Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Musiikkiaakkoset, O-T

torstai 8. joulukuuta 2011

Musiikkiaakkoset, O-T

Kolmas satsi, olkaa hyvät! (ekat kaksi löytyvät täältä ja täältä)

O One Last Time - HIM



Laura sydän vanha Him! Vaikka oonkin ollu näiden ekojen levyjen aikana ehkä vähän liian junnu tajuamaan näitä biisejä sen enempää, on nää sit vähän myöhemmin jo auennut paremmin.

P Punching In A Dream - The Naked and Famous



Tämä on yksi tän hetken lemppareimmista biiseistäni. En tosin voi kuunnella tätä stereoista kotona, koska mulla on tämä myös soittoäänenä, ja rakas pösilö koirani Elvi sekoaa joka kerta kun tää alkaa soimaan, koska puhelimen sointi yleensä tarkoittaa sitä, että istun alas sohvalle ja rapsutan Kelmiä samalla kun juttelen esim. äitini kanssa...... :D

Q Queen of Apology - The Sounds




R Running On - Villa Nah



S Sugared - The Crash



Mun ihana ensimmäinen poikaystävä joskus lukioaikoihin poltti mulle näiden ekan CD:n, ja etenkin tästä biisistä tulee nuo suloiset ajat mieleen :) Myöhemmin olen ihan laillisesti hankkinut kaikki The Crashin albumit, nähtiinpä bändi livenä Ilosaaressa 2004 myös! Vanha lemppari, jota ei olekaan hetkeen tullut kuunneltua.

T Trumpets - Flipsyde



Tää biisi löytyy ehdottomasti mun ikuisuuslempparit top kolmosesta, aina ja ikuisesti. En taas muista mistä alunperin tän biisin löysin, mutta muistan täydellisesti hetken kun tähän rakastuin: olin yhtenä syyskuisena, pimeänä iltana Oslon keskustasta tulossa kotiini Ullerniin, satoi varsin rankasti, mutta kaupungin valot heijastuivat ihanasti märästä maasta samalla kun kiirehdin kohti raitiovaunupysäkkiä. Samaan aikaan kun tää alkoi soida, mulle tuli joku maailman paras fiilis, ja tajusin olevani maailman onnellisin, juuri sillä hetkellä, juuri siinä kaupungissa. Luulen, että tolla samalla hetkellä myös mun ikuinen rakkaus Osloa kohtaan syttyi lopullisesti. Hih. Tätä pitää kuunnella pimeässä, kovaa ja kuulokkeilla, jotta noi stereo-osuudet kuulostaa parhailta.

Tunnisteet:

2 kommenttia:

9. joulukuuta 2011 klo 18.34 , Blogger maanantaiMILLA kirjoitti...

Ah The sounds ja the crash

like it.

 
14. joulukuuta 2011 klo 18.22 , Blogger Hanna kirjoitti...

ah, punching in a dream on munkin lemppari ollut tässä jo jonkun aikaa. en kyllästy siihen niin millään!

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu