Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Hennesin kevättä

keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Hennesin kevättä





Piipahdettiin tänään Peetan kanssa H&M:n Showroomilla katselemassa tuota Versacen Cruise -mallistoa, joka ekassa kuvassa hieman vilahtaakin. Varsin kesäistä, marjaista ja värikästä meininkiä, eli ei siis ehkä kaikkein eniten ihan ehkä sitä minua. Toisessa kuvassa mennään jo perusmalliston väreissä, Peeta kovasti yritti ehdottaa mulle tuota keltaista paitamekkoa vyöllä, mutta mä luulen, että kallistuisin myöskin siinä mustaan, jos tuon ihan kotiin asti hankkisin :---D Sen sijaan kolmannen kuvan H&M Homen värimaailma iskikin jo sitten hieman enemmän meikäläiseenkin! Ja kun päästiin katselemaan muutakin tulevaa mallistoa, niin mun ehdottomiksi lemppareiksi nousivat nämä tuotteet:




Toi laukku, ah! Ja maksihame, joka oli mulle tarpeeksi pitkä! Ja virkatun topin kanssa olinkin jo keskikesäfiiliksissä farkkushortseineni ja valkoisine consseineni, varsin ihana on tuo valkoinen yksilö! Sitten kun vielä olisi muistanut vähän katsella ja kysellä millon nuo ihanuudet löytyvät kaupoista, mulla kun on sellainen pieni ongelma H&M:n kanssa, että taisin viime vuonna vierailla kyseisessä vaatepuljussa ihan maksimissaan neljä kertaa.. Kokonaisen vuoden aikana!

Tänä vuonna voisi ainakin noiden muutaman lupaavan jutun takia vääntäytyä liikkeeseen useamminkin, oon aika varma etten nähkääs voi elää ilman tuota valkoista virkattua toppia. (Jonka tod.näk. unohdan viikossa, parissa ja muistan sitten kun se tulee vastaan jossain alerekissä koossa 32...) Voisin ehdottomasti lisäksi luvata myös käyväni enemmän kaikissa vaatekaupoissa. Ihan vain, koska mulla on ikävä shoppailua. Sitä sellaista vanhanaikaista shoppailua, jossa vaate nähdään rekissä, sitä hypistellään käsissä, sen kanssa lähdetään sovituskopeille ja se joko hylätään tai kiikutetaan kassan kautta kotiin. :) Mun ostostelut ovat siirtyneet nykyään ihan liiaksi internetin ihmeellisiin maailmoihin, ja vaikka sieltä toki saattaakin hyvinkin paljon monipuolisemmin löytöjä tehdä, niin tekee sieltä myös paljon virheostoksia. Niitä, joita ei koskaan jaksa palauttaa, koska suurinosa tilauksesta oli kuitenkin ihan jees...! Eli kaikessa fiksuudessaan täähän on loppupeleissä järkevämmän kuluttujan ratkaisu, eiks je! :--) Suuri ei jatkossa nettikauppojen heräteostoksille ja isompi joo vanhanaikaiselle hypistelyshoppailukierroksille!

(Pst, jos teillä on vielä bloginne linkkaamatta, mutta siitä haluatte mulle kuitenkin kertoa, tehtää se tänään ja tähän postaukseen :--) Koitan nimittäin jo huomenna saada keräiltyä jonkinlaista yhteenvetopostausta noista teidän blogeistanne!)

Tunnisteet:

5 kommenttia:

11. tammikuuta 2012 klo 22.49 , Blogger Peeta kirjoitti...

Haha hei mä oon kyllä sitä mieltä että se musta sopii sulle paremmin, mutta jos oikeen villiks rupeisit niin sit se keltainen olis ihana ruskettunutta ihoa vasten! :D

 
12. tammikuuta 2012 klo 7.58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä oon kans päättänyt että en aio tilata netistä mitään vähään aikaan, paljo kivempi käydä ihan ulkona kaupoissa ja tosiaan kokeilla ne vaatteet ennen ostoa. Päätökseen vaikutti sekin, että mun paketit on muutamaan otteeseen jääny matkanvarrelle, eli en oo niitä koskaan saanu.

Mut rakastuin itekki tuohon valkoseen toppiin, eilen tuli H&M kuvasto kotiin ja voi sitä ihastelun määrää! :D

 
12. tammikuuta 2012 klo 13.22 , Blogger llaura kirjoitti...

Peeta: jos ruskeuttuis ni joo! :D

Laura: hmm, oliko toi kuvastossakin :o ? eiksen pitäis sillon olla netissäkin, ja en mä ainakaan löytäny apua :D

 
12. tammikuuta 2012 klo 18.23 , Blogger Mari kirjoitti...

Mulla on alkanut näkyä ihan samanlaisia laiskuuden merkkejä shoppailussa, netissä kaikki on vaan niin helppoa eikä tarvitse vetää vatsaa sisään tai yrittää taltuttaa sähköisiä hiuksia. :)
Kävin kuitenkin reippaasti talvialennusmyynneissä, ja kyllä se vaan oli fiksua käydä sovittamassa vaatteita ennen ostopäätöstä. Löysin muutamia kivoja vaatekappaleita ja sain paljon inspiraatiota, mutta yhtään hutiostosta en varmastikaan tehnyt ja lompakkoon tuli melko pieni lovi. :)

 
12. tammikuuta 2012 klo 22.00 , Blogger llaura kirjoitti...

netissä se on välillä vaan vähän liiankin helppoa.. :--D !

 

Lähetä kommentti

pst, ennen kuin jätät kommentin, lue tämä pieni FAQ/UKK :--)
Olen 178cm pitkä,
koirani on japaninpystykorva,
teen kollaasit ja muokkaan kuvani PhotoFiltrellä,
ja jos sinulle näkyy tässä blogissa valkoinen laatikko tekstin/kuvien päällä, en osaa tehdä sille mitään, mutta kokeile vaihtaa selainta vaikka Mozillaan siitä Exploreristasi, tai päivitä se omasi ainakin uudempaan versioon, josko se sitten auttaisi! :--)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu