jotka ovat vielä epävarmoja huikean pituutensa kanssa :)

- E

 
7. marraskuuta 2011 klo 23.27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

On oikeesti nyt pakko sanoa, että sun blogis on tosi ihana :)
Jatka samaan tapaan! (:

 
8. marraskuuta 2011 klo 0.10 , Anonymous pinsku kirjoitti...

Kiitos Laura<3 Mä en ole ikinä tuntenut pahempia itsetuntopaineita pituudestani, mutten silti kehtaa käyttää korkoja. Lähinnä aattelen (typerästi), että "noi varmaan pitää mua outona kun käytän korkkareita tän pitusena...", enkä sitten ikinä niitä käytä. Mulla on vaan yks kaverityttö, joka olis edes yli 175 cm, eli tunnen itteni automaattisesti vähintään jättiläiseks jo muutenkin tän pituuteni kanssa, nii mites korkojen kera sitten...:D harmi vaan, että rakastan korkoja. Tälläset kirjotukset on aina yhtä mieltä kohottavia:) t: 185 cm ilman kenkiä.

 
8. marraskuuta 2011 klo 10.40 , Blogger llaura kirjoitti...

anonyymi: tuo on kieltämättä loistava ajattelu tapa, ehkä ne muut tosiaan on vaan niin kovin lyhyitä ;)!

petra: älä myy, toivottavasti se päivä vielä tulee, että ne jalkaan vetäessä ajattelet näyttäväsi vain ja ainoastaan upealta, etkä edes mieti pituuttasi :)

Aino: ne on!

kerttu: jokaisessa pituudessa on puolensa :)

Saara: kiitos! :) pitkä mies on tosiaan ihana etu! :D

anonyymi: no ei näillä 10 asteen plussakeleillä ihan hirveesti oo vielä tuota sähkösyyttä mielestäni näkyny, mutta hyvänä se on ainakin pysynyt tähän mennessä :)

Peeta: jee pitää käydä kurkkii :D

E: toivottavasti onkin :) ja korkojen ehkä parhaita puolia onkin juri tuo jalkojen pituuden korostaminen, miten niin monet asut näyttävätkin aina paremmilta kun on muutama lisäsentti alla! :)

anonyymi: kiitos! :)

pinsku: ihana kuulla! ja oot kyllä ihanan pitkä, saahan sitä rakastamiaan kenkiä käyttää vaikka pituutta jo valmiiksi enemmän olisikin :) ! lyhyitä ne muut on joka tapauksessa ;)

 
8. marraskuuta 2011 klo 12.00 , Anonymous IraCassandra kirjoitti...

Täällä huutelee 183cm pitkä neiti, joka nuorempana vihasi pituuttaan, mutta on näin "vanhemmiten" oppinut elämään asian kanssa, olemaan jopa sinut sen suhteen ja käyttämään jopa parin sentin korkojakin ;) Ainoa mikä pituudessani minua tällä hetkellä häiritsee on minua pari senttiä lyhyempi poikaystäväni - näytämme aika hupaisilta, jos olemme yhdessä ja minulla on korot :D Lisäksi kaksi parasta kaveriani ovat n. 160 cm varreltaan, mutta minkäs sitä kukaan pituudelleen mahtaa! Ihan mielenkiinnosta voisi joskus laskea monta kommenttia saan pituudestani vaikkapa viikossa, niitä meinaan tulee paljon ja ihan tuntemattomiltakin :)

 
8. marraskuuta 2011 klo 13.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei.
Anonyyminä täällä taas huutelen ja kiittelen piristävästä tekstistä! :)
Kävin tuossa joku aika sitten lääkärintarkastuksessa ja samalla mitattiin pituus, jota en ole sitten ala-asteen halunnut koskaan tietää.
Olen vihdoin päässyt siihen vaiheeseen, jossa olen alkanut hyväksymään pituuteni. Olen alkanut nauttimaan siitä auktoriteetista, jonka pelkät sentit minulle tuovat ujoudestani huolimatta. :--)
Itse en kyllä korkoja jalkaani laittaisi, enkä kyllä tiedä tulenko koskaan laittamaan, mutta ei minulla ole oikeastaan koskaan ollut mitään hirveää korkokenkähimoakaan :)

Terveisin 186 senttiä ja pikkuhiljaa ylpeä siitä ;)

 
9. marraskuuta 2011 klo 9.53 , Blogger karoliina kirjoitti...

Tuo neuletakki on aivan ihana. Kävin hypistelemässä samanlaista erivärisenä paikallisessa cubuksessa aika vasta... Pitäisiköhän käydä hakemassa se sieltä pois =D

 
9. marraskuuta 2011 klo 18.26 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mul on noi samat kengät ja ne on niin ihanat!

 
10. marraskuuta 2011 klo 10.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Iiiiiiihana toi neule <3

 
11. marraskuuta 2011 klo 10.01 , Blogger Tara kirjoitti...

mä en ees ikinä muista olevani pitkä :D ja silloin kun muistan, niin vaan innostun kun tajuan, että pituuttahan voi korostaa vielä koroillakin.

ps. säkin oot mun pituusidoli!

 
21. joulukuuta 2011 klo 1.50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

itsehän olen 172 senttiä pitkä ja tunnen jo ny tolevani niin hirveän iso, kun suurin osa kavereistani on 155-165 cm luokkaa. he kaikki käyttävät korkkareita ja näyttävät upeilta ne jalassa.

Itsekin omistan kahdet korkkarit joissa on korkoa 14cm. kun laitan ne jalkaan oloni on kaunis mutta niin hirveän pitkä ja sen takia en osaa käyttää niitä. Tämä aiheuttaakin ongelmia juuri kaikissa juhlissa, koska rakastan mekkoja yli kaiken, mutta mitkä kengät voin laittaa jalkaani, että oloni on itsevarma ja olen kaunis. 8cm korotkin tuntuvat jo huikeilta.

onhan minua koulussa kiusattu juuri pituuteni takia ja exäni valitti usein meidän ollessa vielä yhdessä, siitä että kuinka häntä ärsyttää olla kanssani samanpituinen.

ongelmani ovat myös normaalit kengät joissa on hieman paksumpi pohja. kesäisin siis etsin mahdollisimman litteä pohjaiset ballerinat jalkaani, mutta ne kuluvat puhki niin nopeaa.

voi kun voisi olla edes 5cm lyhyempi.
onnittelut sinulle siitä, että osaat olla niin itsevarma korot jalassa, etkä ajattele samalla tavalla kuin minä. :) respect.

 
16. tammikuuta 2012 klo 17.03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei! Mä oon 180cm pitkä ja oon kovasti miettinyt että uskallanko käyttää korkkareita. Tää sun teksti oli ihanaa luettavaa ja ehkä nyt uskallankin ostaa ne korkkarit mitä olen jo pitkään miettinyt.

Kiitos sulle rohkeudesta olla oma itsesi!

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu