Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kaukosäädinkuvia ja koulujuttujen välttelyä

tiistai 31. tammikuuta 2012

Kaukosäädinkuvia ja koulujuttujen välttelyä


neule: Object, Vero Moda / paita: ONLY / farkut: Stradivarius / kengät: Monki / huivi: H&M

Jeeeee löysin mun kauan kadoksissa olleen kameran kaukolaukaisijan! Se oli niinkin loogisessa paikassa kuin tv-tason takana patterin alla :---) Nappasin nuo kuvat eilen aamupäivällä, ennen kuin lähdin vielä viimeisen kerran moikkaamaan Annaa tyttöjen karatessa taas jonnekin päin maailmaa. Oon aika ylpeä itsestäni, että pärjäsin pitkästä aikaa muissakin farkuissa, kuin noissa Onlyn mustissa Ultimateissa. En oo vieläkään ihan vakuuttunut miten hyvin osaan noita punaisia farkkuja käyttää, mutta on mulla muutama lisävisio niiden varalle, kunhan vaan saan pukea hippasen vähemmän päälle kun untuvatakin ja kolme pitkähihaista.. :D

Nyt välttelen koulujuttuja tekemällä netissä ÄO-testejä(.....), pesemällä pyykkiä, lakkailemalla kynsiä ja valittelemalla tästä viime yönä ilmestyneestä järjettömästä yskästä.. Seuraavaksi ajattelin muokkailla parit kuvat huomiseen postaukseen (Kimmo pääsee viimein ääneen vastausten parissa, jee!) ja sit on ehkä ihan pakko jo tarttua taas noihin kirjoihin, ja perehtyä kuinka edistää lasten sosiaalisia ja emotionaalisia taitoja. Ellen nopsaa lue parit blogit vielä läpi, käy palkkapäivän kunniaksi maksamassa laskuja ja tällä menolla vielä ala katsomaan Täydellisiä naisia tai pelaamaan Simsiä... Hmm, voisko tekemättömien tehtävien ansiokkaasta välttelystä saada jotain palkintoa?

Tunnisteet:

20 kommenttia:

31. tammikuuta 2012 klo 13.57 , Blogger IraCassandra kirjoitti...

Täällä on vältelty tänään yhtä lahjakkaasti mm. torkuttamalla aamulla miljoona kertaa, lakkailemalla kans kynsiä, juoruumalla puhelimessa, katsomalla O.C:n ekaa tuotantokautta, lukemalla blogeja jne.. Ja kohta täytyykin lähteä illaksi kouluun! Eli tekemättömät tehtävät eivät ole edistyneet täälläkään - älä siis huoli, et ole ainoa :P

 
31. tammikuuta 2012 klo 14.59 , Blogger emma kirjoitti...

noi pöksyt on tosi kivat!:)

 
31. tammikuuta 2012 klo 15.00 , Blogger Peeta kirjoitti...

Mäki tarviin ehdottomasti tuollaisen kaukolaukaisijan nyt kun mun uuteen kameraan saa semmosen!! :) kivaltahan nuo punaset byxorit näyttää, ja farkkupaita sopii sulle kivasti :)

 
31. tammikuuta 2012 klo 15.37 , Blogger Milla / millamainen kirjoitti...

Mä oon mahdottoman hyvä myös välttelemään kouluhommia. Saatan istua monta tuntia tietsikan ääressä sarjoja tuijottaen tajuamatta kuinka paljon aikaa mä olen oikeasti niiden katseluun käyttänyt. Voi, että! Ei oo tää opiskelijan elämä helppoa. :D

 
31. tammikuuta 2012 klo 15.40 , Blogger llaura kirjoitti...

haha, ihana kuulla :D

 
31. tammikuuta 2012 klo 15.40 , Blogger llaura kirjoitti...

kiitän!

 
31. tammikuuta 2012 klo 15.41 , Blogger llaura kirjoitti...

toi on huippu, paitsi ton kanssa ei toimi tarkennus kun mun kamera on niin vanhaa mallia :< mutta ehkä sen nyt just ja just saa tarkennettua valmiiks muutenkin! ja kiitos muru!

 
31. tammikuuta 2012 klo 15.41 , Blogger llaura kirjoitti...

haha, sanos muuta! se oli ihan hauskaakin siihen asti, kun ei ollu vielä tavotteena valmistua ihan juuri.. :D no, ehkä tää tästä!

 
31. tammikuuta 2012 klo 16.25 , Blogger Taru kirjoitti...

Ihanan pirteä asukokonaisuus näinkin pirteille keleille ja älä huoli, saat täältä kyllä myös sosiaalista myötäelämistä tuohon tehtävien välttelyyn. ;D

 
31. tammikuuta 2012 klo 16.26 , Blogger rosenred kirjoitti...

punaisten housujen kuume vain kasvaa kun näitä kuvia katselee! ihana asu :) minäkin täällä välttelen koulutehtävien tekemistä lukemalla blogeja!

 
31. tammikuuta 2012 klo 18.16 , Blogger eini kirjoitti...

hahaa, oli pakko kommentoida. oon itekin töissä veromoda/onlyssa ja viimiset kolme viikkoa on jalassa ollut mustat ultimatet! :D pitäis ehkä pikku hiljaa alkaa vaihtamaan.. :D :D

 
31. tammikuuta 2012 klo 18.34 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

niinpä, ääÖÖ-testejä ;D

 
31. tammikuuta 2012 klo 18.55 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Suosittelen Pomodoro-tekniikkaa! http://mytomatoes.com/ :) Auttaa ainakin mua hetkinä, jolloin tuntuu ettei kandin kirjoittaminen edisty.

 
31. tammikuuta 2012 klo 19.02 , Blogger llaura kirjoitti...

haha, hyvä kuulla :D

 
31. tammikuuta 2012 klo 19.03 , Blogger llaura kirjoitti...

hih, kiitos!

 
31. tammikuuta 2012 klo 19.03 , Blogger llaura kirjoitti...

ah, ne on vaan jotain niin rakkautta!

 
31. tammikuuta 2012 klo 19.04 , Blogger llaura kirjoitti...

jollakulla on lukihärö, ääoohan se siellä paistattelee? ;--)

 
31. tammikuuta 2012 klo 19.05 , Blogger llaura kirjoitti...

heh, mulla auttaa normaalisti se, etten oo kuumeessa :D ei oikein keskittymiskyky oo tänään tän alkaneen kipeyden takia ihan parhaimmillaan :s mutta eipä hölmöltä idealta tuokaan kuullosta :)

 
31. tammikuuta 2012 klo 21.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

vitsit mä oon entistä vakuuttuneempi et mun pitää hankkia myös pillifarkut jossain kirkkaassa värissä vaik luulin et mun tiilenpunaset porkkanahousut täyttäis tän aukon mun vaatekaapissa! :D

toivottavasti paranet pian!<3

 
5. helmikuuta 2012 klo 19.11 , Blogger Johanna kirjoitti...

täällä kans yksi kouluhommien välttelijä, varsinkin jos täytyy tenttiin lukea, niin siivoaminen yms on niiiin kivaa ;) ps. ihanan pirteä asu sulla :)

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu