Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Blogiesittelyjä kaivataan!

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Blogiesittelyjä kaivataan!


Vaikka minua jostain kummallisesta syystä vähän ärsyttää blogeissa ne kommentit, joiden perään aina pitää linkata oman blogin linkki (pääseehän sinne ihan jo sen bloggertilinkin kautta, jos kiinnostaa...), ja siis nimenomaan sellaisissa kommenteissa, jossa on ihan selkeästi kommentoitu vaan mainostaakseen omaa blogiaan, niin ajattelin nyt tarjota heille ja kaikille muillekin bloggaaville lukijoilleni mahdollisuuden esitellä niitä omia blogejaan minullekin ihan kunnolla! Olen tehnyt tällaisen edellisessäkin blogissa, ja muistakin blogeista tämä on varmasti tuttu systeemi, joten nyt siis saisitte itse linkkailla omia blogejanne tämän postauksen kommenttiboksiin!

Mulle ei henkilökohtaisesti ole mitään väliä, mitä blogi käsittelee, ennemminkin olen kiinnostunut tietämään vähän minkälaisia tyyppejä siellä ruudun toisella puolella on mua lukemassa :--) ! Olisi myös ihana löytää vähän uutta blogiluettavaa vanhojen suosikkien tilalle, ja voisinpa tehdä sitten joistakin blogeistanne myöhemmin tänne omaani pieniä esittelypostauksiakin! Täten olisikin siis toivottavaa, että jaksaisitte kirjoittaa myös kommenttiin pienen esittelypätkän blogistanne, jos vain suinkin jaksatte!

Eli nyt, omia linkkejänne tänne kiitos! :)

Edit: riittää kiitti! :---)

Tunnisteet:

148 kommenttia:

8. tammikuuta 2012 klo 13.55 , Blogger Heidi kirjoitti...

jeii kiva kun päätit tällaisen tehdä! pakko tunkea omankin blogin linkki tänne :

http://everstop.blogspot.com/

sekasotkua joka koostuu pääasiassa mun ajatuksista, fiiliksistä ja kuvista

 
8. tammikuuta 2012 klo 13.59 , Blogger Tessa kirjoitti...

Minä kirjoitan lähinnä vain kirjoista ja lukemisesta, joskus tosin tulee kerrottua ohessa hyvin kevyesti vähän muustakin osoitteessa http://aamuvirkkuyksisarvinen.blogspot.com . Lisäksi viime kesänä aloitimme Kalifornian road tripiltä matkablogin http://sinnejasielta.blogspot.com, joka on kuitenkin valitettavasti toistaiseksi päivittynyt vasta tuolta yhdeltä matkalta.

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.02 , Blogger Sanna kirjoitti...

http://blog-by-a-dreamer.blogspot.com/
9 luokkalainen tyttö kirjoittelee muodista, kengistä ja kaikesta mistä tykkään. Kirjoittelen kantaaottavia postauksia ja en ole kirjoittanut tätä blogiani kuin kesästä asti, joten hion kirjoittajataitojani ja vastaanotan palautetta mielelläni :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.09 , Blogger Q kirjoitti...

http://mymindwithme.blogspot.com/ lähinnä nyt vaan kuvia vähän hmm..kaikesta turhanpäiväsestä :D

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.10 , Blogger Roosa kirjoitti...

http://forgivemeautumn.blogspot.com/

mulla on jo aikaa sitten menny ajatus siitä, mitä oma blogini käsittelee, joten siellä on kaikenaista sekalaista oman fiiliksen mukaan, haha :D asukuvia en (ainakaan vielä...) harrasta, mutta muita kuvia kyllä löytyy. yleensä siellä on asioita, joista tykkään tai haluan jakaa muuten vaan. musiikki on aika vahvasti esillä :-)

ps. muakin jostain syystä ärsyttää ne, jotka linkkaa oman bloginsa kommenttinsa perään :DD

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.13 , Blogger Mari kirjoitti...

http://lovechangeleave.blogspot.com/

17-vuotias tyttö Turusta kirjoittaa elämästään ja ratsastusharrastuksestaan. Eniten pääpainoa saavat kuitenkin valokuvaus, vaatteet ja kauneudenhoito. :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.13 , Blogger Mutteri kirjoitti...

madmutteri.blogspot.com

19- vuotiaan tytön omaa tyyliä ja elämää. :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.21 , Blogger Katariina kirjoitti...

Oon lukenu sun blogia parisen kuukautta, mutten oo koskaan vielä kommentoinut, mutta ehkäpä jatkossa uskaltaudun kommentoimaan useemminkin : ) Oon ihan pian 18-vuotias tyttö Oulusta, omaa blogia oon kirjotellut tuolta syyskuun alusta lähtien, vaikka suunnitelmissahan se oli jo pitkään ennen sitä :-) Kirjotan aina mitä mieleen tulee, ajatuksia, kuulumisia, jne. ja kuvia joka postauksesta löytyy kans. Blogiin löytää seuraavalla osotteella http://truemoods.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.28 , Blogger Karo kirjoitti...

hahaa kirjottelen jotain ihan turhaa shaibaa ja kuvia jos on ni ne on epälaadukkaita , eli rehellisesti paska blogi ! :---D

http://reunapilvi.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.36 , Blogger Sara L. kirjoitti...

Yes, muakin ärsyttää toisinaan aika lailla ne "ihana blogi sulla, jään seurailee! tsekkaa toki munki blogi :)♥"-tyypit - yleensä sellasen jälkeen nimenomaan jää tsekkaamatta blogi.

Mutta nyt kun saa vapaasti mainostaa omaa blogia, niin siitä vaan kurkkimaan osoitteeseen

http://blurrybluebird.blogspot.com/

Ite luokittelisin blogini perus lifestyleksi, kirjoittelen päivien kulusta ja toisinaan myös uusista hankinnoista :) valokuvaus vahvana osana blogia.

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.40 , Blogger Roosa Blom kirjoitti...

http://rrroosa.blogspot.com/

Mitäpä tästä selittelemään. Tuollainen täysin fiilispohjanen blogi. Lukemalla selviää blogistani lisää ja sisällöstä.

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.40 , Blogger janni kirjoitti...

Tosi kiva että tälläsen teit ! :)


diary--life.blogspot.com

Ihan tällänen perus lifestyle- blogi :) eli epämääräistä tekstiä elämästäni, paljon kuvia, ystäviä, matkustelua, shoppailua ja hauskanpitoa :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.40 , Blogger Ilona Ylinampa kirjoitti...

Silmiesi ilona: http://ilonasi.blogspot.com/

Mie olen 25-vuotias Lapin tyvär, YTM, kauppatieteiden yo ja 4-vuotiaan pikkuprinsessan äiti, joka on hiljattain muuttanut töiden perässä Helsinkiin. Arkeni on hektistä: tasapainoilen kokopäivätöiden, äitinä olemisen ja opiskelujen välillä. Onneksi vastapainoa arkeen ja kiireiden keskelle tuovat kauniit vaatteet ja muoti. Joskin minulla on vahva oma tyyli, enkä innostu jokaisesta muotivillityksestä (aika monesta kylläkin ;D). Lisäksi olen varmaan ollut edellisessä elämässäni harakka, sillä kaikki säihkyvä ja kimaltava kiehtoo.

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.43 , Blogger suvi kirjoitti...

Olen nyt lueskellut sun tätä uudempaa blogia siitä asti, kun Meri tai Anna mainitsi sun alkaneen uudelleen kirjoittaa. Mielenkiinnosta halusin tulla katsomaan onko sun jutut yhtä hulvattomia kuin näillä kahdella! Tässä blogissa tykkään kirjaesittelyistä, olen itsekin kova lukemaan (paitsi nyt raskauden aikana ei ole yhtään ollut keskittymiskykyä!) ja siksi tykkään saada vinkkejä hyvistä kirjoista. Tykkään kovasti myös sun kauniista kuvista ja mielenkiintoisista asuista.
Sen kummemmin en kalastele lukijoita, mutta kerron nyt minkälainen lukija täältä taustoilta paljastuu! Olen 26-vuotias tässä kuussa (toivottavasti!) äidiksi tuleva "tyttönen". Itse kirjoittelen blogissani lähinnä näitä raskausajan höpinöitä jotka ei välttämättä ihan just nyt ole sun juttu :D Välillä saatan kirjoittaa myös meidän reilun vuodenikäisestä mopsipojasta, mutta se on vähän semmoinen sivuaihe. Tervetuloa kuitenkin kurkkaamaan, mikäli vauvajutut on sittenkin lähellä sydäntä! ;D

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.47 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hehaa, olipa hyvä idea! :D

No tässä olisi sitte ainakin yksi!

Ps. sulla on tosi mainio blogi ja osaat kirjoittaa hienosti, jatka samaan malliin!!

gerberan.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.49 , Blogger siiri kirjoitti...

http://zebraleopard.blogspot.com/

en osaa kertoa mitään olennaista ettäjoo siinä nyt on :D

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.50 , Blogger Katri kirjoitti...

http://loveleave.blogspot.com

Olen parikymppinen typy ja tällä hetkellä opiskelen Lontoossa muotimarkkinointia :) Blogiin laittelen enimmäkseen asuja, haaveiluja, arkijuttuja, Lontoo-juttuja ja niin edelleen :---) Tykkään myös kovasti valokuvata, mutta viime aikoina se on jäänyt vähän vähemmälle :(

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.57 , Blogger Lilia kirjoitti...

http://wearewhoweareblog.blogspot.com/
16-vuotiaiden lifestyle blogi
kirjotetaan mitä päivien aikana tehään,esitellään ostoksia ja kirjotetaan vähä kaikest mitä päähän tulee :D

 
8. tammikuuta 2012 klo 14.58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mua ei niinkään ärsytä, jos blogi on vain kommentin perässä. Se kyllä suoraan sanoen ottaa pannuun kun sitä todella mainostetaan ja sanotaan vain, että kiva blogi, kato munkin. D:

Ookoo, mutta tämä mun blogini on ihan todella lapsenkengissä vielä, säädän ulkoasunkin kanssa. :D Tästä on silti tulossa jonkinmoinen lifestyle-blogi ja mukaan ujutan sitten kosmetiikkaa ja ehkä asujakin. (: Ja koska taidealaa alan opiskelemaan niin aiheeseen liittyvää matskua hyppii bloginkin puolelle. :D
Ja blogiinhan pääsee tästä:
http://tmo-marie.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.02 , Blogger Sanni L kirjoitti...

Olen 9. luokkalainen tyttö, harrastan paljon liikuntaa. Rakastan vaatteita ja ystäviä. Viikonloppuni kuluvat joko lentopallopeleissä, tai poikaystävän luona 200km päässä. Kirjoittelen blogiin mitä ikinä päähän juolahtaa. :)

http://fullthrottle-sanspa.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.05 , Anonymous Erika kirjoitti...

23-vuotiaan neitosen lifestyleblogi käsittelee kaikkea muodista harrastuksiin. Blogi löytyy osoitteesta http://ma-vida.blogspot.com

Kommentiakin saa laittaa, jos haluaa! Eikä lukijatkaan olisi pahitteeksi! ;)

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.06 , Blogger Heidints kirjoitti...

heidihavenothingtowear.blogspot.com

Tiedä sitten, miksi tän linkkasin. Ite täytyy rehellisesti sanoa etten lukisi omaa blogiani :D En osaa kuvata, ostin vasta noin viikko sitte tavis pokkarin ja kirjotusvirheitä löytyy miljoona :D

Oon kumminkin 18-vuotias ja Seinäjoelta.

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.09 , Blogger Memde kirjoitti...

http://wwhereismymind.blogspot.com/

18-vuotias tyttö jyväskylästä, jonka blogissa on koiria, ihmisiä ja kotia. :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.14 , Blogger Lauralinnea kirjoitti...

http://tunnetiloja.blogspot.com/

-ajatusnauhoja kuviin kiedottuna, mutta myös satunnaista jutustelua uusista villasukista ja valokuvia elämästä :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.18 , Blogger Milla / millamainen kirjoitti...

Mä olen kohta 24 -vuotias pääkaupunkiseutulainen tyttö. Opiskelen toista vuotta luokanopettajaksi Helsingin yliopistossa. Mä olen pitänyt blogiani noin puolen vuoden ajan. Blogin sisältö koostuu mun elämästäni, pukeutumisestani, opiskelujutuista ja käsitöistä, joita teen aina kun opiskeluiltani ehdin. Käyppä kurkkaamassa blogiani, jos kiinnostaa! :)

millamainen.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.19 , Blogger Veera kirjoitti...

Olin jo pitkään miettinyt, että mistä alkaisin bloggaamaan ja sitten sain idean. Mun blogin tarkoitus on siis kertoa, kuinka mä pääsen vajaan vuoden päästä Australiaan, mutta koska siihen on niin paljon aikaa vielä niin kirjottelen toistaiseksi kaikesta mun elämässä :)

http://infullswing-veera.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.23 , Blogger Maarit kirjoitti...

http://maarithelena.blogspot.com/

Miun blogissa oot tainnu joskus pyörähtääkin :) Lifestyle blogi joka täyttyy pääasiassa kuvista ja pienillä tarinoilla mun elämästä.

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.29 , Blogger llaura kirjoitti...

Marie: juurikin tuollaisia kommentteja ehkä itsekin eniten tarkoitin :D oon jo oppinu sietää sitä et se osote on siellä blogin perässä, mut juurikin noi "kiva blogi: PS TULKAA KAIKKI KATTOO TÄÄ MUN:" -tyyli on vaan juurikin se mikä vähän ärsyttää.. mut toisaalta, nykyään on niin paljon blogeja, että kai sille omalle on vaan haastavampaa saada näkyvyyttä.. :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.34 , Blogger Niina kirjoitti...

Eka meinasin että en viitti mutta menkööt :D

http://nupppu.blogspot.com/

Satunnaista lätinää hyvin sekalaisista aiheista! Oon 21, asutaan pohjosessa miehen, tytön ja koiran kanssa, oon siis äitiyslomalla töistä mutta nyt rupean vääntään AMK-tutkintoa valmiiksi. Blogi keskittyy lähinnä kaikkeen tyhjänpäiväseen höpöttelyyn arjesta, mutta oon kirjotellu myös sillontällön mielipidejuttuja ja kuvaillu kotia ja musiikki on myös kivaa ja jeejee :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.35 , Blogger Martina kirjoitti...

http://winditupblog.blogspot.com/

Oma blogini käsittelee vähän kaikkea mua kiinnostavaa. Rakastan kynsilakkoja / meikkejä / yleensäkin kosmetiikkaa, joten sitä näkyy aika paljon. Välillä tulee myös postailtua ihan kuulumisia ja "muuta elämää". En ole bloggari, joka kertoisi joka päivä päivästään ja postaisi joka päivän asukuvat. Musta ei ole siihen :P Kirjoittelen itselleni kivoista jutuista :) Tervetuloa vilkaisemaan!

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.45 , Blogger Emma Luostarinen kirjoitti...

http://emmaa-lifeisforliving.blogspot.com/

oon 15-vuotias tyttö varkaudesta ja kirjottelen pääasiassa lifestyle-tyylistä blogia kuvien kera tottakai :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 15.59 , Blogger Petra kirjoitti...

http://dancingonmyown-petra.blogspot.com/

17-vuotias lukiolaistyttö kirjoittaa mistä kirjoittaa, pääasiassa omasta tyylistään mutta myös paljonkin sen vierestä :-)

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.03 , Blogger Mari kirjoitti...

Musta on tosi hassua osallistua tällasiin, jos blogin pitäjä on tuttu :) Mut sit toisaalta yli puolelle Suomea en todellakaan ole, niin kai tää on silti ihan sallittua :D

Oon enimmäkseen päiväkirjamainen kirjottelija, johon kyl vahvasti viime vuosina on liittyny kuvat samalta päivältä. Nyt on eka viikko ikinä, kun mun järkkäri on ollu huollossa ja oonki ollu ihan hukassa, että mitä postaan :D

Mun elämästä löytyy pari kissaa, joku mies, töitä, liikuntaa ja 1-2 nettipeliä.. :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.10 , Blogger Niina kirjoitti...

http://littleladyn.blogspot.com/

Tamperelaisen 22-vuotiaan journalismin opiskelijan papatusta elämästä, opiskelusta, ruoasta, muodista ja kaikesta tärkeästä ja vähemmän tärkeästä.

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.19 , Blogger Anna kirjoitti...

Olen välillä ajattelematon, lähes kaikkeen aurinkoisesti suhtautuva, kohta 22-vuotias helsinkiläistyttö. Rakastan Helsinkiä, elämää, jälkiruokia ja kauniita kenkiä. Olen ehkä maailman huonoin valokuvaaja, mutta mitäs pienistä. Niinpä blogista löytyvä "kuvitus" (kröhöm) onkin enimmäkseen vain arkipäiväisiä, pokkarilla otettuja valokuvia elävästä elämästä.

Itse blogi on ajatuksenjuoksua elämästäni sen kaikkine hullunkurisine piirteineen. Olen melkoinen fashionlover, jolle muoti ei ole leikin asia, mutta melkein kaikki muu sitten onkin. Nauran paljon, myös itselleni. :)

http://thegirlwhoimpresses.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.21 , Blogger Rumpalin äiti kirjoitti...

Heips, olen 23-vuotias luokanopeopiskelija Helsingin yliopistossa ja tänä keväänä pitäisi valmistua. Blogini on viime syksynä aloitettu piristämään omaa arkeani tai lähinnä kai gradun kirjoittelun pakoilua varten:) Olen kuitenkin jäänyt bloggaukseen koukkuun aika pahasti tässä puolen vuoden aikana. Kirjoittelen omasta arkisesta elämästäni ja itseäni kiinnostavista aiheista kuten vaatteista ja muodista, neulomisesta ja kovasti olen myös koittanut opetella valokuvausta. Joka tosin on vielä lapsen kengissä, mutta nautin siitä kovasti :) Tervetuloa siis kurkkimaan myös tänne www.withsweetrhythm.blogspot.com!

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.21 , Blogger Mari kirjoitti...

Oon kakskyt, asun Bangkokissa, käyn sillon tällön täällä koulussa ja kerron kaikesta siitä ja vähän siitä mitä täällä pienessä mielessä liikkuu. Välillä mukana pyörii kitaristi poikaystävä ja muutama kaveri.

http://sunsetandfridays.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.25 , Blogger Little talks from my head kirjoitti...

http://mymind-ssu.blogspot.com/

Oon -92 syntynyt Vaasalainen Johanna, sanotaan Jossuks. Valmistuin viime keväänä sihteeriks ja alotin syksyllä metallialan opiskelut. Tällä hetkellä mietin kuumeisesti mitä haluan tehdä elämälläni, sillä Siwan kassalla en enään kauaa jaksaisi istua, enkä ole aivan varma tuosta kone- ja metallialastakaan :-D
Blogissani yritän keskittyä enemmän kuviin kuin tekstiin, mutta välillä kirjottelen mitä ajattelin mistäkin asiasta ja miten mulla menee.

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.26 , Blogger Mari kirjoitti...

http://pumpkin-jam.blogspot.com/

Mari moi, 28 vuotta, insinööri ja Itä-Helsingistä. Intohimoisena foodiena postailen Pumpkin Jamiin lähinnä (kasvis- ja kalaruoka)resptejä, ravintola-arvosteluja ja ylipäätänsä ruokajuttuja. Ja vähän toki sisustus- ja matkailuhommiakin :).

Siun mahtavaa blogia olen lukenut comebackista lähtien. Tykkään etenkin blogisi kirja- ja sisustuspostauksista :).

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.34 , Blogger Girl in a million kirjoitti...

Minun blogini käsittelee lähinnä jotain ja ei yhtään mitään. Tai jotain siltä väliltä. Ei sillä ole mitään kultaista keskitietä! Omaa pärstää kameran linssin läpi, siis.

Hih.

http://begmypardon.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.34 , Anonymous BeBe kirjoitti...

Hei, hauskaa että saa mainostaa, yleensä ei kehtaa, mutta nyt ihan luvan kanssa :D
Mun blogi on aika tuore tapaus, halusin kokeilla millaista bloggaus on, ja sehän onkin ollut aika hauskaa. Tykkään elokuvista sekä muodista ja kauneudesta, mutta välillä kirjoittelen muistakin harrastuksistani jne. En ole rajannut aihepiiriäni siis kovin tiukasti, koska jos tulee joku kiinnostava aihe mieleen niin kirjoitan siitä, koskipa se melkeinpä mitä vaan. Kesällä kirjottelen varmaan aika paljon matkajuttuja, koska oon lähdössä Britteihin pariksi kuukaudeksi reppureissaamaan.
Pyrin myös liittämään kirjoituksiini aina kuvia, koska tykkään valokuvata.
Ja osoitehan on seuraava: http://bebesrh.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.36 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

http://mmadelleine.blogspot.com

19-vuotias nainen kirjoittelee kiinnostuksestaan vaatteisiin ja muotiin :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.53 , Blogger papz kirjoitti...

http://aladdinsmind.blogspot.com/

itekkä en tykkää niistä kommenteista joissa kehutaan bloggarin ulkonäköä ja jätetään linkki omasta blogista. mielenkiintosta toimintaa sinäänsä. vaikken siitä tykkää, ni arvostan blogiasi severa että ajattelin arvostaa myös pyyntöäsi.
en mie kauhiast voi kuvailla tota mieltä, koska ei sitä voi. jorisen jotain jostain ja mietin asioita äänee. joskus puran tylsyyttä. joskus jaan vaa jotain asioita jotka on tehny miut yleistä ilosemmaks. pukeutumisesta en kirjota. tarkoituksella ikinä.

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.54 , Blogger maijuti kirjoitti...

http://maijuti.blogspot.com/

Tämmönen 16 v. tyttönen kertoilee elämän menostaan. :--) Ajatuksia, mielipiteitä, hauskanpitoa ja kuvia. Hihi vilkaseppa!

 
8. tammikuuta 2012 klo 16.56 , Blogger MIRA KRISTIINA kirjoitti...

http://pinkquartzes.blogspot.com/

16-vuotias lukiolaistyttö Nakkilasta, harrastan ratsastusta ja omistan kolme pöhköä koiraa. Blogini käsittelee enimmäkseen mun omaa tyyliäni joten asukuvia ja vaatejuttuja löytyy paljon :) Välillä tulee kuitenkin postailtua ihan vain kuulumisia ja muuta höpinää. Postaukset sisältävät yleensä myös paljon kuvia, mutta tekstiäkin pyrin kirjoittamaan jonkin verran!

 
8. tammikuuta 2012 klo 17.02 , Blogger Tiina kirjoitti...

Oon tässä vasta vajaa puol vuotta tänne blogimaailmaan bloggaillu ite ja aluks oli vähän kaikkeee muuuta niin en oo ihan hirveesti päivitelly. Mutta siis sellai perus lifestyle'oma päiväkirja'-blogi mulla ja kuvia ja tekstiä aina postauksissa :)

http://littlepieceofme-tiina.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 17.07 , Blogger Kaisa kirjoitti...

Voi muakin ärsyttää ne kommentit, joissa perässä on oman blogin osoite ! Joskus tekisi mieli ihan kiusallaankin jättää blogi katsomatta, vaikka aina kuitenkin käyn tsekkaamassa.. : D

Okei joo Kaisa 18-vee täällä moi, suoraan Etelä-pohjanmaalta, keskeltä ei mitään. No on täällä jotain, mut anyway. Mun blogissa on periaatteessa aika laajalti erilaisia juttja, mutta sitten taas toisaalta ei niinkään, hah. Mä rakastan elokuvia, joista varmasti useampikin maininta saattaa postauksista löytyä, valokuvaamisesta tykkään myös todella paljon, joten kuvapainotteinen blogi on kyseessä. Yleensä kerron lifestyle tyyppisesti ihan perus arkipäivän jutuista, mutta tietyn fiiliksen tullen voi mun blogiin ilmestyä myös vähän syvällisempääkin tekstiä ! (---:

 
8. tammikuuta 2012 klo 17.15 , Blogger Kaisa kirjoitti...

http://kaissann.blogspot.com/ ..... linkki unohtu :--D mut tosiaan, näkeehän sen siitä mun nimeä klikkaamalla..

 
8. tammikuuta 2012 klo 17.22 , Blogger Kaisa kirjoitti...

http://give-try.blogspot.com/

Kaksi porvoolaista tyttöstä kirjoittelee elämästään tiheän postaustahdin ja iloisen elämänasenteen kera!

Ja joo oon ihan samaa mieltä tosta blogin linkittämisestä kommentteihin, itse en edes kehtais tehä niin.........:D

 
8. tammikuuta 2012 klo 17.36 , Blogger Tia kirjoitti...

Pian 16 v. Vantaalla asuvan tytön tavallisesta elämänmenosta ja ystävistä kertova blogi. Pikkuhiljaa vasta blogimaailmassa kiinni, mutta hiljaa hyvä tulee ;-)

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.01 , Blogger misu kirjoitti...

http://ihantaysin.blogspot.com

26, tampereelta, poika, mies ja kaksi koiraa, siitä kaikesta on mun blogi. kertoo siis meidän elämästä, sattuneesta syystä huomaan että nyt on aika paljon ollut vauvajuttuja, tarkoitus olis kuitenkin muustakin kirjoittaa..

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.02 , Blogger Sade kirjoitti...

http://kisstherain-sade.blogspot.com/

Oon kohta 18-vuotias tyttö joka on ihan hurahtanut bloggaamiseen :) Kirjottelen ihan vaan elämästä ja välillä yritän kuvata asujakin.. Itsestä ainakin tuntuu että tuo mun blogi näyttää ja kuulostaa vielä niin amatöörimäiseltä mutta koko ajan opitaan lisää ja parannellaan :) Oon vasta syksyllä bloggailun alottanut eli oon ihan raakile vielä.

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.15 , Blogger Jenni kirjoitti...

tämmönenhän on kiva juttu! ei pelkästään sen osalta, että pääsee linkittämään oman bloginsa vaan olen löytänyt vaikka mitä uusia blogeja tämän tyylisten postausten kautta, joita olen jäänyt ihan vakituisesti seurailemaan :) eli tykkään!

niin ja meikäläisen blogi taitaakin olla sulle jo joiltain osin tuttu, mutta kertauksen vuoksi kyseessähän on 18-vuotiaan media-assistentiksi opiskelevan neitokaisen sekalaista kirjoittelua omasta elämästään kuvien kera :-) http://www.once-real.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.16 , Blogger Hensu kirjoitti...

oon 14-vuotias ja oon kirjottanu mun blogii , mikä on iha tavallinne lifestyleblogi misä kerron mun päivist ja jos oon ostanu jotai ni pistelen niist vaatteist sitte kuvii tuonne ja eli siiis oon kirjottanu mun blogii koht vuoden ! :) Kuvii laitan aika runsaast aina postauksiin ja sillee ja teksti jää YLEENSÄ vähä vähemmälle mut kyl sitälki enemmä sitte joistai postauksist löytyy.

http://keepitsimply.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.26 , Blogger sonjjj kirjoitti...

http://sonjjjan.blogspot.com

vaatetusalaa opiskeleva 19v tyttönen kirjoittelee, kuvailee ja ompelee:)

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.29 , Blogger Unknown kirjoitti...

Öh. Noh, oon 21 -vuotias ikuinen nörtti, joka tykkää estetiikasta, kirjoittamisesta, peleistä ja kirjoista. Kirjotan tyylipainotteista lifestyleblogiani lähinnä itelleni, jotta voin vuosien päästä palata tsekkailemaan mitä olin sillon joskus ja tietty samanhenkisten ihmisten löytäminen on aina kivaa! Pyrin enemmänkin panostamaan tekstin laatuun kuvien sijasta (hohoho sen näkee... no ei vais, tarvii tyytyä huonolaatusempiin kuviin siihen asti, että taloudellinen tilanne suvaitsee järkkärin oston), mut pyrin silti lisäämään kuvia jokaiseen postaukseen, olishan tyylipainotteinen blogi hiukan kuivahko ilman niitä.

No jospa olisin jo jaaritellu tarpeeksi.. 8)

http://veidan.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.33 , Blogger Sofia Lundahl kirjoitti...

En nyt tiedä kiinnostaako sua sitte yhtään mut linkitimpähän mun blogin kuiteski :) Oon 15vuotias tyttö Lapualta ja pidän lifestyle tyylistä blogia, kirjottelen kaikesta mikä kiinnostaa, vaatteista, musiikista ja mun elämästä yleensä :) laittelen kaikenlaisia kuvia tietysti kans.

täs olis osote:http://sofia-annaa.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.50 , Blogger Mila kirjoitti...

Noo, koskaan ennen en oo mihinkään tällaseen juttuun omaa blogiani laittanut, mutta se ehkä johtuu eniten blogini vielä hyvin nuoresta iästä. Blogiini postailen lähinnä ottamiani kuvia ja pieniä hetkiä :) Melko sekalaista on juttu ollut, ihan mitään tiettyä selkeää linjaa kun ei ole vielä muodostunut, mutta kaipa sekin tässä ajan myötä :)

www.ssmilingeyes.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 18.56 , Blogger Natalia kirjoitti...

Valokuvablogi, jonka aihealueita ovat muoti, sisustaminen ja kissat :D Eli siis paljon kuvia kaikista kauniista ja söpöistä jutuista :)

http://nataliannn.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 19.09 , Blogger Mirva kirjoitti...

http://justmystyle-life.blogspot.com/

21-vuotiaan Helsingissä asuvan neitosen blogi. Opiskelen lastenohjaajaksi oppisopimuksella joten töitä ja koulua sekaisin. Blogini käsittelee ihan tavallista arkeani mutta sekaan mahtuu monenmoista muutakin kuten haaveilua kaikesta ja ihan liikaa,kuvakollaaseja,shoppailuja ynnä muuta mitä ikinä oikeestaan tuleekaan mieleen. Kauhean syvällisiä asioita ei ole nähty(ainakaan kuin parin kerran) ja tuskin tullaan näkemäänkään ellen sitten joskus ota ja yllätä :D

 
8. tammikuuta 2012 klo 19.18 , Blogger putti kirjoitti...

ihme höpöttelyä aiheesta ja useimmiten aiheen vierestä

www.puttimo.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 19.42 , Blogger Nita kirjoitti...

Itseään etsivän, ujon ja tunteellisen 18-vuotiaan musiikkilukiolaistytön päiväkirjamainen blogi. Keskittyy lähinnä oman elämän mietiskelyyn ja asioiden kartottamiseen tekstin avulla. Kuvia ei siis paljoa löydy, mutta asiaa sitäkin enemmän. Postaukset vaihtelevat moodin mukaan, joskus lyhyempää "olen hengissä" -settiä, joskus taas tunteiden vallassa kirjoitettua avautumista. Vaatii ehkä vähän enemmän lukemista, että pääsee sisälle tämän neidin päähän, joten en tiiä onko tämä ihan sellainen blogi, joka monelle sopisi.
Nyt tämä neiti innostui ja tarjosi lukijoilleen omaa musisointiaan, käy ihmeessä kuuntelemassa! :D

nitasgetaway.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 19.46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tyttöjen juttuja, kauneusjuttuja, hyvän mielen juttuja ja sen semmosta. :)

http://muuttolintujasyksylla.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.02 , Blogger Sarah kirjoitti...

Olen 14-vuotias tyttö, ketä kirjottelee simmosta suht normaalia lifestyle blogia mutta tekee mielellään myös toive/muita postauksia. Rakastaa tyylia ja korkokenkiä nuoresta iästä huolimatta. Moni ei kyllä edes usko että olen neljätoista mutta elän elämääni vain täysillä, päivitin ennen blogiani aika harvoin mutta nyt tehnyt lupauksen kirjoittaa useammin !
Lifelovesarah.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.02 , Blogger Senja kirjoitti...

Heippa! hauskaa että jaksat tämmöisen tehdä ja tutustua bloggareihin jotka sua seurailee :) linkitän siis omankin blogini!

http://senjalifestyle.blogspot.com/

Olen 21-vuotias helsinkiläinen ja muutin syksyllä turkuun opiskelemaan kauppakorkeaan. kirjoittelen oikeastaan vaan elämästäni eikä blogillani ole mitään sen kummempaa teemaa. aloittaessani kirjoittelin enemmän muotijuttuja mutta lopulta blogi ajautui oikeastaan vaan kuvaamaan mun arkea ja elämää. :)

<3Senja

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.04 , Anonymous enmi kirjoitti...

Mun matkailuun ja ulkomailla opiskeluun liittyvä blogi löytyy seuraavan osoitteen takaa: http://www.rantapallo.fi/aufwiedersehenfinnland/

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.10 , Blogger Laura kirjoitti...

http://recklessfash.blogspot.com

17-vuotiaan Oululaisen hömppäblogi:) Litinää ja lätinää vähän millon mistäkin!

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.13 , Blogger Jose / ajastaika.com kirjoitti...

Heitetään nyt omakin blogi kerrankin tällaiseen, jos joku vaikka sattuu kaipaamaan just sellasta luettavaa. ;) Toisin sanoen siis turkulaista arkea tekstein ja valokuvin, vähän websuunnittelua ja sisustusjuttujakin siinä sivussa. Arkistoista löytyy myös kirjoituksia vuodestani armeijassa, vähän minkälaista touhua se on naisen näkökulmasta.

ajastaika.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.16 , Blogger Anni kirjoitti...

Blogi Stadista Tampereelle muuttaneen, kultturishokin keskellä olevan 20-vuotiaan muotiaddiktin elämästä, vaatteista, kokkailuista ja ihmissuhteista. Välillä innostun kirjottelemaan myös pitempiä postauksia mun elämänfilosofioista :)

http://upsdowns-anni.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.18 , Blogger Unknown kirjoitti...

http://ida-addictedtolife.blogspot.com/

21-vuotias tyttö kirjoittelee omasta arjestaa, blogin olen vasta aloittanut ja hakusessa viellä kaikki. Ratsastus postauksia tulee aika paljon, sillä se on suuri osa omaa elämääni.

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.18 , Blogger Tiia kirjoitti...

http://d-oris.blogspot.com

Parikymppinen opiskelija kirjoittelee elämän pienistä iloista. Blogissa ihastellaan ihania laukkuja, välillä herkutellaan oikein olan takaa ja sitten ryhdistäydytään liikuntajuttujen merkeissä.

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.48 , Blogger Tiia kirjoitti...

Juuh muakin aavistuksen ärsyttää ne kommentit joiden perään on linkattava se oma blogi ja yleensä kommentoidaan vain tyyliin "sulla on tosi kiva blogi" jne. Mutta meitä on moneksi ja kuka nyt pistäisi pahitteeksi paria uutta lukijaa?;)

Mutta mutta nyt ajattelin hieman "markkinoida" omaa blogiani sinulle.:P Elikkäs täällä ruudun takana kirjoittelee muodista, liikunnasta ja monesta muustakin tyttöjen hömppä pömppä jutuista tykkäilevä tyttönen, mutta vahvasti silti oman tiensä kulkija. Tykkään pukeutua hieman rokahtavampiin vaatteisiin, mutta silti hauluan että jokaisessa asussa on jotain tyttömäistä ja söpöä, jotakin omaa kivaa ja persoonallista. Muodin ja pukeutumisen lisäksi kirjoittelen blogissani kaikennäköistä muutakin, mitä elämääni kuuluu ja koskettaa, ihan arkisiakin asioita, kuten koulusta ja hieman henkilökohtaisesta elämästäni. Teen jonkin verran kirja-arvosteluja blogiini, sillä rakastan lukea aina kun vain koulukiireiltä ehtii, kerron omia pikku kauneudenhoito niksejä, höpötän liikunnasta ja ihan arkisesta elämästänikin.

Toivottavasti innostus ja vierailet blogissani, sillä näin pieneen tekstiin on paha kertoa kaikkea!;D

 
8. tammikuuta 2012 klo 20.49 , Blogger Tiia kirjoitti...

Hemskatti ja nyt unohdin sitten linkittää sen oman blogini eli siis

http://coco-tiia.blogspot.com/

Tervetuloa!;D

 
8. tammikuuta 2012 klo 21.05 , Blogger Sonja kirjoitti...

Huomiohuoraus ei ole ikinä ollu mun juttu, mutta tämä sallittakoon, koska kaipaan dialogia monologini tilalle. Vasta lapsenkengissä matkaava blogini tulee kertomaan kaikesta muusta kuin muodista.
sonja-paivakirja.blogspot.com

 
8. tammikuuta 2012 klo 21.24 , Blogger Jenya kirjoitti...

Kirjottelen tekstejä ympäröivästä mailmasta.

http://kaipauskauas.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 21.25 , Anonymous Pääskynen kirjoitti...

Meikäläinen on nuori tyttönen Tampereen läheltä. Kirjoitan siitä, mitä milloinkin on mielessä. Useimmiten siis luultavasti musiikista, kirjoista, käsitöistä, vaatteista, kulttuurista... Postauksia tulee (on ainakin tähän mennessä tullut) harmillisen harvakseltaan, mutta yritän petrata pikku hiljaa.
http://meikalainen_tre.vuodatus.net/

 
8. tammikuuta 2012 klo 21.55 , Blogger Miina kirjoitti...

kyyhkynen.blogspot.com

tyttönen helsingistä kertoo valokuvilla elämästään, tunnelmistaan ja mielipiteistään ja inhoaa massateineilyä

 
8. tammikuuta 2012 klo 22.21 , Blogger JonnaCS kirjoitti...

25-vuotiaan äidin, avovaimon ja koiranomistajan ja ikuisen kakaran säännöllisen epäsäännöllisiä juttuja vaatteista, sisustamisesta, koiranelämästä, parisuhteesta ja yleensä elämästä..

http://kaksitassua.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 22.40 , Blogger Neiti Outi kirjoitti...

En ole muistaakseni koskaan mainostanut blogiani millään tavalla (enkä edes osaisi lisätä sitä esim. blogilistalle :D ), mutta olisi silti kiva jos höpinöitäni lukisi joku muukin kun tyyliin kolme kaveriani ;)

Palasin ihan vasta pari päivää sitten vanhan blogini pariin, joten vielä en osaa sanoa mitä kaikkea se tulee jatkossa sisältämään. Ainakin tarkoituksena olisi pitää pääpaino elämän pienissä ja suurissa iloissa, ja aika paljon tulee varmaan höpistyä tanssiharrastuksestani sekä pikkuruisesta Neela-koirastani :)

http://ihavefewoptions.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 22.43 , Blogger Vilma kirjoitti...

http://vilmakaroliina.blogspot.com/
Oon vasta alottanu tän bloggaamisen ja mulla ei oo mitään sellasta aihetta mistä kirjottelisin joka kerta. Kirjotan siittä mikä tuntuu kivalta :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 23.14 , Blogger Elina kirjoitti...

http://justmylifemyway.blogspot.com/

Aikalailla vaan ommaan elämään painottuvvaa juttua, ku omaan kämppään muuttanu, suunnitteilla joku opiskelupaikka, jätkä intissä, unelmana pian ulkomaille ja koira ois kiva :D

Kuvien laatuhan nyt on ihan kamala.. Mutta ehkäpä se tässä joku päivä paranis ja tekstikin ehkä joskus vähän sekava, mutta nooooh. :)

 
8. tammikuuta 2012 klo 23.18 , Blogger Flape kirjoitti...

Nää on kivoja, kun löytää itsekin aina uutta luettavaa! :)

Oma blogini kertoo minun, eli 20 vuotiaan fysioterapiaopiskelijan, kiinnostuksista ja elämästä. Liikuntaa, käsitöitä, ja kaikenlaista muuta.

http://making-life-happier.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 23.39 , Blogger Pihla kirjoitti...

Kirjottelen kaikenlaista, musiikista vaatteisiin ja muutenkin omasta elämästä :)Oon tämmönen ilonen 14 vuotias tyttö ja oon vasta alottanu bloggaamisen, niin olis kiva jos joku kommentois ja antais vähän palautetta! :)

http://pihlannblogi.blogspot.com/

 
8. tammikuuta 2012 klo 23.54 , Blogger Unknown kirjoitti...

Missingsparkles.com

Blogissani kirjoitan pääasiassa muodista, matkustelusta ja matkahaaveista sekä kauneudenhoidosta. Blogini on lifestyle-blogi, joten juttua tulee kyllä välillä milloin mistäkin. Tervetuloa vierailulle! :)

Missingsparkles.com

 
9. tammikuuta 2012 klo 0.01 , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

http://reetta-s.blogspot.com

24-vuotias töissä käyvä opiskelija joka elää ihan normaalia elämää. Blogissa on asuja, arkea, hömppää, matkustelua ja haaveilua. Kesään asti löytyy myös jonkun verran häähössötystä. Kirjoitan myös henkilökohtaisista asioistani ja blogini ei ole täyttä hehkutusta siitä kuinka elämä on aina niin ihanaa. Joskus kun sitä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

 
9. tammikuuta 2012 klo 0.19 , Blogger Irina kirjoitti...

20-vuotiaan lontoossa asuvan kriminologian opiskelijan juttuja :-)
http://oohhbugger.blogspot.com

 
9. tammikuuta 2012 klo 0.39 , Blogger Katja kirjoitti...

http://intohimo.blogspot.com
en ala kategorisoida tai selittää sen kummempaa. käy kattoo niin näät tykkäätkö:)

 
9. tammikuuta 2012 klo 0.56 , Blogger Linduzki kirjoitti...

http://linduzki.blogspot.com/

Suomalaiskreikkalaisen kaksikymppisen media-assistentiksi tänä keväänä valmistuvan ruokakaupan kassan ei-ihan-jokapäiväistä jorinaa : D Kirjoteltua tulee niin musiikista, matkustelusta, tatuoinneista, peleistä, sisustamisesta kuin "muodistakin". Itseäni en kovin muodikkaaksi kyllä lue, mutta miksikä tuota tyyli-inspiroitumista nyt muuten voisi kuvailla. Rakastan musiikkia, valokuvaamista, kielten opiskelua, matkustelua, hiusten laittoa, tatuointeja ja itseni ilmaisua kaikin mahdollisin keinoin.

 
9. tammikuuta 2012 klo 0.59 , Blogger Jaimsey kirjoitti...

Heissan Laura!Täältä yks lukijas ilmoittautuu..mä oon 22-vuotias kahden pienen pojan äiti.Tällä hetkellä oon kotona muksujen kanssa mut työtäni teen sairaalassa..blogissani kirjoittelen arjesta,sen suruista ja iloista.

Ihana lukea sun blogia ja näin kurkistella aivan toisenlaiseen elämään.. :)

 
9. tammikuuta 2012 klo 1.15 , Blogger Niina kirjoitti...

http://nukkasurruutin.blogspot.com/
Kuvia, ja vain kuvia.

 
9. tammikuuta 2012 klo 3.26 , Blogger Noora kirjoitti...

http://nooraincanada.blogspot.com/

enimmäkseen vuodatusta ja kuvia kaikesta mitä mielessä pyörii kun eräs päätti lähteä maailmalle pakoon suomea ja kaikkea tuttua&turvallista.

 
9. tammikuuta 2012 klo 8.04 , Blogger Nipsu kirjoitti...

http://almost-nurse.blogspot.com/

Melko sekalaista löpinää omasta elämästä, ryysyistä, pakkeleista, opinnoista ja kaikesta muusta hömpästä. Melko tuore tapaus tämä blogi. Vasta kolmen kuukauden ajan olen tätä kirjoitellut. :)

 
9. tammikuuta 2012 klo 9.46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

http://allways-in-november.blogspot.com/

oon 15v kotkalainen likka, ja bloggailen iha vaan elämästä ja mitä se tuo tullessaan. Tekstit saa usein hieman angstista sävyä, isäni nimittäin kuoli marraskuussa ja äiti on jo saattohoidossa. yritän kuitenkin olla aina positiivinen. kerron kaiken elämästäni aika suoraan.

 
9. tammikuuta 2012 klo 10.49 , Blogger Outi / Mandariinililja kirjoitti...

http://udmo.blogspot.com/

19-vuotiaan nuoren naisen löpinää elämästä. Rakastan kirjoittamista ja välillä innostunkin tekemään kilometripostauksia. Ennen olen hieman pelännyt kommentoida mitään, koska en halua anonyymina kommentoida, mutta toisaalta olen pelännyt, mitä mieltä ihmiset ovat, jos joku nyt sattuisi tilini kautta eksymään blogiini. Nyt kuitenkin ajattelin, että ihmiset joko pitävät siitä tai ei, tai sitten heitä ei vain edes kiinnosta. Mutta jos joku kiinnostuisi, olisi enemmän kuin mukavaa vaihtaa ajatuksia melkeinpä kaikesta maan ja taivaan väliltä. :)

 
9. tammikuuta 2012 klo 11.59 , Blogger Janiina kirjoitti...

http://wouldbethelastday.blogspot.com/

tämmönen aikalailla valokuvaus painotteinen lifestyle blogi.

 
9. tammikuuta 2012 klo 12.43 , Blogger Janet kirjoitti...

25-vuotias avovaimo ja koiran mamma kirjoittelee lifestyle blogia elämästään ja kaikesta maan ja taivaan välillä.

http://my-fantazya.blogspot.com

 
9. tammikuuta 2012 klo 14.09 , Blogger Riikka kirjoitti...

Mä just siskon kanssa puhuin tosta että miksi ihmeessä se oman blogin osoite pitää linkata siihen kommenttiin. Varsinkin ulkomaisissa blogeissa se on useesti tapana. Siis joo, onhan se tavallaan kiva saada kommentti "nice outfit" ja blogin linkki, mutta kun se sama kuitenkin on kopsattu noin sataan muuhuhkin blogiin.. Itse laitan blogin linkin jos kommentoin sellaiseen blogiin johon ei bloggertunnuksilla pääse kommentoimaan (esim. Suosikin blogit). Mutta joo, asiaan.

http://kaksiyhdenhinnalla.blogspot.com/

Kaksoissiskon kanssa kirjoitellaan lifestyle henkistä blogia. Tällä hetkellä aika paljon reissujuttuja, lisäksi tietty perus asu/ostos/arki/avautumis-settiä. Eli kahden 23v opiskelijan arkea..

 
9. tammikuuta 2012 klo 14.36 , Blogger Annika kirjoitti...

http://nougatperhonen.blogspot.com/

Olen 18-vuotias avoliitossa elävä neitonen. Kirjoitan blogiini ihan fiiliksen mukaan, joskus usein ja joskus harvoin. Asiat menee ihan yhtä lailla fiiliksen mukaan eli toisinsanoen laidasta laitaan, välillä ilman päätä ja häntää. Pohdiskelen, mietin ja kertoilen. :)

 
9. tammikuuta 2012 klo 14.39 , Blogger Enya kirjoitti...

onethingtobehappyabout.blogspot.com

Tätä kuvapainotteista blogipläjäystä pitää pystyssä 20-vuotias porilainen luova ilosielu! Kuvien lisäksi blogissa näkyy myös tekstiä ja muuta lifestylehömppää. :>

 
9. tammikuuta 2012 klo 14.43 , Blogger karoliina kirjoitti...

http://talkingg.blogspot.com/

Oon 19 vuotias tyttö Oulusta. Kirjoittelen blogiini pääasiassa kuulumisia ja välillä inspisjuttuja =). En oikeen osaa kuvailla tota mun blogia mitenkään paremmin =D=D

 
9. tammikuuta 2012 klo 15.02 , Blogger Mirre kirjoitti...

http://haikumotorik.blogspot.com Ihanan bullitytön uusi omistaja :)

 
9. tammikuuta 2012 klo 15.28 , Blogger irmis kirjoitti...

http://littlebit-irma.blogspot.com/

hmm en nyt tiedä mitä sanois tosta blogista kun se on niin alkutekijöissään vielä, enkä tosiaan oo mikään ekspertti minkään tietokoneisiin liittyvän kanssa...että oikeestaan blogi hakee vielä suuntaa ja muotoaan, mutta periaatteessa mun omasta elämästä :D oon ajatellu kans jotain muotiin/tyyliin liittyviä juttuja heti kun saan jonkun kuvaamaan päivän asuja yms XD

 
9. tammikuuta 2012 klo 15.31 , Blogger Heidi kirjoitti...

Emiliasiii.blogspot.com

20-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta kirjoittelee lifestyle- ja tyyliblogiaan. Olen juuri muuttanut omaan kotiin ja sisustuspostauksia varmaan tuppaa muutama blogissani näkymään. Omaan myös aivan ihanan poikaystävän ja koiran.

 
9. tammikuuta 2012 klo 17.41 , Blogger emma kirjoitti...

http://justfeather.blogspot.com

Oon maailman huonoin kirjoittamaan tämmösiä esittelyjä, mutta tämmöisen sain aikaiseksi: 15-vuotiaan matkustelemisesta ja muotijutuista kiinnostuneen tytsyn jorinoita ja valokuvia!

 
9. tammikuuta 2012 klo 17.42 , Blogger Maija kirjoitti...

http://donebym.blogspot.com/

22-vuotias, joka kirjoittelee.. no.. elämästään :D Muutto Tallinnasta pois pian edessä mutta minne suunta seuraavaksi? Suomeen? Norjaan? Tai sitten jonnekin muualle.

 
9. tammikuuta 2012 klo 17.43 , Blogger Emma Karolina kirjoitti...

Vaatetus artesaaniksi viimeistä vuotta opiskeleva 18-vuoties tyttö kirjottelee elämästä ja muusta mukavasta!

http://thereisalwaysareasonto.blogspot.com/

 
9. tammikuuta 2012 klo 17.51 , Blogger SARA kirjoitti...

http://withmyownstyle.blogspot.com/

Oon 14-vuotias tyttö, bloggaillut suunnilleen puoltoista vuotta. Kirjottelen omasta elämästäni, eli aika sellanen lifestyleblogi, mutta myös vaatejuttuja ja asukuvia on jonkin verran, shoppailua kun rakastan.(:

 
9. tammikuuta 2012 klo 18.23 , Blogger Saara kirjoitti...

http://about-saarasofia.blogspot.com/
Tänä vuonna 18 vuotta täyttävä lukiolainen kirjottelee aika paljon kaikee mahdollista ja yleensä kuvia löytyy paljon:)

 
9. tammikuuta 2012 klo 18.28 , Blogger sinde kirjoitti...

kohta 20-v nainen kirjoittaa milloin mistäkin, rakastaa korkeita korkoja, hulluttelua, maailman kauneutta. Yrittää muistaa elää elämänsä jokaisen päivän, vaikka silmissä polttaa koko elämä. Valokuvapainotteinen blogi vähän landelta..

http://valkoinenuni.blogspot.com/

 
9. tammikuuta 2012 klo 18.29 , Anonymous Mirja kirjoitti...

Lyhyesti sanottuna, helsinkiläinen aamupalablogi!
aamupalablogi.wordpress.com

 
9. tammikuuta 2012 klo 19.03 , Blogger empu kirjoitti...

http://sarrop.blogspot.com/

Minuun ja kaverin metallimusiikkiin ja keikkapostauksiin painottuva blogi, myös perus lifestyle lörpöttelyä ja elämän läpikäyntiä (:

 
9. tammikuuta 2012 klo 19.10 , Blogger Nina kirjoitti...

Voi ei. En osaa yhtään keksiä tällaisia esittelytekstejä. Tähän voisi tietysti kirjoittaa sen klassisen "kirjoittelen mitä mieleen juolahtaa", ja vaikka se on tottakin, olisi kiva olla vähän mielikuvituksellisempi :P

Anyways, olen Nina, 29, Helsingistä. Blogi asettunee lokeroon lifestyle vaikka en olekaan ihan varma siitä mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa. Kaipa se on sitä arjen peruskauraa kaikella kivalla hömpällä höystettynä :)

 
9. tammikuuta 2012 klo 19.54 , Blogger Henna kirjoitti...

http://myforeignlanguage.blogspot.com/

Heipähei! Päätinpä änkeä blogini tänne (taitaa sulla olla tekemistä vähäksi aikaa kun käyt kaikki läpi?), sillä ajattelin että vaikka hän on vielä alkeellinen, muotoaan hakeva ja yleisistä mielipiteistäni sekä ohimenevistä päivistä kertova rääpäle, se voisi ehkä olla lukemisen arvoinen.

Kuvia ei ole silmittömästi, jopa kolme kappaletta. Tuoreena järkkärin omistajana uskallan luvata, että kuvia tulee. monta.

Käypä lukasemassa! Ei vie kuin muutaman minuutin (ehkä muutaman sekunnin) silmäillä se läpi ja jos aika riittää, lue tekstejä ihmeessä. ;)

 
9. tammikuuta 2012 klo 21.25 , Blogger Rosa Kemppainen kirjoitti...

http://www.jsthing.blogspot.com

"Tyttö tuulellakäyvä (22) ilmaisee itseään. Pieniä paloja arjesta, valokuvia, kotia, vaatteita."

 
9. tammikuuta 2012 klo 22.11 , Blogger Hanilodesign kirjoitti...

http://hanilo.blogspot.com

Mua kans ärsyttää ne linkin kommentin lopussa, koska tosiaan, bloggerin kauttahan sinne blogiin pääsee ja ite ainakin oon niin utelias, että jos tulee vieraampi kommentoija niin käyn tsekkaamassa sen blogin. Mä kirjoittelen blogissani lähinnä sisustusjutuista, kynsien koristelusta ja tykkään tehdä myös erilaisia kampauksia niin niistä teen ohjeita aina silloin tällöin. Shoppailuja tulee joskus esiteltyä ja päivän asujakin. Yleensä pyrin siihen, että joka postauksessa on joku järkevä idea enkä kirjoita mitään turhia "täytepostauksia".

 
9. tammikuuta 2012 klo 22.24 , Blogger Sanna kirjoitti...

pansysally.blogspot.com

Opiskelen parturi-kampaajaksi, teen paljon heräteostoksia ja postailen vähän tulevan ammatinkin takia melko paljon hiusjuttuja, välillä yritän kyhäillä kokoon pieniä vinkkipostauksia tai sitten esittelen päivän asuja tai tekemiäni ostoksia :)

 
9. tammikuuta 2012 klo 22.30 , Blogger sansu kirjoitti...

hih, en muista, että olisin koskaan osallistunut tällaiseen blogin esittelyyn, mutta kerta se on ensimmäinenkin. :) mun blogi on varsinainen sillisalaatti, kai kuitenkin pääpainonaan tyyliasiat, treenaus ja terveys. lääkisopiskelijana bloggailen paljon ihan koulunkäynnistänikin ja tulevaisuuden visioista. toisaalta postailen myös paljon yksinkertaisia ruokaohjeita...
tervetuloa kurkkaan,
sansunblogi.blogspot.com

 
9. tammikuuta 2012 klo 23.08 , Blogger noraa kirjoitti...

http://hhanginginmycloset.blogspot.com

Parikymppinen tyttö kirjottelee elämästään, tyylistään ja hankinnoistaan. :-)

 
9. tammikuuta 2012 klo 23.12 , Blogger Sanna kirjoitti...

http://kattihukassa.blogspot.com/

Vasta-alkaja blogin pitämisessä. Valokuvia ja tekstinpätkiä elämästäni, tyylistäni, tekemistäni koruista, ompeluksista jne.
Tervetuloa tutustumaan! :)

 
10. tammikuuta 2012 klo 1.42 , Blogger Laura-Maria kirjoitti...

putsomeclothesonn.blogspot.com

19-vuotias tyttö Jyväskylästä kirjoittelee ja länttäilee kuvia lähinnä tyylistään! En osaa sen enempää oikeastaan sanoa?? :-D

 
10. tammikuuta 2012 klo 7.14 , Blogger Jenni kirjoitti...

http://hodge-podgeofemotions.blogspot.com/

Heitetään nyt oma blogigin mukaan ! koska näistä löytää aina kivoja uusia tuttavuuksia, ni katotaan et löytääkö joku miunki blogin täältä ;)

Blogissa pölisen siis kaikkea maan ja taivaan väliltä mikä koskettaa mua ja mun elämää, tervetuloa siis kurkistamaan mun elämän sisään :)

 
10. tammikuuta 2012 klo 10.01 , Blogger tiia kirjoitti...

http://hippie-summer.blogspot.com/

pian 20 v pienessä juorukaupungissa itä-suomessa asustava paikallislehden toimittajaharjoittelija. loppumaton rakkaus 80-lukuun, kasarirokkiin, valokuviin, elokuviin, matkustamiseen, ruokaan ja helsinkiin. ja tavoitteena päästä täältä pois.

 
10. tammikuuta 2012 klo 16.44 , Blogger Sarianna_H kirjoitti...

http://linnunradanlapsi.blogspot.com/2011/09/sairaalassa-89-1092011.html

Tarinat kuvineen kertovat enemmän kuin tuhat sanaa <3

 
10. tammikuuta 2012 klo 18.54 , Blogger nina kirjoitti...

http://like-paper-cuts.blogspot.com

olen kakskytvuotias hupakkotyttö joka yrittää tehdä maailmasta (ainankin omastaan) söpömpää ja kauniimpaa ja siitä ikuisuusprojektista ja vähän sen vierestäkin kuvailen ja pikkaisen kirjoittelenkin englanniksi tuohon blogiini:3

 
10. tammikuuta 2012 klo 19.17 , Blogger Kit kirjoitti...

http://entiennytettaosaantanssia.blogspot.com/

Eli siinä parikymppisen tamperelaisen teekkarin uudehko blogi, jota päivittelen aina kun vain koulukiireiltäni ehdin. Lähinnä tyyli/mität tahansa vastaavaa blogi, hakee vielä vähän uomiaan, mutta kannattaa katsastaa jos vaikka iskisi : )

 
10. tammikuuta 2012 klo 21.11 , Blogger Vilja kirjoitti...

dreamscometruevilja.blogspot.com

Meitä kirjottelee kaks tyttöö aika pieneltä paikkakunnalta kaikesta mitä elämässä aina tapahtuu :)) Ei olla mietitty että mitä kirjotellaan, kunha kerrotaan elämästämme :)

 
10. tammikuuta 2012 klo 23.44 , Blogger llaura kirjoitti...

teknisten ongelmien takia lisään itse nyt yhden lukijani kommentin, joka alunperin sähköpostiini viskattiin:

"Täällä seurailee blogiasi 23-v oululaistunut rovaniemeläinen kirjoittaen lifestyle tyyppistä blogia. Opiskelen toista ammattia,kokki, ja valmistun keväällä. Aiheet poukkoilevat sinne tänne, ruoanlaitosta sisustukseen, hauskanpitoon, valokuvaamiseen, meikkaamiseen jne. Kiinnostuksen kohteita on paljon, kuten jo edellisessä lauseessa viittasin. Reseptejä tulee jaettua, ja siitä täytyykin mainita, että tein joulupukin pussiin tädille lahjaksi Baileys tryffeleitä sinun ohjeellasi, ja ne oli kuulemma taivaallisen hyviä. :)

Tässä linkki blogiini:

http://facetomorrowtoday.blogspot.com/"

:)

 
11. tammikuuta 2012 klo 11.47 , Blogger anni kirjoitti...

"hi i'm twenty something girl from Helsinki. i love pretty pictures and i love taking them. i write about everything that i find interesting, whether it's music, food, style, everyday life or my neighbors cat ;) and sometimes i just ramble. welcome!"

http://iloveprettypictures.blogspot.com/

tuossapas ois blogini kuvaus :) kirjoitan englanniksi, kavereita on ympäri maailmaa niin helpompaa näin :)

 
11. tammikuuta 2012 klo 15.51 , Blogger Satu kirjoitti...

Olisi kiva jos jaksaisit käydä blogissani vaikka tänne on näköjään tullut paljon jo muidenkin blogeja :D Kirjoittelen ihan vain omasta elämästäni. Milloin kynsistä, milloin hamsteristani tai sitten ihan vaan jotain randomia :D

http://www.baka-poupee.blogspot.com

 
11. tammikuuta 2012 klo 18.10 , Anonymous Noora kirjoitti...

http://chestnut-noora.blogspot.com/
Oon siis 16-vuotias kohta 17 tyttö, joka kirjottelee elämästään, asuistaan ja kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä! blogi on vasta aika alkutekijöissään, alotin sen viime marraskuun alussa :--) Lukemaan vaan!!

 
11. tammikuuta 2012 klo 19.13 , Blogger Villiina kirjoitti...

http://villiliina.blogspot.com

20 vuotias tampereelle syksyllä muuttanut tyttö kertoilee arjestaan, sekä uuden asunnon sisustamishaaveista ja sisustuksen edistymisestä. Asupostauksiakin vilkkuu silloin tällöin. :)

Sellainen. :)

 
11. tammikuuta 2012 klo 20.04 , Blogger Ode kirjoitti...

jei! Mahtavaa, pääsee luvan kanssa mainostaa omaa blogiaan :D

http://jupinat-ala-ode.blogspot.com/
Arkiaskareita ja juttuja menoista ja meiningeistä, aika-ajoin erinäisiä arvosteluja:kahvilaa,ravintolaa..Eli siis kaikenlaista Jupinaa!

ps. Olin lukenu Laura sun blogiisi pidemmän aikaan, kunnes tajusin että hei mehän ollaan niinku kaverin kavereita :D

 
11. tammikuuta 2012 klo 20.10 , Blogger Emma kirjoitti...

http://itsmydancefloor.blogspot.com/

Tamperelaisen 97-syntysen tytön lifestyle blogi. Kirjottelen aika eri asioista, mut sinänsä muusiikista ja siihe liittyvistä asioista kyllä tulee ehkä eniten kirjoteltua. Kuvistakin huomaa, että muutamat on otettu musiikkiliikkeissä! Teen myös vaate-, kynsi-, "ostokset"postauksia :---D Oon kirjotellu mun blogia päälle puol vuotta. Mutta ihan ns. random postauksiakin on ja kaiken laisia kuvia, iha sen mukaa mitä on tullu otettua. Mut toivottavasti tykkäät!(---:

 
11. tammikuuta 2012 klo 21.42 , Blogger Jenni Ahokas kirjoitti...

http://the-nomi.blogspot.com/

19 -vuotias tyttönen kirjoittaa lifestyleblogia, rakastaa kenkiä ja kaikkea naisellista! Minua ärsyttää suuresti ne 12-vuotiaiden teiniblogit joissa kommenttiboksissa tapellaan kaverin kanssa, joten tässäpä olisi jotain muuta :p

 
11. tammikuuta 2012 klo 22.23 , Blogger pauliina/yes dear kirjoitti...

yesdearyes.blogspot.com

Musta tuntuu, että olet ehkä joskus saattanut minun blogiani kurkatakkin, mutta linkitänpä kuiteski.
Blogini kertoo minusta, minun vaatteista ja minun jutuista. Ja olematta yhtään itserakas, myös minun mahtavista ajatuksistani.

 
11. tammikuuta 2012 klo 22.53 , Blogger Ella kirjoitti...

http://www.ellataimi.blogspot.com/

Tää on tällanen 18-vuotiaan pitämä muotipainotteinen lifestyleblogi :)

 
11. tammikuuta 2012 klo 23.11 , Blogger Henriikka / Aamukahvilla kirjoitti...

Kirppisten ja uusien trendien muokkaama blogi vaatteista, tyylistä, sisustuksesta ja valokuvista. Ja noin niiku letkeestä elämästä ylipäänsä.


http://aamukahvilla.blogspot.com/

 
11. tammikuuta 2012 klo 23.13 , Blogger tata kirjoitti...

Erittäinkin sillisalaattimaisesti kirjoittelen omasta elämästäni. 24-vuotiaan työssäkäyvän lukuintoilijan blogi, jonka uusimpana villityksenä on käsityöt. Espoossa asutaan avomiehen kanssa ilman lemmikeitä, jos sängyn ja sohvan alla asuvia villakoiria lasketa ;) Onneksi on molempien perheet ja lemmikit!

http://haaveilijanhopinaa.blogspot.com/

 
11. tammikuuta 2012 klo 23.23 , Blogger Summer kirjoitti...

Aloin syksyllä pitää lifestyle-blogia, jonka aiheet pyörivät aika lailla arkisten juttujen ympärillä. Merkittävimpinä teemoina mainittakoon oma tyylini, kotini sisustaminen ja rakkaat karvakamuni :).

http://summer-suvi.blogspot.com/

 
11. tammikuuta 2012 klo 23.30 , Blogger Sanni kirjoitti...

http://fitsintoaster.blogspot.com/

Tällainen sekalainen blogin rääpäle minusta, elämästäni ja hölmöistä ideoistani. Oon 17 vuotias, lukion toista luokkaa käyvä tyttöihminen keskisuomen synkästä pikku käpykylästä, josta kukaan ei koskaan ole kuullut. :D

 
11. tammikuuta 2012 klo 23.57 , Blogger Saraseeeni kirjoitti...

Ensin ajattelin, etten laita blogiani tähän, mutta miksipä en : ) Blogini on palanen minun elämääni ja maailmaani. Kirjoja, kissoja, koiria, vaatteita, kotia ja kuulumisia sulavassa sekasotkussa : )

http://saraseeeni.blogspot.com/

Vaikka nimimerkistäkin pääsee tietoihin ; )

 
12. tammikuuta 2012 klo 0.01 , Blogger anni kirjoitti...

Hyvinkin arkipäiväistä menoa ja elämän pienistä iloista nauttimista :>

http://uimamaja.blogspot.com

 
12. tammikuuta 2012 klo 1.15 , Blogger Anna kirjoitti...

Vasta joku kuukausi sitten aloittelin kirjotteleen tätä blogia ja sieltä löytyy kaikenlaisia juttuja maasta taivaaseen mitä nyt oon kerenny sinne jo kirjottaan. 20 vuotiaan rollolaisen tyären elämästä, tapahtumista, ostoksista, yms kertova blogi. :D


http://dreaming-everyday.blogspot.com/

 
12. tammikuuta 2012 klo 12.19 , Blogger llaura kirjoitti...

CharlottePFFJan 12, 2012 12:30 AM
http://passionforfashionpff.blogspot.com/

No tartuin tähän sitten kuitenkin, eli parin ystävyksen elämää matkustelusta muotinäytöksiin.. huono näissä selityksissä :P

JenuJan 11, 2012 01:43 PM
http://destinationgrowth.blogspot.com/

Tässäpä ois edelleen vähän lapsenkengissä oleva nuoren naisen blogi. Kirjoitan kaikista mulle tärkeistä jutuista vähän laidasta laitaan. Blogi on ehkä enemmänkin kuva- kuin tekstipainotteinen. :) Tervetuloa tsiigaan!

SaaraJan 11, 2012 01:07 PM
http://trittans.blogspot.com/

Noh tämä nyt ei ole mikään "luettava" blogi, mutta voihan se olla että löydät vaikka jotain kivaakin itsellesi ;) Eli kyseessä siis kirppisblogi, jonne yritän noin viikon välein saada jotain myyntiin :) Blogin nimi on lähtöisin tyttäreni toisesta nimestä. Ja joo, näin äitinä tuolla on paljon lasten vaatteita myynnissä, mutta myyn tosiaan kaikkea maan ja taivaan väliltä.

 
12. tammikuuta 2012 klo 12.49 , Blogger Rosa kirjoitti...

http://rollingwithr.blogspot.com/

Mun motto taitaa olla, että "Elämä on mukavaa, elä se" Samalla periaatteella teen myös blogia. Pidän sitä lähinnä itseäni ja valikoitua ystävä/sukulaispiiriä varten, mutta uudet lukijat ovat aina tervetulleita.

Blogista piti tulla muoti/lifestyle-blogi, mutta mielestäni se on jotain muuta. Sen boi kukin mielessään määritellä :)

 
12. tammikuuta 2012 klo 12.56 , Blogger Nooraiita kirjoitti...

Mie oon huonolla englannilla pitänyt blogia jonkin aikaa kaukokaipuusta ja opiskeluista Skotlannissa, tai missä on tullut milloinkin asuttua :)

nooraiita.blogspot.com

 
12. tammikuuta 2012 klo 15.59 , Blogger Tapsa kirjoitti...

T A P A N I; Elikkä liibalaabaa ihan vaan tekemisistäni, ajatuksistani ja menoista + meiningeistä. (Kuvien kera!) Joulupukki toi mulle elämäni ensimmäisen järkkärin, jota opettelen nyt käyttämään. Kuvien laatu on siis paranemaan päin ^__^. Ulkoasuunkin luvassa muutosta.

Xo Xo Tapsa, 22vee landespede.

 
13. tammikuuta 2012 klo 20.30 , Blogger HerminiCa kirjoitti...

Itse pidän enkunkielistä blogia, sen vuoksi että olen etelä-euroopasta kotoisin niin ystävät kaikkialta voi halutessaan sitä lukea. Kirjottelen kaikesta; matkustelusta, opiskelusta ja fiiliksistä viisaudenhampaiden poistoon. Välillä kirjotukset on pinnallisempia, välillä menen aika syvälle. Postaustahti ei ole aivan liian mieletön, ja kirjottelen lähinnä kun tulee inspistä/kamera suostuu yhteistyöhön (tällä hetkellä ollut jo 3vk yhteistyöhaluton:) ).

http://herminica.blogspot.com

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu