Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Joulupukin lahjoja

keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Joulupukin lahjoja

Sanoin joulun jälkeen etten aio tehdä mitään kummempaa lahjapostausta vedoten siihen, että ne on.. no, vähän tyhmiä. "hei kattokaa sain tän ja sit mun isi osti mulle läppärin ja aiphonen ja oho kameran ja auton ja kaks hevosta ja ai mitenniin mikä tän joulun tarkotus siis oli?" No joo, oisin ehkä itse voinut kirjottaa ton samaan sävyyn jouluna 2002 ollessani 15v. :--D No, pari lahjaa esittelen teille kuitenkin, koska teinhän mä ihan yhtä pöljästi joulun alla toivelistankin tänne blogiin. En muuten tee ensi vuonna, meinasin spoilaa iteltäni pari lahjaa sen takia!



Nää Marimekon Muija-purkit tuli äidiltä, ah. Rakastan noita yli kaiken! Tai ainakin melkein yhtä paljon, kun oisin rakastanu sitä, että äiti ois antanut omat parikymmentä vuotta vanhat nostalgisemmat ja ajan kuluttamat Muija-purnukkansa mulle, mutta toisaalta nää mustat käy ehdottomasti paremmin keittiöömme kuin siniset ja punaiset! Neljä pientä ja neljä isoa, ei oo muuten noin siististi hetkeen ollut meillä kuiva-aineet järjestyksessä. Purkeista löytyy mm. muutamaa erilaista riisiä, linssejä, kikherneitä, soijarouhetta ja viittä erilaista siemenlaatua. Ja tässä vaiheessa Kimmo tokas, että kivoja ituhippejä meistä sitten tullut.. :---D No, se paistaa itselleen varmaan sisäfilepihvejä pekonilla ja possunkyljyksillä ulkofilekastikkeen kera kun pääsee taas kokkailee pelkästään itselleen!



Muija-kangaskori oli myöskin äidiltä, ihana! Tuo tulee makuuhuoneen lipaston päälle, ja siellä on kaikki mun ihanat käsirasvat ja vartalovoit nyt viimein siistissä järjestyksessä.

Ja sit ehkä se siistein lahjaidea ikinä: nuo kirjat pikkusiskoltani! Tai no Tervon Layla on Kimmolta, mutta ah, mun lemppareista lempparein siskoni oli ihan itse keksiny ostaa mulle kirjoja, ja se oli täältä mun blogista etsinyt teidän suosittelemia kirjoja kommenttiboksistani ja tarkastanu sieltä oonko lukenu ne jo! Kuinka mieletöntä! Ja tää kaikki oli siis ennen sitä kun minä innoissani meen tekee joulutoivepostausta, että "voih, oispa kiva kun joku keksis ostaa mulle kirjoja joululahjaks" :--D Ah. Mutta ehdottomasti yllättävimmästä ja osuvimmasta lahjasta ehdottomasti siis siskolle pisteet! ♥



No okei. Oli tääkin aika yllättävä ja osuva. ♥ Ja myöskin hankittu ennen kun tää hölösuu tekee lahjatoivepostausta, joka sisälsi kirjatoiveen lisäksi myös haaveilua Blockista. Ens vuonna oon ihan hiljaa, koska mulla on maailman kekseliäimmän siskon lisäks myös maailman ihanin ja paras lahjaostajapoikaystävä, joka keksii löytää mulle Block-lampun. En kestä. ♥

Ja sain toki ihanimmalta perheeltäni muutakin ihanaa, mutta koska pointtina ei tosiaan ollut kertoa että hihi, mäpä sain tän ja tän, niin ehkä lopetan tän tähän. Ja ai niin, koska sitäkin kysyttiin, niin itsehän ostin Kimmolle joululahjaksi Moccamasterin. Vaikken itse kahvia juokaan, niin tolla kahvi jopa tuoksuu paremmalta kun meidän 4 vuotta vanhalla kuppasella keittimellä, jonka virtanappi ei enää edes toiminut. ♥

Tunnisteet: ,

10 kommenttia:

4. tammikuuta 2012 klo 10.51 , Blogger Inka kirjoitti...

Oon kade tuosta lampusta :D Ihania lahjoja.

 
4. tammikuuta 2012 klo 12.50 , Blogger Kissis kirjoitti...

Heh, meillä lojuu töissä noita lamppuja ympäri käytäviä. Oon aina miettiny, et aika rumia, ja yllätyinkin, kunnes yhtäkkiä joka blogissa himoitaan semmosta. :D

 
4. tammikuuta 2012 klo 14.45 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Noi kirjat ja tuon Blockin voisin mäkin kelpuuttaa itselleni. =)

 
4. tammikuuta 2012 klo 15.08 , Anonymous lindam kirjoitti...

Tosi ihania lahjoja! Mullakin on pari muija-purkkia, äiskältä perittyjä, ja ne on niin ihania <3 tosi kekseliäästi teki sun sisko etsivätyötä noiden kirjojen kans, ihana :) mikä toi ylin kirja on kun en ihan nää otsikkoa?

 
4. tammikuuta 2012 klo 15.20 , Blogger llaura kirjoitti...

Inka: no eihän siinä kateellisuudessa nyt oo mitään järkeä :--)

kissaämmä: ja sulta nää suorat mielipiteet tulee kyllä aina ihan ilman minkäänlaista sensuuria tai yritystäkään kohteliaisuudesta :D

anonyymi: nonni!

lindam: sanos muuta! se on Chimamanda Ngozi Adichien Purppuranpunainen hibiskus, jonka juuri olinkin ehtinyt lukea, mutta sillekin on ehdottomasti paikka myös omassa kirjahyllyssä tervetullut! :)

 
4. tammikuuta 2012 klo 19.51 , Blogger Senja kirjoitti...

hei munkin lapsuudenkodissa on noita purnukoita iso kasa mutta punaisina! oon aina himoinnut myös enkä koskaan ole tajunnut, että kyseessä on marimekon tuotoksia :D no, ehkä pitää käydä hakemassa myös sieltä omaan keittiöön omat kun ei äiti niistä millään suostu luopumaan....

 
4. tammikuuta 2012 klo 21.36 , Anonymous kielipoliiiiiizzzzzga kirjoitti...

virtanappi on yhdys sana

 
4. tammikuuta 2012 klo 23.02 , Blogger llaura kirjoitti...

Senja: ne on ihania! :) mutta ehkä noista uusistakin aikanaan tulee ajan patinoimia ;)

isi: kiitti iskä :--D

 
4. tammikuuta 2012 klo 23.04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Musta on taas ihana lukea blogeista, mitä kaikkea on tullut lahjaksi! :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.20 , Blogger Tiia kirjoitti...

Tuosta lampusta olen haaveillut niin kauan, mutta en vain ole raskinut ostaa :P Enkä ole keksinyt sille vielä paikkaakaan tästä asunnosta, eli ehkä se sitten tulee hankittua kun sille paikkakin löytyy :P

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu